מיטב בית השקעות תשכור 7 קומות משרדים בפרויקט "BBC CENTRAL" בבני ברק

הבניין הראשון בישראל עם חיבור ישיר לקו האדום של הרכבת הקלה

 

 

 
אייל שמש, קרדיט: מיטבאייל שמש, קרדיט: מיטב
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/12/2022

המשרדים החדשים נמצאים במיקום מרכזי ונוח ומשלבים סביבת עבודה דיגיטלית ומגוון שירותים למאות העובדים

מיטב בית השקעות משנה את מקום משכנה. מיטב תשכור  7 קומות משרדים בשטח כולל של כ- 10,000 מ"ר ברוטו וחניות, בפרוייקט- "BBC CENTRAL"  ברחוב זבוטינסקי 1, בבני ברק. מיטב חתמה על הסכם עם בעלי פרוייקט , מגדל חברה לביטוח ושותפותיה, לפיו  תשכור משרדים עבור עצמה וחברות בנות שלה. 

הפרויקט החדש שנמצא בימים אלו בבניה, הוא הראשון בישראל שבו יעבור הקו האדום ויחובר ישירות  לרכבת הקלה, מה שמקנה נגישות ונוחות מרבית לעובדים. הבניין כולל 40 קומות משרדים, ו- 3 קומות מסחר ושירותים מהן יהנו העובדים.

כ-1,000 עובדי מיטב והחברות הבנות צפויים לעבור לבניין החדש בדצמבר 2023. בימים אלה שוקדים על התכניות, העיצוב והשיפורים הטכנולוגיים שיותאמו לעידן החדש, שיכלול בין השאר, מעברים פנימיים בין קומות, עמדות חכמות, טעינה חשמלית לרכבים, הקטנת שטחי שרתים והרחבת שימוש בשירותי ענן וסביבת עבודה  Paperless.

תקופת השכירות הינה למשך 10 שנים מסיום העבודות , עם 2 אופציות להארכת תקופת השכירות, של 5 שנים כל אחת. בהתאם להסכם, יגיעו דמי השכירות השנתיים שתשלם מיטב לכ- 13.6 מיליון ₪ לשנה. 

אייל שמש סמנכ"ל רכש ולוגיסטיקה במיטב ניירות ערך והשקעות מסר: "עידן העבודה החדש מחייב התבוננות על דרכי תחבורה, צפיפות, זיהום ונגישות. המגדל בו בחרנו הוא היחיד בישראל שמאפשר גישה פנימה, של רכבת קלה, כמו במדינות אחרות בעולם. בנוסף, הקומות וסביבת העבודה תוכננו כך שיתאימו למודל של עבודה היברידית, בו אנו פועלים מפרוץ הקורונה. המעבר לבניין החדש נעשה בשיתוף פעולה מלא עם וועד העובדים שמבין את החשיבות והצורך להעניק לעובדים סביבת עבודה חדשנית ודיגיטלית המותאמת לעידן החדש".

מטעם יזמי הפרויקט, העסקה לוותה על ידי גיא יפלח מחברת פקטור-סאבילס משווקת הפרויקט ומשרד עורכי דין מ. פירון ושות' ואת מיטב ייצג משרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן.

לגרף מיטב השקעות לחצו כאן

8 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 27.78 מיליון במיטב השקעות
קרנות נאמנות שמחזיקות את מיטב השקעות.
x