איל וולדמן נפרד מבתו שנרצחה במתקפת הטרור בשבת

בתו של וולדמן, מייסד מלאנוקס (שנמכרה ל NVIDIA), ובן זוגה נרצחו במתקפת הטרור של חמאס בפסטיבל נובה בשבת. בראיון ל- CNN סיפר וולדמן כי הוא הגיע לזירה והבין בדיוק כיצד היא נרצחה

 

 

 
איל וולדמן / תמונה מהפייסבוקאיל וולדמן / תמונה מהפייסבוק
 

נטלי גרין
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/10/2023

איל וולדמן, מייסד מלאנוקס (שנמכרה ל NVIDIA) ומבכירי ההייטק הישראלי, שכל את בתו דניאל ז"ל אשר נרצחה יחד עם בן זוגה נעם שי ז"ל, במתקפה הרצחנית של חמאס בפסטיבל נובה בשבת.

בראיון ל- CNN שחזר וולדמן כיצד הוא הגיע לזירה והבין בדיוק כיצד היא נרצחה. וולדמן סיפר בראיון ל- CNN, כי בני המשפחה הצליחו לאתר את המקום שבו דניאל ובן זוגה נהרגו, באמצעות אפליקציית מעקב בטלפון ובשעון של אפל. הוא אמר שעל פי הממצאים בשטח, בתו נרצחה במכוניתה שככל הנראה נחסמה ע"י המחבלים. 

"ראיתי בדיוק כיצד היא נורתה משני כיוונים שונים, בידי לפחות שלושה או חמישה אנשים", סיפר וולדמן, "מהתרמילים שמצאנו בזירה אפשר להבין שהיו לפחות שלושה כלי נשק שונים שבהם עשו שימוש כדי לירות עליהם".

דניאל וולדמן שנולדה בפאלו אלטו, קליפורניה, השתתפה בפסטיבל המוזיקה עם החבר שלה מזה שש שנים, נעם שי.

וולדמן אמר כי בפעם האחרונה שדיבר עם דניאל היא סיפרה לו שהיא ובן הזוג שלה החליטו להתחתן בקרוב. "עכשיו הם ייקברו ביחד", וולדמן אמר.

יהי זכרם ברוך.


אנחנו עושים מאמצים גדולים לאתר בעלי זכויות בצילומים וסרטונים. יצירות שבעל זכות היוצרים בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א (תיקון מס' 5) תשע"ט 2019 ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום או סרטון ואתם בעלי הזכויות בו, יש לפנות ל funder@funder.co.il התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך ? מצאת שגיאה בכתבה או מאמר ? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו >> funder@funder.co.il

x