אחרי שבוע אדום: הביטקוין חוזר לעליות

אסף אלמליח, אנליסט קריפטו בכיר בבית ההשקעות פרוקסיביט: כדאי לשים לב מה עשו אתמול השורטיסטים על הביטקוין

 

 

 
איור: פאנדראיור: פאנדר
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/03/2024

השבוע החולף סימן תיקון מתבקש בשוק הקריפטו: הביטקוין שהגיע לשיא כל הזמנים של כ- 73,700$ ביצע תיקון אגרסיבי וירד כ- 17% בשבוע המסחר האחרון עד למחיר של כ- 60,700$. מתחילת השבוע הנוכחי – שוק הקריפטו והביטקוין בראשם חוזר לעליות, הביטקוין עלה ביממה האחרונה כ-7%, עד לרמה של 70,000$ (נכון לכתיבת שורות אלו). מטבעות נוספים כמו איתריום (ETH) ביצעו עליות חדות גם הם ביומיים האחרונים. 

אסף אלמליח, צילום: ישי פימונטל

לדברי אסף אלמליח, אנליסט קריפטו בכיר בבית ההשקעות למטבעות דיגיטליים, פרוקסיביט, אומר כי אלו שבחרו לסחור נגד הביטקוין (פקודות שורט) הפסידו יותר מ-95 מיליון דולרים ביממה החולפת בלבד. "בעוד שזה נשמע הרבה,  מדובר בהיקף נמוך מהממוצע. נתון המצביע על כך שאין הרבה משתתפי שוק המאמינים שתהיה חולשה מתמשכת בשוק"..

לדבריו אלמליח, אנו פחות משבוע לקראת אירוע החצייה – האירוע בו פוחת קצת כריית המטבעות בחצי. "ישנה ציפייה בשוק שלחץ קנייה יביא לבחינה מחדש של השיא האחרון". 

יחד עם זאת, אלמליח אומר כי המינוף בשוק עדיין גבוה, ולכן קיים גם חשש להמשך ירידות מסוים ובחינה של האזורים הנמוכים – 50,000$ הוא מחיר היעד של המאמינים שכוחו של מחזור העליות נגמר.

בנוגע למטבע המשמעותי השני, האתריום נשרך מאחרוי הביטקוין עם עליה של 6% ביממה האחרונה והוא עומד כיום על כ-3,600 דולר. רחוק עדיין משיא כל הזמנים, בנובמבר 2021, בו נסחר האתריום ברמה של 4,800 דולר.

x