מליסרון תרכוש את חלקה של קבוצת להב בגרנד קניון באר שבע

בחודש אפריל האחרון השלימה מליסרון גיוס בסך של כ-1.2 מיליארד שקל בהנפקה של שתי סדרות איגרות חוב חדשות

 

 
אבי לוי מלירסוןאבי לוי מלירסון
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
05/05/2016

חברת מליסרון, המחזיקה בכ-50% מהזכויות ב"עופר גרנד קניון באר שבע", הודיעה היום כי הגיעה להסכמות עם שותפתה בקניון - קבוצת להב (50%), לפיה תרכוש מליסרון את מלוא אחזקותיה של קבוצת להב בקניון וכן מגרש סמוך, ובכך תהפוך מליסרון לבעלת השליטה הבלעדית בקניון. מליסרון, שהינה בעלת 50% ממניות חברת מ.ל.א. הנגב יזמות והשקעות בע"מ, שהינה בעלת מלוא הזכויות בקניון, תבצע את העסקה באמצעות רכישת יתרת המניות.

בהסכם השותפות שנחתם בשנת 2010 עם קבוצת להב, שבשליטת אלי להב, ניתנה למליסרון אופציה עתידית (בתוקף משנת 2019) לקנות את חלקו של להב, ובמקביל ניתנה אופציה עתידית ללהב למכור למליסרון את חלקו. הצדדים הגיעו להחלטה להקדים את מועד העסקה ולבצעה כבר עתה.

עופר גרנד קניון באר שבע' משתרע על שטח של כ-160 אלף מ"ר, מתוכם 50 אלף מ"ר שטחי מסחר מניב הכוללים כ-250 חנויות, ושיעור תפוסה של כ-92.8% נכון ל-31.12.2015.

אבי לוי, מנכ"ל מליסרון, "עופר גרנד קניון באר שבע הינו פרי החזון, היוזמה והביצוע של מר אלי להב. אנו מודים לאלי להב על תרומתו להצלחת הקניון ועל העבודה המשותפת לאורך השנים האחרונות. מליסרון רואה בעיר באר שבע את אחד ממנועי הצמיחה של המשק ושל החברה, ולכן מהלך זה הוא בבחינתנו צעד חשוב בהגדלת פעילות החברה, כחלק מהשאיפה להמשיך להתרחב ולהתפתח. מאז פתיחתו, ממוצב גרנד קניון באר שבע כקניון הגדול והמוביל בעיר, ונמצא במגמת עלייה הן בפדיונות השוכרים והן בשיעורי התפוסה. אנו מאמינים שמגמת הצמיחה תימשך גם בעתיד הקרוב".

בחודש אפריל האחרון השלימה מליסרון בהצלחה רבה גיוס בסך של כ-1.2 מיליארד שקל בהנפקה של שתי סדרות איגרות חוב חדשות והרחבת סדרה קיימת. בהנפקה נרשמו ביקושי יתר של למעלה מ-1.8 מיליארד שקל. ההנפקה תאפשר למליסרון למחזר חובות תוך הארכת המח"מ הממוצע של התחייבויותיה, ואת הקטנת עלויות המימון שלה וכן לצורך הגדלת פעילותה השוטפת.

 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x