אייל שלזינגר נבחר ליו"ר לשכת היועצים הפנסיוניים

 

 
 אייל שלזינגר, יור לשכת היועצים הפנסיוניים אייל שלזינגר, יור לשכת היועצים הפנסיוניים
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/05/2016


שלזינגר שמשמש כיועץ פנסיוני עצמאי וכשותף פעיל במיזם Zebaroor מתכוון במסגרת תפקידו כיו"ר לשכת היועצים הפנסיוניים לפעול להגברת המודעות בקרב הציבור הרחב לנושא החיסכון הפנסיוני ולהבדלים שבין ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי לשיווק פנסיוני

אייל שלזינגר, יועץ פנסיוני עצמאי ומייסד משותף נבחר היום ליו"ר לשכת היועצים הפנסיוניים יחליף את את איציק בן ארויה. לשכת היועצים הפנסיוניים מייצגת את היועצים הפנסיוניים אל מול כל הגורמים המחוקקים, ארגוני עובדים, חברות ביטוח, בתי ההשקעות ומוסדות ממשלתיים. בין היעדים המרכזיים שהציבה לעצמה הלשכה ניתן למנות את הגברת המודעות לכל הנושא של ייעוץ פנסיוני לעומת שיווק פנסיוני שמספקים סוכני הביטוח. לשכת היועצים הפנסיוניים נוסדה בסוף שנת 2012 ומבקשת לאגד את כל היועצים הפנסיוניים העצמאים הדוגלים בייעוץ פנסיוני אובייקטיבי ללא תלות בספק או היצרן. בתקנון הלשכה מתחייבים כל חברי הלשכה כי לא ייגבו עמלות הפצה מהמוצר הפנסיוני וכי שכרם יגבה אך רק מהלקוח.

בכוונת הלשכה להרחיב את הידע המקצועי, הלשכה תגיב ותתייחס לרגולציות החדשות בהיבט של הציבור הרחב, תקיים השתלמויות ותרחיב את הידע לציבור בנושא ייעוץ פנסיוני. עוד בכוונת הלשכה לפעול לשיפור החינוך הפיננסי והידע של הציבור בנושאי הפנסיה, מתוך ראייה כוללת כי לנושא זה השפעה מהותית ומכרעת על איכות חייו בגיל השלישי.

משרד האוצר קבע באחרונה כי על מנת לבחור קרן ברירת המחדל הפנסיונית יש להשתמש ביועץ פנסיוני בלתי תלוי, כך שפעילותה של הלשכה צפויה להתרחב משמעותית בתקופה הקרובה עם כניסת קרן ברירת המחדל לפעילות. הלשכה מזמינה את ציבור המעסיקים והעצמאיים לפנות אליה בכל הנוגע לקבלת ייעוץ פנסיוני ובנושאי קרן ברירת המחדל והיא תספק לו רשימה של יועצים פנסיוניים בהתאם להוראות החוק.

אייל שלזינגר, יו"ר לשכת היועצים הפנסיוניים ושותף באתר -Zebaroor המציג ניתוח פנסיוני אמר לאחר המינוי: "המטרה שלנו היא להגביר את המודעות של הציבור הרחב לחשיבות החיסכון הפנסיוני והיעוץ הפנסיוני האובקטיבי. למרות עליית הנושא לסדר היום הציבורי בשנים האחרונות, עדיין ישראלים רבים לא מודעים להבדלים שבין שיווק פנסיוני לייעוץ פנסיוני אובייקטיבי ונטול פניות ובכוונתנו להגביר את המודעות עד כמה שניתן


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x