חברת מלאנוקס מודיעה על השקת סדרת מוצרים טכנולוגיים מהפכניים פרי פיתוח ישראלי

מתאמי רשת ConnectX®-6, מתגי ™Quantum וכבלי LinkX® מציעים תשתית רשת אינפיניבנד שלמה מקצה לקצה בקצב 200Gb/sומאיצים את הדור הבא של מרכזי נתונים

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/11/2016

סאניוול קליפורניה, יוקנעם ישראל - 10 בנובמבר 2016, מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הכריזה היום על הפתרונות הראשונים בעולם לקישוריות מרכזי נתונים בקצב 200Gb/s. מתאמי ConnectX-6 , מתגי Quantum, וכבלים וטרנסיברים מסדרת LinkX של מלאנוקס, מספקים ביחד תשתית שלמה של קישוריות אינפיניבנד בקצב HDR  200Gb/s עבור הדור הבא של מחשוב עתיר ביצועים (HPC), מערכות לומדות (Machine Learning), ביג דאטה, שירותי ענן, ווב 2.0 ופלטפורמות אחסון. פתרונות אלה לאינפיניבנד HDR  200Gb/s משמרים את מעמד מלאנוקס כמובילה בדור אחד קדימה לפני כל היתר, תוך כדי שהיא מקנה ללקוחות ולמשתמשים את היכולת למנף טכנולוגיה מבוססת תקנים פתוחים הממקסמת את ביצועים וסקלאביליות, ובה בעת למזער את העלות הכוללת של מרכז הנתונים. פתרונות מלאנוקס לקישוריות אינפיניבד  HDR 200Gb/s יהיו זמינים בשנת 2017.

"היכולת לנצל ביעילות את הגדילה של כמות המידע הזמינה לנו ולמנף תובנות ממידע זה כדי להשיג את היתרון התחרותי בזמן אמת, היא המפתח להצלחה עסקית, לביטחון לאומי, לחדשנות טכנולוגית, ליכולות מחקר חדשות ואף מעבר לכך. הרשת היא המפתח החשוב ביותר בבנית  מערכות המידע של היום אשר יאפשרו את יישומי ותגליות העתיד", אמר איל וולדמן נשיא ומנכ"ל מלאנוקס טכנולוגיות. "מלאנוקס גאה להכריז על הפתרונות החדשים של אינפיניבנד  HDR 200Gb/s אשר יספקו את מהירות הנתונים הגבוהה ביותר בעולם  וקישוריות חכמה שתעצים את עולם הנתונים בו אנו חיים. אינפיניבנד HDR מציב רמה חדשה של שיאי ביצועים וסקלאביליות, תוך כדי שהוא מספק את המענה לדור הבא של צרכי קישוריות עבור הלקוחות והשותפים שלנו".

"לפני עשור, כשהחלה Research Intersect360 לעקוב אחרי שוק ה- HPC, קישוריות אינפיניבנד בדיוק הפכה להיות הבחירה הדומיננטית לקישוריות עתירת ביצועים עבור אשכולות מחשבים, כאשר מלאנוקס משמשת כספקית המובילה בתחום", אמר אדיסון סנל, מנכ"ל Research Intersect360. "בחלוף הזמן, המשיכה קישוריות האינפיניבנד לצמוח והיום היא משמשת גם כקישוריות האיחסון עתירת הביצועים המובילה עבור מערכות HPC. זה קורה בד בבד עם צמיחה מהירה של יישומים מעבדי נתונים בקצבים גבוהים כמו יישומי ניתוחי נתונים ומערכות לומדות, המגדילים את הצורך בקישורית בעלת רוחב פס גדול והשהייה נמוכה בעוד יותר שווקים. קישוריות אינפיניבנד HDR היא קפיצה גדולה קדימה, ומלאנוקס הופכת אותה למציאות בזמן הנכון." 

"הבעיות המובילות במדע וניתוח נתונים שאנו עובדים על מנת לפתור כיום ובעתיד הקרוב דורשות רוחב פס גבוה מאוד המקשר בין צמתי מחשוב, אחסון, ומערכות ניתוח אל תוך סביבה אחת לפתרון הבעיה", אמר ארתור בלאנד, דירקטור הפרויקט OLCF ב- Oak Ridge National Laboratory. "באמצעות טכנולוגית אינפיניבנד HDR יהיה לנו פתרון פתוח המאפשר לחבר את כל המערכות שלנו יחד עם רוחב פס גבוה מאוד".

"תנועת המידע בכל המערכת היא היבט קריטי במערכות של היום ובמערכות עתידיות. טכנולוגית מערכת פתוחה תהווה שיקול  עיקרי בבואנו לתכנן את הדור הבא של מערכות בקנה מידה גדול, כולל אלו שישיגו ביצועי Excascale", אמר ברוניס דה סופינסקי, מנהל טכנולוגיות ראשי ב- Livermore Computing. "פתרונות אינפיניבנד HDR מציינים התפתחות חשובה במרחב הטכנולוגי הקיים".   

"אנו נרגשים לראות כי מלאנוקס ממשיכה להוביל בקישוריות מהירה", אמר פארקס פילדז, מוביל צוות SSI של HPC Design ב- Los Alamos National Laboratory. "אינפיניבנד HDR יספק לנו את יכולות הביצועים הנחוצים עבור היישומים שלנו".

ציטוטים תומכים מהתעשייה 
"אחסון במהירות גבוהה לפתרונות HPC הוא קריטי למקסום יתרונות הביצועים של מערכות היום ל- HPC, מערכות לומדות, הפקות מדיה וביג דאטה", אמר קורט קוקיין, דירקטור ניהול פרויקטים בחברת DDN Storage. "DDN וטכנולוגית HDR 200Gb/s של מלאנוקס יאפשרו פתרונות אחסון עתיר ביצועים עם ביצועים מוחלטים ללא תחרות עבור לקוחותינו, אשר דורשים את הביצועים האולטימטיביים לעומסי העבודה בזמן אמת במערכות שלהם.

"בין אם זה מחשוב עתיר ביצועים, ביג דאטה או ענן, לקוחות מערכות ה- HPC של מלאנוקס ו- Dell EMC יהנו מהביצועים המעולים, הסקלאביליות, והיתרון להיות ראשונים בשוק עם הפתרונות המשותפים שלנו מקצה לקצה" אמר ג'ים גאנת'יר, סמנכ"ל בכיר של Validated Solutions Organization and HPC, בחברת Dell EMC. "החדשנות המשותפת עם מלאנוקס מסייעת ללקוחות לקצר את הזמן להשגת תובנות ותוצאות, תוך שהיא משתמשת בגישה מבוססת על סטנדרטים פתוחים ומאפשרת את התגליות הבאות שלהם".

"מארגים הם המפתח לאשכולות מיחשוב עתירי ביצועים", אמר סקוט מיסאג', סמנכ"ל  HPC Solutions and Apollo Pursuits, בחברת Hewlett Packard Enterprise. "מוצרי 200Gb/HDR של מלאנוקס יעזרו ללקוחות המשותפים שלנו לנצל את מלוא יתרונות הסקלאביליות של פתרונות Apollo HPC הייעודיים של HPE, תוך כדי מקסום יעילות היישום הכוללת עבור עומסי העבודה במחשוב עתיר הביצועים שלהם."

"מלאנוקס אינה רק חברה המספקת פתרונות חדשניים לתקשורת, אלא גם דוגלת בשיפור ה- ROI של מרכזי הנתונים", אמר מר קיו לונג, נשיא Huawei Server Product Line. "עם הצגת פתרון אינפיניבנד HDR 200Gb/s החדש, מחשוב עתיר ביצועים ועוד יישומים תובעניים רבים יוכלו לפרוץ קדימה".    

"מלאנוקס מקדמת רוחב פס, השהיה, ותכנות של מארגים עם פתרונות אינפיניבנד 200Gb/s HDR עבור ה- OpenPOWER אקוסיסטמה, ואנחנו מצפים לשילוב אינפיניבנד HDR בתוך תיק הטכנולוגיות של OpenPOWER", אמר בראד מק'קרדי, סמנכ"ל ו- IBM Fellow, ומנהל טכנולוגיות ראשי ב- Systems and Technology Groupשל IBM. האקוסיסטמה של OpenPOWER מאגדת בתוכה את הטכנולוגיות החדשות הטובות ביותר באמצעות שיתוף פעולה חדשני, ואנחנו נרגשים לראות כיצד CoonectX-6 ו- Quantum ידחפו ביצועים קדימה אל הרמה הבאה".

"מלאנוקס ביצעה קפיצה משמעותית קדימה בקישוריות מרכזי נתונים, עם פתרונות אינפיניבנד המספקים ביצועים ברמה עולמית של 200 מיליון מסרים בשנייה", אמר מר ליוג'ין הוו, סמנכ"ל בקבוצת Inspur. "בנוסף, המתג Quantum לקישוריות אינפיניבנד בקצב 200Gb/s  HDR  כעת מייצג את המתג המהיר והגמיש ביותר בעולם ובעל זמן השהיה נמוך ביותר של 90 ננושניות".  

"עומסי עבודה תובעניים של HPC, דוגמת אינטליגנציה מלאכותית, מצריכים רוחב פס גדול במיוחד כדי לתמוך בעיבוד כמויות עצומות של נתונים. חשיבות טכנולוגית אינפיניבנד HDR תלך ותגדל משמעותית עבור מרכזי נתונים מודרניים. פתרונות הקישוריות החכמה של מלאנוקס הם הבסיס למספר רב של פתרונות ה- HPC שלנו המובילים בשוק, מהגדולים עד לקטנים; אנחנו נרגשים להביא את היתרונות של HDR לקבוצת לקוחות HPC רחבה יותר המריצים עומסי עבודה מאתגרים במיוחד", אמר סקוט טיז, דירקטור ביצועי, מחשוב עתיר ביצועים, Lenovo Data Center Group.

" CoonectX-6 משפר באופן משמעותי את רוחב הפס למעבדי גרפיים (GPUs) של NVIDIA® -, אשר מוביל לסקלאביליות טובה יותר של פתרונות עבור HPC, למידה עמוקה, ויישומי מרכזי נתונים", אמר דוקטור איאן באק, סמנכ"ל Accelerated Computing Group בחברת NVIDIA. "עם תמיכה משולבת של טכנולוגיית NVIDIA GPUDirect™, הקישוריות של מלאנוקס יחד עם הביצועים הגבוהים של המעבדים הגרפיים Tesla®, יאפשרו את ההעברה הישירה של נתונים לרוחב אשכולות של GPUs החיונית למתן מענה  לאתגרים מורכבים ועתירי חישובים במגוון רחב של שווקים".

"לקוחותינו מחפשים באופן תמידי אחר התשתית החדשנית הבאה שתקנה להם יתרון תחרותי", אמר קן קלאפי, סמנכ"ל ומנהל כללי של Cloud Systems and Silicon Group בחברת Seagate. "סיגייט אינה יכולה להיות נרגשת יותר לאמץ את היכולות של HDR 200Gb/s שמציעה מלאנוקס אשר תספקנה פלטפורמות אחסון שאין שני להן עבור יישומים הצורכים רוחב פס גדול ברשת, כמו סטרימינג של מדיה ואשכולות מחשוב".

"אנחנו נרגשים לראות את הפתרונות החדשים ביותר של מלאנוקס שפשוט מכפילים את מהירות העברת הנתונים בהשוואה לדור הקודם", אמר מר צ'אוקון שה, סמנכ"ל בכיר של טכנולוגיה ב- Sugon. "פתרונות חדשים אלו הם אידיאליים לא רק עבור פרוטוקולים מבוססי סטנדרטים של אינפיניבנד ואית'רנט, אלא גם מעניקים ללקוחות גמישות ליהנות מטכנולוגית Multi-Host החדשנית של מלאנוקס."

כרטיסי רשת ומתאמי ConnectX-6 מוצעים עם פורט בודד או שני פורטים בקצב  200Gb/s התומכים בטכנולוגית VPI (®Virtual Protocol Interconnect) אשר יכפילו את מהירות העברת הנתונים בהשוואה לדור הקודם. כמו כן, הם תומכים בפרוטוקולים הסטנדרטיים של אינפיניבנד ואית'רנט, ומספקים גמישות בחיבור לכל ארכיטקטורת CPU:  FPGA ,ARM ,POWER ,GPU ,x86  ועוד. עם ביצועים ברמה בינלאומית חסרת תקדים של 200 מיליון מסרים בשנייה, רמת השהייה נמוכה מאוד של 0.6 מיקרו שנייה, ומנועי מחשוב ברשת (in-network computing) כגון SR-IOV ,GPU-Direct ,RDMA ,MPI-Direct, הצפנת מידע, כמו גם טכנולוגית Mellanox Multi-Host®  החדשנית, המתאם ConnectX-6 יאפשר את פלטפורמות המחשוב והאחסון היעילות ביותר בתעשייה.

המתג Quantum לקישוריות אינפיניבנד 200Gb/s HDR הוא המתג המהיר ביותר בעולם התומך ב- 40 פורטים של אינפיניבנד 200Gb/s או 80 פורטים של אינפיניבנד 100Gb/s, עם קיבולת מיתוג כוללת של 16Tb/s, והשהיה נמוכה במיוחד של 90 ננושניות. המתג Quantum של מלאנוקס מקדם את התמיכה בטכנולוגית מחשוב ברשת, מספק מנועי ניתוב אופטימליים וגמישים, ומהווה את שבב המתג הסקלאבילי ביותר. שבב המתג   Quantum  ישמש כאבן היסוד עבור מערכות מתגים רבות – החל מ-40 פורטים של 200Gb/s או 80 פורטים של 100Gb/s עבור פתרונות Top-of-Rack, ועד ל- 800 פורטים של 200Gb/s וגם 1600 פורטים של 00Gb/s1 במערכות מתגים מודולריות.

כדי להשלים את תשתית האינפיניבנד בקצב 200Gb/s מקצב לקצה, פתרונות LinkX של מלאנוקס יציעו משפחה של כבלי נחושת וכבלים אופטיים בטכנולוגית סיליקון פוטוניקס.   

בקרו את מלאנוקס טכנולוגיות ב- Super Computing 2016 (14-17 בנובמבר, 2016)

בקרו את מלאנוקס טכנולוגיות ב- SC’16 (דוכן מספר 2631) על מנת ללמוד יותר על פתרונות אינפיניבנד HDR 200Gb/s החדשים ולראות את כלל פתרונות מלאנוקס עתירי הביצועים לרשתות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה.

אודות מלאנוקס:
מלאנוקס טכנולוגיות היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, טלקום ושירותים פיננסיים. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x