אלטשולר שחם משיקה את קופת גמל להשקעה

הפער בין קופת גמל להשקעה אל מול חיסכון בבנקים עשוי להגיע עד 42%.

 

 
גלעד אלטשולר טוני רשףגלעד אלטשולר טוני רשף
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/11/2016

אלטשולר שחם השיקו בכנס הסוכנים השנתי את קופת הגמל להשקעה שאושרה לשיווק ע"י האוצר

יאיר לוינשטיין: "הפער בין קופת גמל להשקעה אל מול חסכון בבנקים עשוי להגיע עד 42%."

קופת גמל להשקעה תעניק לכל אזרח בישראל אפשרות להפקיד עד 70 אלף ₪ בשנה ולמשוך ממנו את הסכום שנצבר בו בכל גיל. מדובר בקופה נזילה המאפשרת למשוך את סכום החיסכון בכל עת בצורה הונית, בתשלום מס רווחי הון, שעומד היום על  25%. אלו שיחסכו בקופת הגמל להשקעה עד לגיל הפרישה וימשכו את הכספים כקצבה ייהנו גם מפטור ממס על רווחי הון וכן מפנסיה פטורה ממס הכנסה. 

יאיר לוינשטיין, בעלים ומנכ"ל משותף אלטשולר שחם גמל ופנסיה הציג את המוצר בכנס ואמר: "אנחנו עומדים בפני שינויים רבים כאשר המוטיב המרכזי בהם הוא הזדמנות לחוסכים. זה מוצר שכולם בעדו וזו הזדמנות השקעה לציבור הרחב שאסור לפספס. גמל 2.0 הוא עולם חדש, שמשתדרג ומשנה גרסה ונותן אפשרות חדשה להשקעות בטווח הקצר, הבינוני והארוך. נפתחה בפני משפחה שרוצה לחסוך כסף, אפשרות להפקיד עם הלידה 500 ₪ בחודש ועד גיל 13 יהיו בקופה כ-100,000 ₪. משפחה של 5 נפשות יכולה להפקיד 350,000 ₪ בשנה. הפער בין קופת גמל להשקעה אל מול חסכון בבנקים עשוי להגיע עד 42%."

גילעד אלטשולר, מנהל השקעות ראשי ומנכ"ל משותף באלטשולר שחם: "המוצר החדש שהושק היום הוא אלטרנטיבה מצוינת גם עבור ציבור החוסכים וגם עבור מנהלי השקעות. המוצר מאפשר השקעות שמניבות תשואה גבוהה שעד כה היו סגורות בתחום הגמל, כולל אפשרות להשקעה באפיקים לא סחירים ויתרונות מס. מבחינת החוסכים הוא יאפשר תשואות גבוהות לצד נזילות מחד, והטבת מס משמעותית למי שיחסוך לטווח הארוך."

בית ההשקעות אלטשולר שחם הוקם ב-1990 ומתמחה בניהול קרנות נאמנות, תיקי השקעות, קופות גמל וקרנות פנסיה. הקבוצה, המנהלת נכסים בהיקף כספי כולל של 68 מיליארד שקל, הוקמה על ידי קלמן שחם וגילעד אלטשולר ומתמחה בתחום האופציות, המניות ואגרות החוב. גילעד אלטשולר ורן שחם, מכהנים כמנכ"לים משותפים של בית ההשקעות.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x