טראמפ נמאס על הגולשים האמריקאים, אבל עדין מוביל

כמות הטוקבקים המזכירים את שמו ירדה לפער הצמוד ביותר אי פעם: 57% יצרו שיח על טרמפ – 43% על הילארי

 

 
דונלד טראמפדונלד טראמפ
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
19/10/2016

נראה שדונלד טראמפ שאינו מפסיק לייצר כותרות קצת נמאס על הגולש האמריקאי.

חברת הסטארטאפ הישראלית Spot.IM מפעילה את מערכת הטוקבקים של אלפי אתרי חדשות מהגדולים בארה"ב, ביצעה ניטור של אזכורי קלינטון וטראמפ בטוקבקים וגילתה שכמות הטוקבקים שמזכירים את שמו של טראמפ ירדה לפער הצמוד ביותר אי פעם: 57% יצרו שיח על טרמפ ו- 43% על הילארי, בעוד שבעבר טראמפ חלש על שני שליש, 66% מכמות הטוקבקים.

מערכות הטוקבקים של Spot.IM מותקנות ב- 4,600 אתרים פעילים בניהם אתרי החדשות הגדולים בארה"ב כ- AOL, HuffingtonPost, Time Inc ועוד, המסכמים יחד כניסות מ-300 מיליון מחשבים או מוצרי מובייל שונים בכל חודש ו- 3 מיליארד צפיות בדפים.

לדברי נדב שובל, מנכ"ל Spot.IM: "ניטור תוכן הטוקבטים שערכנו בדק על איזה מועמד לנשיאות יש לגולשים מוטיבציה להגיב לטוב או לרע. לא נכנסנו לאפיון תוכן הטוקבקים אם הם חיוביים, שליליים או מאוזנים, ענין אותנו לבדוק מי מהמועמדים מעורר שיח אצל האמריקאים וגורם להם לרצות להגיב. המגמה התהפכה עבור טראמפ שעד לפני מספר שבועות שלט בשני שליש מכמות הטוקבקים ונראה שהקהל האמריקאי פחות להוט לדבר עליו ולאזכר את שמו לטובה או לרעה."

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x