על רקע התיקון בחוזר השרברבים >> מגדל משיקה תוכנית הרחבה לטיפול בנזקי מים

במגדל בדקו ומצאו שהמבוטחים מעדיפים באופן מובהק שרברב פרטי בעקבות נזקי מים בדירה

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
16/10/2017

במחקר השוק שערכה מגדל נמצא כי על-אף שלדעת המבוטחים הטיפול הניתן על-ידי השרברב הפרטי יקר יותר, הם מוכנים לשלם על איכות השירות והעבודה

בהתאם לממצאי מחקר השוק השיקה מגדל תכנית הרחבה ייחודית בענף לסיכוני מים ונוזלים אחרים, הנותנת עדיפות בתעריפים לבחירה במסלול שרברב פרטי ביחס למסלול שרברב שבהסדר (מטעם חברת הביטוח) 

ליאור רביב, משנה למנכ"ל מגדל ומנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה: "השילוב של תעריף אטרקטיבי ושירות איכותי הוא השילוב הצרכני הטוב ביותר עבור הלקוחות"

נטע איכר, מנהלת תחום ביטוח כללי וביטוח משנה: "תכנית ההרחבה הייחודית שלנו לנזקי המים, תסייע לסוכנים במינוף יכולות המכירה שלהם ובהרחבת שיתוף הפעולה עם מגדל בתחום הדירות, כמו במגוון מוצרי הביטוח הכללי האחרים"

זורמים עם הפתרונות: מגדל השיקה בימים אלה תכנית הרחבה חדשה לנזקי מים במסגרת פוליסת הדירה. זאת בעקבות כניסתו לתוקף בתחילת ספטמבר של תיקון חוזר השרברבים, המסדיר את תחום ההרחבה לסיכוני מים ונוזלים אחרים, שאותה רשאי המבוטח לרכוש בביטוח דירה. 

במסגרת תכנית זו ועל-מנת להביא לשיפור השירות שיקבל המבוטח מהשרברב המטפל בקרות מקרה הביטוח, נותנת מגדל עדיפות על-פי תיקון החוזר ליכולת הבחירה של הלקוחות בשרברב פרטי, במקביל לאפשרות הלקוח לבחור בשרברב שבהסדר (מטעם חברת הביטוח). כך, לדברי גורמים בחברה, התעריף במגדל עבור רכישת ההרחבה באמצעות שרברב פרטי הינו נמוך יותר בהשוואה לתעריפי השוק ואף אטרקטיבי ביחס לתעריפי ההסדר הקיימים. 

טרם השקת התכנית, מגדל ערכה מחקר שוק מעמיק בהשתתפות מאות מבוטחים, המחזיקים בהרחבה לנזקי מים במסגרת פוליסת הדירה של החברה. 

במחקר ביקשה החברה לבדוק את עמדות המבוטחים ביחס לאיכות השירות הניתן על-ידי שרברב פרטי או שרברב שבהסדר. 

מהמחקר עלו שני ממצאים עיקריים, כדלהלן: 

מניסיון אישי או באופן כללי, איזה שרברב לדעתך עדיף שיתקן לך את נזקי המים במסגרת ביטוח הדירה שלך?
 
סמן/י את השרברב המתאים ביותר להיגד הרלוונטי (אפשרות לסמן יותר מהיגד אחד):
 



מהממצאים נמצא בצורה מובהקת כי המבוטחים מעדיפים להזמין שרברב פרטי בעת נזקי מים בדירה. בנוסף, נמצא כי על-אף שלדעתם הטיפול הניתן על-ידי השרברב הפרטי יקר יותר, הם מוכנים לשלם על איכות השירות והעבודה.

לדברי נטע איכר, מנהלת תחום ביטוח כללי במגדל, "בסוג זה של מתן שירותים מסתבר כי קיימת חשיבות רבה לקשר האישי בין הספק לבין הלקוח, באופן שמצמצם תלונות, טענות, ליקויים חוזרים וככלל חווית שירות שלילית".

איכר הוסיפה ואמרה כי "תכנית ההרחבה הייחודית שלנו לנזקי המים, תסייע לסוכנים במינוף יכולות המכירה שלהם ובהרחבת שיתוף הפעולה עם מגדל בתחום הדירות, כמו במגוון מוצרי הביטוח הכללי האחרים".

ליאור רביב, מנהל חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה, מסר: "מגדל חותרת להבטיח כי מבוטחיה ייהנו מחוויית שירות חיובית בנזקי מים, תוך הגדלת ערכו של סוכן הביטוח ושל החברה במתן פתרון מיטבי גם לסוגיה ביטוחית זו. אנו משוכנעים כי השילוב של תעריף אטרקטיבי ושירות איכותי הוא השילוב הצרכני הטוב ביותר עבור הלקוחות". 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x