לראשונה בישראל: מגדל משיקה מועדון לקוחות בתחום הבריאות; תציע לעמיתים הטבות והנחות בלעדיות לקידום אורח חיים בריא

לקרנות המשקיעות במגדל לחץ כאן 

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/02/2019

לקרנות המשקיעות במגדל לחץ כאן 

מגדל השיקה את מגדל Active - תכנית לקידום אורח חיים בריא והקמת מועדון צרכני ללקוחות הבריאות שלה; מהלך חדשני לקידום ביטוחי הבריאות ובו שורת הטבות משמעותיות ללקוחות שישמרו על תזונה, כושר גופני וגמילה מעישון. בהשקה שהתקיימה במעמד מנכ"ל החברה דורון ספיר, חלי ממן, גלעד אברהמסון ושותפים אסטרטגיים נוספים חשפה מגדל את ממדי הצמיחה בבריאות: קרוב למיליון מבוטחים.
 
מועדון לקוחות הבריאות: עמיתי מגדל ייהנו לראשונה מהנחות והטבות משמעותיות ובלעדיות על קידום אורח חיים בריא. מועדון הצרכנות ללקוחות הבריאות של מגדל כולל חיזוק משמעותי לשני הצדדים: קהילת מבוטחי בריאות שתהנה מהפחתה בעלויות הביטוח וכן הקטנת התביעות והפחתת הסיכון לחברת הביטוח.
 
מנכ"ל החברה דורון ספיר: "חשפנו הבוקר את השלב הראשון בתכנית לקידום אורח החיים הבריא של מגדל, במסגרתו אנו משיקים את מועדון לקוחות הבריאות שלנו שיעניק הטבות והנחות משמעותיות למקפידים על אורח החיים הבריא. 
מגדל דואגת ללקוחותיה לאורך הדרך ומעודדת את החיים הבריאים. במהלך השנה הקרובה נרחיב את המהלכים ואנו מאמינים כי חדשנותה של מגדל והראיה הצרכנית שלנו תקדם את ערך הבריאות ותהיה סמן קדמי לתחום זה במגזר הפיננסי והביטוחי בישראל". 
 
המהלך כולל שיתוף פעולה של מגדל עם גדולי היזמים והמהפכנים בעולם אורח החיים הבריא בישראל, וזאת במטרה להעניק ללקוחות מגדל בביטוחי הבריאות את המענה הרחב והטוב ביותר לשמירה על בריאותם. כאמור, זהו הצעד הראשון מתוך תכנית שלמה לקידום אורח החיים הבריא שמקדמת מגדל, כאשר בסופו המטרה היא להעניק הטבות והנחות ללקוחות שיעמיקו את השמירה על בריאותם. 
בשלב זה, במסגרת המהלך ינתנו ללקוחות מגדל הטבות משמעותיות בחלי ממן, באברהמסון, פרופיט ונוספים – וזאת על מנת לעודד את השינוי באורחות החיים.
 
מימוש ההטבות ייעשה בהליך דיגיטלי מלא, לקוחות יוכלו לממש את ההטבות באפליקציית מגדל. המידע והדיוור ללקוחות ייעשה באמצעות סוכני הביטוח. 
מחקר מגדל שנעשה בעת בניית המהלך חושף:
  • 50% מהאוכלוסייה לא נוהגת לקיים פעילות גופנית באופן קבוע
  • גברים עושים יותר פעיות גופנית מנשים
  • 40%מצהירים כי לא נוהגים להקפיד על תזונה בריאה 
 
זאת, כמובן, מושתת על סקר עומק שערכה מגדל לפיה 50% מהאוכלוסייה לא נוהגים לעשות פעילות גופנית באופן קבוע, וכ-40% לא מקפידים על תזונה בריאה. 
בבסיסו של המוצר החדש עומדות שורה של תובנות מחקריות, שנחשפות היום לראשונה: 
  • 50% מהאוכלוסייה נוהגים לעשות פעילות גופנית באופן קבוע ובתדירות של לפחות פעם בשבוע. 
  • גברים עושים יותר פעילות גופנית מנשים 
  • רוב גורף של האוכלוסייה בישראל (90%!), מסכים כי היה רוצה לעשות יותר פעילות גופנית. תחושה המשותפת גם לאלה העוסקים בפעילות גופנית וגם לאלה שכלל לא.  
  • 60% מהאוכלוסייה מצהירים כי הם מקפידים על תזונה בריאה ומאוזנת, כמעט כולם מקפידים  בצורה לא מאוד מחייבת (ישנה עלייה בשמירה על תזונה בריאה עם העלייה בגיל)
  • לפי נתוני הסקר, כרבע מהנשאלים נוהגים לעשן.  הרוב הגדול מבין המעשנים (86%), היה מעוניין להפסיק לעשן. החסם העיקרי להפסקת העישון הוא הרגל שקשה להם לשנות 
 
מגדל תתמקד בשלושה מעגלים: גמילה מעישון, עידוד הרזיה ופעילות גופנית.
 
גמילה מהתמכרויות (אברהמסון):
סדנת גמילה מעישון וסדנת הרזיה בעלו של 1800 ₪ במקום 2700 לסדנא.
  • לנגמלים מעישון אחרי חצי שנה יתקבל החזר מאברהמסון בסך 600 ₪
  • לקוח שיתמיד בתכנית ההרזיה לחצי שנה יקבל מאברהמסון חבילת מוצרי מזון בשווי 360 ₪
  • לנרשמים לסדנת גמילה מעישון מוצעת הנחה של 50% על כל המוצרים הנלווים.
 
סדנאות הרזיה (חלי ממן):
סדנת הרזיה בעלות של 190 ₪ לחודש במקום 260 ₪
 
אתר בלה:
הנחה של 10% על מוצרי בית מרקחת, מחלקת טבע ומוצרי טיפוח העור וקוסמטיקה
 
פעילות גופנית (פרופיט)
מנוי לחדר כושר וחוגים בפריסה ארצית – 50% הנחה על דמי הצטרפות והנחה של 20 ₪ במנוי חודש כל חודש
המהלך הזה הוא רק המהלך הראשון מאלה שעוד תחשוף מגדל במהלך השנה,
כאשר כולם יתכנסו לידי כך ששמירה על אורח חיים בריא – מסתכם בעלות נמוכה יותר עבור הלקוח בביטוחי בריאות. מגדל מקדמת זאת מתוך אחריות ללקוחותיה, ומתכוונת להוביל את קידום אורח החיים הבריא בכל המגזר הפיננסי. 
 
x