אודי אביטל, דן דוברי ואוהד ויגמן אירחו בישראל את הוועדה המקצועית האירופאית

הוועדה קובעת את הסטנדרטים באירופה למקצועות הפיננסים

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/11/2019

דן דוברי חבר ועדת הסטנדרטים וההסמכות של הקהילה האירופאית,  אודי אביטל היו"ר של הועדה הפיננסית בלשכת סוכני ביטוח, יו"ר ראש EFPA ישראל וחבר המועצה האירופאית למקצועות הפיננסים, ואוהד ויגמן יו"ר הועדה לסטנדרים מקצועיים בישראל מארחים בישראל את הועדה האקדמית האחראית באירופה על קביעת הסטנדרטים למקצועות הפיננסים, (SQC).  יו"ר הועדה הוא ד"ר מט קונל ואנשי אקדמיה מבריטניה, אוסטריה, גרמניה, צרפת, סלובקיה, אסטוניה, צכיה, צרפת, איטליה וספרד הגיעו לישראל. דן דוברי הוא נציג ישראל בועדה זו.  
כלל פיננסים נתנו חסות לאירוע והשתתפו לערב קבלת פנים בנערך במלון הרודס בירושלים ביום רביעי בלילה. 
 
השתתפו באירוע חיים איזנפלד נשיא EFPA ישראל וסגן נשיא לה"ב, עופר נוריאל יו"ר עדיף תקשורת, אודי אלוני יו"ר לשכת יועצי ההשקעות ומנכ"ל משותף בפאנדר, אלי אליה משנה למנכ"ל כלל, עומר רבינוביץ, ליאת פרנקל ונועם הירשקורן מבכירי מתכננים הפיננסים בישראל. 
 
הועדה האירופאית פועלת מטעם וכחלק מהקהילה האירופאית במטרה לקדם מקצועיות וערכיות בקרב אנשי מקצוע באירופה בתחום בפיננסים. 
הועדה האירופאית היא הועדה שמטפלת באירופה וקובעת סטנדרטים מקצועיים לאנשי מקצוע הפועלים בתחום הייעוץ והתכנון הפיננסי במטרה לייצר אמון בקרב הציבור באנשי הממקצוע המייעצים להם. לשכת סוכני הביטוח באנגליה הוא אחד הארגונים המובילים של EFPA .   ארגון זה יחד עם אודי אביטל שהיום משמש כדירקטור קבוע במוצעצה של EFPA, התחילו בשיתוף פעולה הדוק. הארגון משפיע על השוק העולמי באמצעות מאות אלפי אנשי מקצוע שמתחייבים לידע, מיומנויות, לימודי המשך והתנהגות אתית בטיפול במשפחות. 
 
באירופה ארבע הסמכות עיקריות 
a. רמה 3 עובד תמיכה פיננסית (אנאליסט פיננסי)
b. רמה 4 מומחה השקעות 
c. רמה 5 יועץ פנסיוני פיננסי
d. רמה 6 מתכנן פיננסי 
אודי אביטל משמש כיו"ר של EFPA ישראל שפועל כארגון שמטרתה לקדם נאמנות ומקצועיות בקרב אנשי מקצוע שמשרתים את הציבור בישראל בתחום הפיננסי. 
אודי אביטל אמר " כסוכן ביטוח גאה וכיו"ר הועדה הפיננסית בלשכת סוכני ביטוח אני רואה שליחות לעזור למשפחות בישראל באמצעות אנשי מקצוע ראויים לחיות את החיים שמגיע להם. אנו נמצאים בתקופה מאוד אתגרית ואנו בלשכה רואים זאת כהישג את הבאת הועדה לארץ. אני רוצה להודות לידידי היקר דן דוברי שחבר מטעם ישראל בועדה על כך שהוא הניע את התהליך ועזר לי להביא אותם לכאן. בנוסף לישיבות המקצועיות שלנו בכוונתנו לארח אותם ליום טיול בבירת ישראל ירושלים ובים המלח ומצדה. 
חיים איזנפלד היו"ר ונשיא לשכת היעוצים העסקיים והניהוליים בישראל אמר: זה הישג ענק לקבל זכות לארח אנשים כל כך חשובים בארץ וכסגן נשיא להב נעשה הכול לקדם מקצועיות וערכיות בקרב אנשי המקצוע שלנו. 
אוהד ויגמן מברך על הגעתם של הועדה המקצועית האירופאית לביקור בישראל  וכיועץ ללשכת יועצי המס ולשכת רו"ח ציין "כאיש מקצוע שרואה את הליווי של משפחות באופן הוליסטי כשליחות אני שמח על ההתפתחות החשובה למען אזרחי מדינת ישראל". 
דן דוברי הוסיף: כבוד גדול לי להיות חלק בועדה החשובה באירופה ולהמנות בין אנשי המקצוע המובילים, ואני שמח על היזמות של אודי חיים ואוהד ועל כך שהצלחנו לערוך את הישיבה של ועדה חשובה כאן בישראל. יש לנו מדינה קטנה אך קוראים כאן דברים שאי אפשר להתעלם מהם בעולם. 
 
x