פסגות משיקה קרן חדשה המבוססת על אינדיקטור לתמחור סקטורים בארה"ב של פרופסור רוברט שילר

פרופסור רוברט שילר ,מבכירי הכלכלנים בעולם ומייסד מדד קייס-שילר למחירי הבתים בארה"ב, פיתח אינדיקטור לתמחור סקטורים בארה"ב, על בסיס מתודולוגיה זו פיתחו בחברת המדדים העולמית Barclays את סדרת המדדים: The Shiller Barclays CAPE Index Family.

 

 
אייל גורן מנכל פסגות קרנות נאמנותאייל גורן מנכל פסגות קרנות נאמנות
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
26/02/2020

pסגות קרנות נאמנות גאה להשיק קרן מחקה חדשה העוקבת אחרי מדד מניות בארה"ב.

 

PTF  (D4) Shiller Barclays CAPE® US Core Mid-Month Sector  *5130737


פרופסור רוברט שילר ,מבכירי הכלכלנים בעולם ומייסד מדד קייס-שילר למחירי הבתים בארה"ב, פיתח אינדיקטור לתמחור סקטורים בארה"ב,

על בסיס מתודולוגיה זו פיתחו בחברת המדדים העולמית Barclays את סדרת המדדים: The Shiller Barclays CAPE Index Family.

השיטה מתבססת על בחינת סקטורים ברמה חודשית על ידי שני פרמטרים - תמחור אטרקטיבי ומגמה חיובית - בשאיפה לייצר תיק מניות שיניב תשואות עודפות על מדד ה- S&P 500.

 

בשלב הראשון- שלב התמחור: פרופסור שילר פיתח אינדיקטור מכפיל רווח שנועד לנטרל את ההשפעה של שינויים עונתיים, מחזורי עסקים ועוד השפעות נקודתיות ולנטרל את פערי התמחור המבניים בין הסקטורים. וכך מזהים את חמשת הסקטורים שנמצאו כבעלי תמחור חסר מתוך עשרה.

השלב הבא- שלב המגמה: שלב המגמה מנפה מתוך חמשת הסקטורים שנבחרו, את הסקטור שהציג את המגמה הנמוכה ביותר מבין חמשת הסקטורים.

בסיום התהליך, ארבעת הסקטורים הנבחרים מקבלים משקל שווה של עשרים וחמישת אחוזים במדד.

 

ובשורה התחתונה :

להערכתנו, השקעה נכונה במניות היא כזו שתצליח לייצר את האיזון הנכון בין תשואה לסיכון. כל משקיע מחפש למקסם את פוטנציאל התשואה שלו, ללא קשר למגמה בשווקים.

לשם כך, חשוב להיצמד להשקעה ששומרת על 2 כללים בסיסיים - תמחור אטרקטיבי לצד מגמה חיובית. המודל שפיתח פרופסור רוברט שילר ביחד עם ברקליס נותן מענה לצורך הזה ומאפשר לזהות הזדמנויות בשוק.

הקרן בתקופת התאמת נכסים עד לתאריך 11/04/2020.

 

 

מנהל הקרן פסגות קרנות נאמנות בע”מ. *יחידות הקרן מוצעות לציבור החל מתאריך 26 בפברואר. 2020  D4= עד 120% חשיפה למניות, עד 120% חשיפה למט"ח. פרסום זה אינו מהווה הצעה לרכישת יחידות בקרנות ואינו מהווה תחליף לייעוץ/שיווק השקעות ו/או מס המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים לכל אדם. רכישת יחידות נעשית בהתאם לתשקיף הקרן שבתוקף ולדיווחים המידיים. אין באמור התחייבות להשגת תשואה כלשהי. אף אחת מבין Barclays Bank PLC ("BB PLC") או חברות הקשורות לה (יחדיו, "ברקליס") אינן המנפיקות או היוצרות של הקרנות ולברקליס אין כל אחריות, התחייבויות או חובות למשקיעים בקרנות. המדדShiller Barclays CAPE® US  Core Mid-Month Sector Net TR Index ("המדד"), יחד עם מדדי ברקליס כלשהם המהווים חלק מהמדד, הינם סימנים מסחריים בבעלות ברקליס ויחד עם כל רכיב במדד או מידע במדד ניתן בהם רשיון שימוש לפסגות קרנות נאמנות בע"מ כמנפיקה או היוצרת של הקרנות ("המנפיקה"). הקשר היחיד בין ברקליס למנפיקה ביחס למדד הוא מתן רישיון במדד, אשר מנוהל, מורכב ומפורסם על ידי BB PLC בתפקידה כנותנת החסות למדד ("נותנת החסות למדד"), מבלי להתייחס למנפיקה או לקרנות או למשקיעים הקרנות. בנוסף, פסגות קרנות נאמנות בע"מ עשויה בעצמה לבצע עסקאות עם ברקליס במדד או ביחס אליו בקשר עם הקרנות. משקיעים רוכשים קרנות מפסגות קרנות נאמנות בע"מ ולמשקיעים לא מוקנות כל זכויות במדדים ואף לא מתקשרים ביחסים מסוג כלשהו עם ברקליס עם ביצוע השקעה בקרנות. הקרנות אינן נתמכות, מאושרות, נמכרות או מקודמות על ידי ברקליס וברקליס אינה מציגה כל מצג לגבי כדאיות הקרנות או השימוש במדד או כל מידע הכלול בהם. לברקליס לא תהיה אחריות כלשהי כלפי המנפיקה, למשקיעים או לצדדים שלישיים אחרים ביחס לשימוש או לדיוק של המדד או כל מידע הכלול בו. משפחת המדדיםShiller Barclays CAPE®  פותחה בחלקה על ידי RSBB-I, LLC שהחוקר הראשי שלה הוא רוברט ג'יי שילר. RSBB-I, LLC אינה יועצת השקעות ואינה ערבה לדיוק או השלמות של משפחת המדדים Shiller Barclays CAPE®, או כל מידע או מתודולוגיה הכלולים בה או הנמצאים בבסיסה. ל- RSBB-I, LLC, רוברט ג'יי שילר, היועצת שלהם שלהם IndexVestLAB, LLC והיועצים לה, לא תהא כל חבות לשגיאות, השמטות או הפרעות במדד והם אינם ערבים, במפורש או מכללא, לביצועים או לתוצאות שיתקבלו בידי צד כלשהו מהשימוש במידע הכלול בו או המבוסס עליו והם מתכחשים במפורש לכל אחריות ביחס לסחירותו או התאמתו למטרה מסוימת ולא יהיו אחראים לתביעות או הפסדים מכל סוג שהוא בקשר עם השימוש במידע כאמור, לרבות ומבלי לגרוע, הפסד רווחים או נזקים עונשיים או מסתברים, אף אם נודע ל- RSBB-I, LLC על היתכנותם של אלו.

 

 

 
x