צקראטק- מור, הפניקס, ילין לפידות ומיטב דש הופכות לבעלות עניין

צ'קראטק משלימה בהצלחה. גיוס של כ-96 מיליון ₪ ליישום התוכנית האסטרטגית ולהאצת הצמיחה של החברה

 

 

 
Image by andreas160578 from Pixabay Image by andreas160578 from Pixabay
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
15/03/2022

ההון שגויס ישמש את החברה להאצת השיווק והמכירות בשוק האירופאי והאמריקאי, להיערכות לביקוש ההולך וגובר למוצריה, ולהמשך פיתוח הטכנולוגיה והמוצרים בהתאם למגמות השוק העולמי של תשתיות לטעינת רכבים חשמליים.

לדברי בועז וייזר מנכ"ל צ'קראטק: "אני שמח על השלמת הגיוס המוצלח אשר יאפשר לנו להאיץ משמעותית את הצמיחה של החברה, לקדם את יישום האסטרטגיה שלנו בדרך למימוש הפוטנציאל הענק שטמון בטכנולוגיה ובמוצרים שפיתחנו ולמצב את צ׳קראטק כאחד השחקנים המובילים בעולם בתחום התשתיות לטעינה לרכבים חשמליים.

אנחנו פועלים בשוק שנמצא בצמיחה אדירה, בזכות רוח גבית רגולטורית וזרם של השקעות ממשלתיות ופרטיות, במירוץ להקמת התשתית הקריטית למימוש החזון למעבר לרכבים חשמליים. יתרה מזאת, הולך ומתברר הפער שבתשתית החשמל, המהווה חסם משמעותי למהפיכת הרכב החשמלי בארץ ובעולם. צ׳קראטק מגיעה לשוק בתזמון מעולה עם פתרון ייחודי, "ירוק" וחדשני, שמייצר עניין רב.

הגיוס המשמעותי יתן לנו את הרוח הגבית הנדרשת לחדירה לשוק ויאפשר לנו להתמקד ב-Execution ולהאיץ את הצמיחה בכל תחומי הפעילות של החברה.

אני רואה חשיבות רבה ומעריך את הבעת האמון מצד אפקון, כמובילי שוק טעינת הרכבים החשמליים בישראל, ומצד גופים מוסדיים מובילים בשוק ההון -  מור, הפניקס, ילין לפידות  ומיטב דש. כבעלי עניין בחברה, אני מאמין שהם יהיו שותפים לדרך וילוו את החברה לטווח ארוך. 

אני מודה לצוות ווליו-בייס וליוחאי ידין, יועץ החברה, על תהליך הגיוס המוצלח בהובלתם. אני מעריך מאוד את המקצועיות, היצירתיות והנחישות שאפשרו את הגיוס המשמעותי.

וכמובן, מבקש להודות לעובדי החברה ומנהליה שבזכותם החברה הולכת ומתפתחת עם הישגים מרשימים שיוצרים את התשתית ומאיצים את גלגל התנופה, בדרך להגשמת החזון שלנו."

מורן נחשוני, משנה למנכ"ל ווליו בייס חיתום, שהובילה את ההנפקה ציין כי  "השילוב בין משקיע אסטרטגי כמו אפקון לצד כסף מוסדי, הינו הוכחה לכך ששוק ההון יכול לשלב ידיים בהצלחה עם השוק הריאלי ליצירת ערך כוללת עבור כל המשתתפים. מצאנו בצ'קראטק חברה עם פוטנציאל שוק ענקי וצוות מקצועי ורעב להצלחה, אשר בשילוב הניסיון והמוניטין של אפקון יוכל לממש פוטנציאל זה בשווקים הגלובליים".

חברת צ׳קראטק  הודיעה כי השלימה בהצלחה גיוס של כ-96 מיליון ש"ח בהובלת אפקון וגופים מוסדיים מובילים שהשתתפו בגיוס והפכו לבעלי עניין בחברה – מור, הפניקס, ילין לפידות ומיטב דש. במסגרת הגיוס הונפקו מניות חדשות במחיר של 2.34 ש"ח למניה וכן כתבי אופציה הניתנים להמרה למניות לפי שער של 2.8 ש"ח למשך השנה הקרובה, כאשר לאחריה מחיר המימוש יעמוד על 3.6 ש"ח עד למועד פקיעת כתבי האופציה בעוד 3 שנים. ככל שכתבי האופציה ימומשו, יתווספו לקופת החברה למעלה מ- 170 מיליון ₪ (בגין המניות והאופציות). 

צ'קראטק מפתחת ומשווקת טכנולוגיית אגירת אנרגיה קינטית באמצעות גלגלי תנופה. טכנולוגיה זו הותאמה לשמש כ- Power Booster ע"מ לאפשר טעינה אולטרה-מהירה של רכב חשמלי על אף מגבלת ההספק של רשת החשמל. 

בחודשים האחרונים דיווחה צ'קראטק על הזמנות ראשונות של מערכת ה-KPB100 מלקוחות בגרמניה והזמנות נוספות צפויות בדנמרק ובמדינות אירופיות נוספות. החברה מתכננת להאיץ בחודשים הקרובים את החדירה לארה"ב, ולהתניע פיילוטים בשת"פ עם ארקו ועם בלינק. ההון שגויס, יאפשר לחברה להאיץ את הצמיחה שלה ולהרחיב את פעילותה העסקית תוך ניצול הצמיחה המהירה של שוק הטעינה החשמלית המתפתח באירופה ובארה"ב. 

x