חברת אופק החזקות התחדשות עירונית מדווחת כי הרסה מבנה מגורים ברחוב חרוזים 16 ברמת גן. המבנה שנהרס כלל 3 קומות ו-12 דירות, ובמקומו תקים החברה בניין חדש בן 9 קומות, שיכלול 26 יחידות דיור.
מרבית הדירות החדשות בפרויקט נמכרו עוד בטרם הריסת הבניין.
החברה קיימה אירוע הריסה באתר, בנוכחות הדיירים הוותיקים, נציגי החברה ושותפים לדרך. "כל כך מרגש להגיע לרגע הזה, שמהווה נקודת ציון משמעותית בדרך לשידרוג את דירתנו. במקום דירתנו הקטנה והישנה, חסרת מיגון, עם תשתיות בניין מתפוררות, נקבל דירה חדשה, גדולה ומרווחת יותר, מעוצבת ומאובזרת באופן עכשווי. זו התחלה חדשה ומבטיחה המעוררת תקוות רבות." סיפר דודו דותן, חבר נציגות דיירי הבניין.
פרויקט "אנה פרנק 13 / חרוזים 16" הינו הפרויקט החמישי שבונה החברה בשכונת החרוזים (4 פרויקטים כבר אוכלסו בהצלחה). פרויקט זה מצטרף לעוד 80 פרויקטים של הריסה ובנייה מחדש, שהחברה יוזמת ובונה בפריסה ארצית בערים: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, נתניה, רמת השרון, הרצליה, יהוד-מונוסון, בת-ים, חולון ועוד.
קובי אופק, יו"ר ובעלים אופק החזקות התחדשות עירונית, מסר: "הפעילות שלנו ברמת גן, ובפרט בפרויקט הזה, משקפת את האסטרטגיה של החברה להתמקד בלב אזורי הביקוש. הפרויקט בחרוזים משלב בנייה מודרנית ואיכותית במיקום יוצא דופן, ומציע לדיירים הוותיקים ולרוכשים החדשים איכות חיים גבוהה בלב גוש דן, תוך דגש על סטנדרט תכנוני מוקפד וחיבור לסביבה הירוקה."

פרויקט אנה פרנק 16-החרוזים 16 ברמת גן של אופק החזקות התחדשות עירונית, קרדיט: evilve media

קובי אופק, יו״ר ובעלים אופק החזקות התחדשות עירונית, צילום: איתמר סיידא


