ממשלת ישראל תיקח חלק במימון "תגלית אקסל" >> תכנית המנהיגות הצעירה העסקית של תגלית

 

 
אילוסטרציה בלבד אילוסטרציה בלבד
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/11/2016

משרד רוה"מ, הודיע כי ממשלת ישראל חתמה על הסכם לפיו תיקח חלק במימון "תגלית אקסל", תכנית המנהיגות הצעירה העסקית של תגלית וחלקה יהיה עד לשליש מתקציב התכנית.
 
תכנית "תגלית אקסל " שמטרתה לחזק את הקשר העסקי בין מדינת ישראל לבין צעירים יהודים בתפוצות פועלת כבר 6 שנים ויצרה קהילה משמעותית של מנהיגים עסקיים ויזמים יהודים וחבריהם הישראלים. המימון הממשלתי יאפשר להגדיל ולגוון את התכנית ולהגיע למספר רחב יותר של סטודנטים מצטיינים מהקהילות היהודיות באוניברסיטאות שבארה"ב ובעולם.
 
במסגרת "תגלית אקסל", מידי קיץ, עשרות סטודנטים מצטיינים מארה"ב, קנדה ומקסיקו חוברים לסטודנטים ישראלים ועוברים התמחות בחברות מובילות במשק הישראלי. הסטודנטים, נבחרים בקפידה על ידי תגלית מבין אלפי מועמדים, שוהים בישראל במשך חודשיים, במהלכם עוברים חניכה עסקית-אישית והתמחות לימודית-מקצועית, שמאפשרת להם הכרות עמוקה עם עולם העסקים בישראל. כמו כן, נפגשים עם מנהיגים ישראלים מתחומים שונים, עורכים סיורים וסדנאות מקצועיות ומתערים בחברה הישראלית. עם שובם של הסטודנטים לארצם הם מצטרפים לקהילת בוגרי אקסל המונה כ-450 בוגרים, וממשיכים את פיתוח הקשר והעשייה העסקית והחברתית יחד. כמו כן, מוצמד לכל אחד מהם מנטור מקומי, שהינו איש עסקים בכיר ופילנתרופ הפעיל למען הקהילה היהודית ומדינת ישראל. תפקיד המנטור הינו לייעץ לבוגרים בנוגע לעתידם המקצועי אך בעיקר לחברם לנושא הזהות היהודית, הקשר העסקי והחברתי למדינת ישראל ולמשמעות של אחריות חברתית ופילנתרופית.

מייסדי התכנית ותורמיה הגדולים, מייקל וג'ודי שטיינהרדט, לין שוסטרמן ופול סינגר מאמינים כי חלק חשוב בבניית הקשרים וחיזוקם בעתיד יהיה ניסיון לטפח מנהיגות יהודית כלכלית חזקה, מקרב סטודנטים אמריקאים, כך שיראו את מדינת ישראל כחלק בלתי נפרד מזהותם היהודית בהקשר עסקי, מנהיגותי, חברתי, תרבותי וערכי. התכנית ממומנת ע"י קרן משפחת שטיינהרדט, קרן משפחת שוסטרמן וקרן סינגר.
 
"אנו מודים לממשלת ישראל על אמונתה ותמיכתה בקהילת המנהיגות העסקית בעולם היהודי שנבנית בשנים האחרונות על-ידי תגלית. מדובר בפרויקט יוצא דופן בחשיבותו, שאת פירותיו נקצור לאורך שנים. בזכותו, סטודנטים יהודים מצטיינים מקבלים הזדמנות יוצאת דופן להכיר את ארצנו ולהתמחות בחברות מובילות במשק הישראלי. כבר עכשיו, נוצרים קשרים הדוקים בין העתודה העסקית היהודית בארה"ב לבין עולם העסקים הישראלי. קשרים אלו מתרגמים בפועל לפעילות ענפה ושת"פ חוצי מדינות." גידי מרק, מנכ"ל תגלית.
 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x