מיקוד בנכסים הבוגרים, תוכנית התיעלות, דגש על יצירת שווי למשקיעים

החלטה ראשונה של יקי ינאי כמנכ"ל יחיד בפלוריסטם.
לקרנות המשקיעות בפלוריסטם לחץ כאן 

 

 
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/07/2019

לקרנות המשקיעות בפלוריסטם לחץ כאן 
 
עם השלמת מינויו של יקי ינאי למנכ"ל יחיד של חברת פלוריסטם, הוא פונה היום (ב')  למשקיעי החברה ומשתף בחזונו לגבי עתידה. בכוונת ינאי להתמקד בהבאת מוצרי הריפוי של פלוריסטם לשוק וכן בהגברת תהליכים למיצוי הפוטנציאל הקיים בנכסי החברה, על ידי הרחבת שיתופי הפעולה עם הגופים השונים עמם היא פועלת. כמו כן, ינאי מעדכן על החלטתו כמנכ"ל להוביל תהליך של התמקדות והתייעלות, שכולל הפחתה של 25% בשכרו ובשכרם של יו"ר וחברי הדירקטוריון במהלך שנת הכספים 2020 או עד שהחברה תכפיל את שוויה בשוק. 
לדברי ינאי, "פלוריסטם הינה חברה בעלת טכנולוגיה חדשנית, חזון רפואי וחברתי וגישה ייחודית לדרך שבה עלינו לטפל בחולים שלנו, בבני משפחתנו, בהורים שלנו. פלוריסטם מורכבת מקבוצת האנשים המוכשרת והמחויבת ביותר שפגשתי בחיי, שחותרים למצוינות בעשייתם, במטרה להביא לעולם תרופה חדשנית המבוססת על תאי שילייה ויודעת לתקשר עם גופו של החולה כדי לעזור לו להחלים. כאשר הצטרפתי לחברה לפני 13 שנה, היה לי ברור שאני רוצה להיות חלק ממהפכת הבריאות הבאה. היום, יותר מתמיד, אני בטוח בנחיצותה של הרפואה המשקמת וביכולתה של פלוריסטם לעמוד בחזית התעשייה. הביוריאקטורים שלנו מגדלים לא רק תאים חיים, הם מגדלים את רפואת העתיד". 
 
חתירה להכנסות ומיצוי הפוטנציאל הטמון בחברה ונכסיה
 
"המדיניות שאני מתכוון להוביל היא 'התמקדות בבסיס פעילות החברה וניצול הזדמנויות'. לפנינו אבני דרך משמעותיות ואני מתכוון להתמקד במעבר לשלב המסחרי ולחברה המייצרת הכנסות", כותב יקי ינאי, מנכ"ל פלוריסטם ומוסיף, "במהלך החודשים האחרונים שוויה של החברה הושפע מגיוס ההון אשר נדרש לנו על מנת להבטיח את המשאבים אשר יסייעו להביא אותנו לעמידה באבני הדרך המרכזיות שלנו. אני רוצה להבטיח לכם שאהיה ממוקד מאוד ביצירת ערך עבורכם, מחזיקי המניות שלנו, ואני מאמין שיש לנו הזדמנויות רבות לעשות זאת. לכן, ולאות הבעת אמון בהצלחתנו, אישר הדירקטוריון שלנו את החלטתי הראשונה כמנכ"ל, להפחית את שכרי ושכרם של כל חברי הדירקטוריון במהלך שנת הכספים 2020, למשך שנה או עד שיוכפל שוויה של החברה בשוק. בנוסף לכך אני מוציא לפועל תוכנית התייעלות והפחתת עלויות בפלוריסטם, על מנת לוודא שנגיע לנקודות הציון החשובות שלנו באופן בטוח עם המשאבים שיש לנו". 
 
 
מיקוד בשלבים קליניים מתקדמים
 
 בהמשך מכתבו מפרט מנכ"ל פלוריסטם על ההתפתחויות בפעילויות המרכזיות של החברה ובמצבן הנוכחי של התוכניות הקליניות שלה וכותב: "תוכניות אלה הן הגורם המרכזי בהפיכתה של פלוריסטם לחברה בוגרת ורווחית, במקביל להיותה חברה המייצרת ערך רב".
בהתייחסו למוצר הריפוי שמפתחת החברה, PLX-R18 לטיפול בפגיעות קרינה חמורות (ARS) כותב ינאי, "בין הפרויקטים שנמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו בטווח הקצר הוא הבטחת הסכם עם הממשל האמריקאי במהלך 2019. פיתחנו את מוצר הריפוי הייחודי ומציל החיים הזה בתמיכת הרשות הלאומית בארה"ב לאלרגיות ומחלות מדבקות (NIAID). בשנה החולפת השלמנו סדרה של ניסויים כנדרש ובכוונתי לעבוד בצמוד לרשויות במטרה להביא את המוצר החשוב הזה להגברת הבטיחות והמוכנות של אזרחים ושל כוחות הביטחון. במקביל אנו ממשיכים לעבוד עם משרד ההגנה האמריקאי על פיתוח מוצר ריפוי חדשני זה כחיסון ל-ARS, עוד לפני החשיפה לקרינה. סדרת ניסויים שנערכה על ידע משרד ההגנה (DOD) הושלמה לאחרונה ואני מצפה שנוכל לחלוק איתכם את הנתונים תוך מספר שבועות". 
בהתייחסו למוצר הריפוי התאי PLX-PAD לטיפול בטרשת עורקים חמורה בגפיים התחתונות (CLI) כותב ינאי "מאחר וקטיעה אינה סטנדרט טיפול רפואי הגיוני, אנו עובדים קשה על מנת להכין את החברה לנתוני תוצאות הביניים מהניסוי שצפויים להתפרסם במחצית הראשונה של השנה הבאה, אשר אם יהיו חיוביים, יתמכו בהגשת אישור שיווק מותנה באירופה מוקדם מהמצופה. אנו גם מעוניינים לקדם את תוכנית ההרחבה שאושרה לנו על ידי ה- FDA האמריקאי, אשר יספק לנו עוד מידע בפועל וכן הכנסות פוטנציאליות משיפוי בגין הטיפול". 
ההתוויה השלישית אליה מתייחס מנכ"ל פלוריסטם היא טיפול בפגיעות שרירים כתוצאה מניתוח שבר בצוואר הירך באמצעות PLX-PAD. בהתוויה זו נמצאת החברה בשלב מתקדם של ניסוי בינלאומי שלב III וינאי מעדכן שהחברה מצפה לקבל נתונים מניסוי זה במחצית השנייה של השנה הבאה. 
ינאי מעדכן את המשקיעים גם ביחס לשותפויות ושיתופי פעולה של פלוריסטם ומציין שורה ארוכה של גורמים עימם כבר נמצאת החברה בשיתופי פעולה שונים, ובהם: NIH, DoD, NASA, המרכז הרפואי באוניברסיטת פוקושימה, Chart , Thermo Fisher ו-Cha, אשר לדבריו "משקפים את העניין הרב אשר הולך וגובר ביכולות הריפוי התאי שלנו". 
לסיום כותב מנכ"ל פלוריסטם, "לפנינו זמנים מרתקים ואני נרגש מאוד מההזדמנויות שיש לנו ומהפוטנציאל שלהן להשפיע לחיוב על החברה ועל בעלי המניות שלה".
 
x