מערך השאטלים בתל אביב יוצא לדרך

שלושה חניוני "חנה וסע" הוקמו ע"י חברת אחוזות החוף

 

 
חניון גני יהושועחניון גני יהושוע
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/07/2015

בימים אלה מתחילה חברת נת"ע בעבודות להקמת התחנות התת-קרקעיות של הרכבת הקלה, דבר המצריך פתרונות תחבורתיים לנוסעי הרכבים הפרטיים.

חברת אחוזות החוף נרתמה למשימה ולבקשת חברת נת"ע ועיריית ת"א הקימה את חניוני "חנה וסע": שלושה חניונים הכוללים כ- 2100 מקומות חנייה לרכבים פרטיים.

חברת אחוזות החוף הכשירה שלושה מגרשי חנייה בתל ברוך (כ- 600 מ"ח), גני יהושע (כ- 500 מ"ח) ואצטדיון המושבה בפ"ת (כ- 1000 מ"ח) על ידי הקמת סככות לנוסעים, מפרצים למיניבוסים, קופות תשלום ממוחשבות, הקמת מערך פניות ציבור וחדר בקרה. כמו כן, הפעילה את חברות הנסיעה "משד"ן" ו"מסיעי שאשא". אם יהיה צורך במקומות חנייה נוספים תכשיר החברה עוד כ- 500 מ"ח נוספים בגני יהושע.
 
שרלי בן סימון, משנה למנכ"ל אחוזות החוף: "העבודות נעשו תחת לחץ זמנים כמעט בלתי אפשרי, אך החברה עשתה את כל המאמצים על מנת להביא את החניונים למוכנות הפעלה ב- 2 אוגוסט כפי שנדרש. בימים אלו אנו מתחילים בתכנון חניוני "חנה וסע" נוספים, באזור, קריית שאול, הלוחמים 1 בת"א ומתחם תע"ש, חניונים אלו יוסיפו אלפי מקומות חנייה נוספים".
 
 
בחברת אחוזות החוף מוסיפים כי חניוני "חנה וסע" יעבדו באופן הבא: רכב פרטי שחונה בחניון ישלם בגין חנייה בלבד ויעלה לשאטל בחינם. בשעות השיא השאטלים ייצאו בתדירות של כ- 5 דקות, ובזמני רגיעה בתדירות של כרבע שעה. התשלום בגין החנייה יתבצע בסוף היום בקופות התשלום, גובה התשלום 15 ₪ נקבע על ידי חברת נת"ע ומשרד התחבורה. מחניונים גני יהושע ותל ברוך ייצאו שני נתיבי נסיעה בעיר אותם הכתיבה חברת נת"ע, מפ"ת ייצא קו אחד, כאשר השאטלים יבצעו סבבים.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x