מטומי מודיעה על אסטרטגיית ארגון מחדש >> תתמקד בליבה - פרסום במובייל ווידאו ודומיין מונטיזיישן

מטומי מתכננת להשלים את היציאה מרוב הפעילויות שאינן פעילויות ליבה לפני תום הרבעון השלישי. מטומי גם מצפה להוצאות עודפות ועלויות לטווח קצר הקשורות בארגון מחדש, למרות שאיננו מצפים שאלה תהיינה מהותיות במצטבר.

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/05/2017

הקרנות שמחזיקות את מטומי 

קבוצת מטומי מדיה, חברת מדיה מובילה עולמית, הנסחרת בת"א ובלונדון (LSE:MTMY; TASE: MTMY.TA), הודיעה היום כי בהמשך לסקירה האסטרטגית עליה הודיעה החברה ב-18 באוקטובר 2016, מטומי מתחילה בהליך פוקוס ורה ארגון, שבמסגרתו תתמקד בפעילויות עם הפוטנציאל הגבוה ביותר לצמיחה מתמשכת ורווחיות. כתוצאה מכך, מטומי תמקד את משאביה בפרסום מובייל ווידאו פרוגרמטי ודומיין מונטיזיישן. מטומי תצא מטווח רחב של פעילויות אחרות שמחוץ לפעילות הליבה שלה ושאינן באסטרטגיה ארוכת הטווח של החברה.

המיקוד של מטומי בפעילויות הליבה ישיג את המטרות שלהלן:

  1. ריכוז המשאבים בפעילויות אסטרטגיות ארוכות טווח כדי להבטיח הובלה טכנולוגית ארוכת טווח וצמיחה מתמשכת.

  2. השפעה חיובית על הרווחיות וייצור מזומנים.

  3. גידול באיכות ויציבות ההכנסות.

  4. שיפור משמעותי במבנה העלויות עם הפחתה בעלויות הקבועות והמשתנות.  
מטומי מתכננת להשלים את היציאה מרוב הפעילויות שאינן פעילויות ליבה לפני תום הרבעון השלישי. מטומי גם מצפה להוצאות עודפות ועלויות לטווח קצר הקשורות בארגון מחדש, למרות שאיננו מצפים שאלה תהיינה מהותיות במצטבר. הרה ארגון צפוי להסתכם במבנה עלויות רזה יותר וגמיש יותר, לפיכך יהיה לו השפעה מיידית על הרווחיות הכוללת וייצור מזומנים תפעולי. פעולות אלו צפויות להפחית את מבנה העלויות התפעוליות בסך שיעלה על 10 מיליון דולר בקצב שנתי.

שגיא נירי, מנכ"ל מטומי, מסר: "מטומי חייבת להשאר זריזה ולהתפתח במהירות כתגובה לשינויים בתעשייה. עם מיקוד חד, אנו מבססים את החוזקות שלנו, ומייצרים את מרבית ההכנסות שלנו באמצעות הפלטפורמות הטכנולוגיות שבבעלותנו. זה שלב הכרחי ואסטרטגי, אך לא קל, לעבר הבטחת מיצוב המובילות של מטומי בשוק. אנו מצפים שתהיה לכך השפעה משמעותית חיובית ומיידית על הרווחיות שלנו. 

הראל בית-און, יו"ר דירקטוריון מטומי, מסר: "בחינת ארגון מחדש והטמעת שינויים יסודיים הינם כואבים אך הכרחיים. מטומי חייבת להתמקד בתחומי פעילות שיש להם ביקוש גבוה, ולנצל את הנכסים הטכנולוגיים שבבעלותה, שמייצרים את המוצרים והתוצאות הטובים ביותר ובסופו של דבר רווח. אנו מצפים שתוצאותיו של ארגון מחדש זה יביאו תועלת וצמיחה למטומי בטווח הארוך".  

מסמך זה מהווה תרגום נוחות בלבד להודעה לעיתונות שפורסמה באנגליה, המחייבת מבחינת החברה, לרבות הצהרה לגבי מידע צופה פני עתיד.

אודות מטומי מדיה גרופ
מטומי מדיה גרופ (MTMY, TASE: MTMY.TA) היא חברת מדיה גלובלית עם טכנולוגיה חכמה וגישה מותאמת אישית לפרסום. על ידי מתן שירותי מבוססי תוצאות ופתרונות פרוגרמטיים המותאמים אישית ונתמכים על ידי יכולות מדיה פנימיות, ניתוח נתונים גדול וטכנולוגיית אופטימיזציה, מטומי מעצימה את הפרסום ואת שותפי המדיה כדי לעמוד ביעדי הפרסום הצומחים שלהם. הפלטפורמות הפרוגרמטיות של מטומי כוללות את MobFox למובייל, אופטימטיק לווידאו, טים אינטרנט למונטיזציה של דומיינים, ואת פלטפורמת ה- MyDSP. מטומי נוסדה בשנת 2007 עם מטה בתל אביב ו -11 משרדים ברחבי העולם, מטומי נסחרת ברישום כפול בבורסה הראשית של לונדון ובבורסה בתל אביב. 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x