רשות ניירות ערך >> עודכנו מספר טפסי דיווח של החברות

אילו שינויים מבקשת הרשות להנהיג?

 

 
ענת גואטה-יור רשות נירות ערך. צילום ענבל מרמריענת גואטה-יור רשות נירות ערך. צילום ענבל מרמרי
 

קרן מרדכי צילום: ענבל מרמרי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
31/10/2019

 
דוח מיידי על תוצאות אסיפה
ביטול ת48 ודיווח על תוצאות אסיפה בטופס אחד.
 
דוח מיידי על תוצאות אסיפה לאישור עסקה עם בעל שליטה
עד היום תאגיד דיווח על תוצאות אסיפה באחד משני טפסים. טופס דיווח תוצאות אסיפה של החלטות ברוב רגיל )ת48 ,) וטופס עבור החלטות שבהן נדרש רוב שאינו רגיל )ת49.) בגרסה זו בוטל ת48 והוספה אפשרות לתאגיד לדווח על כל סוגי ההחלטות שהתקבלו באסיפה בטופס אחד )ת49 .) בעת דיווח על החלטות שבהן נדרש רוב שאינו רגיל, ידווח התאגיד בנוסף לפרטי ההחלטה, גם את כמות ושיעורי ההצבעה בעד ונגד, תוך חלוקה בין סך בעלי המניות שהשתתפו בהצבעה לבין בעלי המניות שהשתתפו בהצבעה ולא סווגו כמניות שלבעליהן יש עניין אישי. לתשומת לב המדווחים אופציה זו תפתח למילוי רק עבור החלטות שבהן סומן שאושרו "ברוב שאינו רגיל".
 
דוח מיידי על אסיפה
צרוף כתב הצבעה / הודעות עמדה / הצהרות מועמדים / מסמכים נלווים אחרים. עד היום נדרש התאגיד לסמן האם צורפו הצרופות, ולמקרה וסומן "כן", נפתחה אפשרות לצרוף המסמך. בגרסה זו רק אם התאגיד יצרף מסמך כלשהו, יפתחו אפשרויות הסימון והגילוי תחת המסמך שצורף.
 
דוח מיידי על מצבת החזקות בעלי עניין ונושאי משרה בכירה
סכימת שיעורי ההצבעה בהון ובהצבעה. בגרסה זו הוכנס שיפור בטופס זה כך שסכימת שיעורי ההצבעה בהון ובהצבעה בתחתית הטבלאות תעשה באופן אוטומטי על ידי המערכת ללא צורך בחישוב ובהזנה של הסכימה על ידי התאגיד.

 

x