מיטב תכלית מנפיקה קרן מחקה חדשה || בנקים ואשראי חוץ בנקאי בישראל

תאפשר לראשונה למשקיעים להיחשף לתחום הבנקים והאשראי החוץ בנקאי באמצעות קרן מחקה

 

 
רפי ניב צ פאנדר - מנכל מיטב קרנות נאמנותרפי ניב צ פאנדר - מנכל מיטב קרנות נאמנות
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
13/10/2020

מיטב תכלית משיקה קרן מחקה חדשה שתאפשר, לראשונה למשקיעים, להיחשף לתחום הבנקים והאשראי החוץ בנקאי באמצעות קרן מחקה. הקרן תעקוב אחרי מדד ייחודי המורכב ממניות של חברות העוסקות בענפי האשראי בישראל, אשר מתחלקות לבנקים וחברות האשראי החוץ בנקאיות.

קרן מחקה חדשה של מיטב תכלית קרנות נאמנות¹:
תכלית TTF (40) אינדקס בנקים ואשראי חוץ בנקאי² 
 מס' ני"ע:  5131925


קרן מחקה חדשה¹ אשר תעקוב אחרי מדד אינדקס בנקים ואשראי חוץ בנקאי, הנועד לתת חשיפה למניות של חברות העוסקות בענפי האשראי בישראל.
 
על מנת להיכלל במדד על המניה לעמוד בתנאים הבאים :

• סיווג בורסה בענף "בנקים" או ענף "שירותים פיננסים" עם סיווג GICS בתת-תעשיה "אשראי צרכני" או "אשראי מתמחה".

• שווי שוק של לפחות 100 מיליון ₪.⁴

המדד הוא מסוג שווי שוק עם מגבלת משקל של 20%, כאשר המדד מבצע איזון משקולות ארבע פעמים בשנה ועדכון מניות אחת לשנה. במועדי העדכון משקלן המצרפי של מניות ה"אשראי חוץ בנקאי" לא יפחת מ10%.

במיטב תכלית מסבירים את פוטנציאל ההשקעה בקרן החדשה: "כשבוחנים את התמחור של הבנקים ברמות מכפילי ההון כיום והתשואה להון העתידית, להערכתנו הבנקים מתומחרים בחסר. בנוסף, הבנקים בישראל הוכיחו לאורך השנים שהם עסק יחסית יציב, וכך גם נשארו בתקופת משבר הקורונה. לבסוף, במיטב תכלית מעריכים כי כלכלת ישראל תדע להתאושש מהמשבר ולחזור לצמיחה יציבה, צמיחה אשר עשויה לתרום לפוטנציאל רווחי הבנקים".³

דיסקליימר:
מנהל הקרן הינו מיטב תכלית קרנות נאמנות בע"מ. 1. הקרן הינה קרן חדשה. יחידות הקרן יוצעו לראשונה בתאריך 13.10.20. מועד סיום התאמת נכסים 14.10.20.  2.מדד אינדקס בנקים ואשראי חוץ בנקאי הינו קניינה הרוחני של חברת אינדקס מחקר ופיתוח מדדים בע"מ (להלן: "אינדקס"), לרבות סימני מסחר רשומים (להלן: "עורך המדד"). הקרן פועלת על פי רישיון מעורך המדד. עורך המדד אינו אחראי למכשיר פיננסי, לביצועיו ו/או לכדאיות ההשקעה בו. 3. להערכת מנהל הקרן - מידע צופה פני העתיד בפרסום זה מבוסס על הערכות והנחות עדכניות שלמנהל הקרן נכון למועד הפרסום, אשר על אף שמנהל הקרן סבור שהנן סבירות, הרי שהן בלתי ודאיות מטבען. רכישת יחידות בקרן תיעשה על בסיס תשקיף עיקרי בתוקף ו/או תשקיף קרן חדשה ו/או הדוח השנתי של הקרן ודיווחים מידיים בלבד. אין מנהל הקרן מתחייב להשיג תשואה כלשהיא לרבות תשואה עודפת. אין לראות בדף זה ייעוץ/ שיווק השקעות או תחליף לייעוץ/ שיווק השקעות המתחשב בצרכיו האישיים של כל אדם. 4. לפרטים נוספים ראו תשקיף הקרן באתר במגנא מס' אסמכתא: 2020-03-099838. קיימים דמי נאמן בקרן. (40) עד 120% חשיפה למניות, ללא חשיפה למט"ח.

x