גיורא אלמוגי, מנכ"ל או.פי.סי אנרגיה: "רואים במשקיעים שלנו שותפים לדרך ומודים על ההיענות"

השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת מניות | החברה תגייס במסגרתו כ-330 מיליון שקל

 

 

 
גיורא אלמוגי, מנכ״ל או פי סי אנרגיה, קרדיט: באדיבות החברהגיורא אלמוגי, מנכ״ל או פי סי אנרגיה, קרדיט: באדיבות החברה
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
30/06/2022

ההנפקה בוצעה לפי מחיר של 35 שקל, בדומה למחיר הסגירה של המניה אתמול בבורסה.

בשלב המוסדי של ההנפקה נרשמו ביקושים בהיקף של כ-531 מיליון שקל.

גיורא אלמוגי, מנכ"ל או.פי.סי. אנרגיה: "אנו רואים במשקיעים שלנו שותפים לדרך ומודים על ההיענות הגבוהה בגיוס ההון בתקופה מאקרו-כלכלית מורכבת, לצד המשך התמיכה רבת השנים של בעלת השליטה קנון הנותנת לנו רוח גבית להמשך התפתחות החברה. גיוס ההון המוצלח מעיד על האמון הרב שהמשקיעים רוחשים לפעילות החברה ולהמשך ההתרחבות שלה. אנו צפויים להכפיל את כושר הייצור של החברה בישראל בשנה הקרובה ובמקביל מקדמים התרחבות משמעותית נוספת באתרים קיימים שלה ובמכרזים שהמדינה מקדמת. בארה"ב אנו מקימים פרויקטים בהיקף של כ-230 מגוואט באנרגיה סולארית, זאת מעבר לתחנות הכוח הקיימות בהספק נטו של 1,500 הפועלות בגז טבעי בטכנולוגיה מתקדמת ובאנרגיית רוח. מעבר לכך החברה מקדמת פרויקטים באנרגיה מתחדשת בהיקף כולל של מעל 3,000 מגוואט בשלבי פיתוח שונים".       

חברת או.פי.סי אנרגיה השלימה בהצלחה את השלב המוסדי בהנפקת מניות. בהנפקה נרשמו ביקושים גבוהים בהיקף של כ-531 מיליון שקל, מתוכם גייסה החברה סכום של  כ-330 מיליון שקל. המחיר בשלב המוסדי נקבע על 35 שקל למניה, בדומה למחיר הסגירה של המניה ביום ההנפקה (ללא דיסקאונט). 

הזמנות בעלת השליטה בחברה, חברת קנון, בהנפקה נענו  בהיקף של כ-137 מיליון שקל. את ההנפקה הובילה ברק קפיטל חיתום, ולצידה פועלים איביאי ואייפקס חיתום.  

לגרף או פי סי אנרגיה לחצו כאן

218 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 201.2 מיליון באו פי סי אנרגיה
קרנות נאמנות שמחזיקות את או פי סי אנרגיה. לרשימה המלאה
x