פסגות במו"מ למכירת הפעילות שלה עם הפניקס ועם אי.בי.אי.

הפניקס צפויה לרכוש את קרנות הנאמנות האקטיביות של פסגות תמורת 170-175 מיליון ₪; אי.בי.אי במו"מ לרכישת הקרנות הפאסיביות תמורת כ-150 מיליון ₪

 

 

 
רני צים, צילום עמי ארליךרני צים, צילום עמי ארליך
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/12/2023

לפני פחות משבועיים פרסמנו שרני צים, בעלי השליטה בפסגות, במגעים למכירת פעילות פסגות והמותג שלה בתמורה כוללת של כ-320-340 מיליון ₪.

היום מדווחת חברת הפניקס, כי קסם קרנות נאמנות בע"מ, שהינה חברה נכדה בשליטה עקיפה של הפניקס מנהלת משא ומתן מתקדם עם חברות מקבוצת פסגות קבוצה לפיננסים והשקעות בע"מ והגיעה להסכמות עימה לרכישת פעילות קרנות הנאמנות המנוהלות בידי פסגות קרנות נאמנות בע"מ (מסורתיות וכספיות) בהיקף נכסים מנוהל של כ- 18.5-20 מיליארד ₪ וכן לביצוע עיסקת לרכישת מניות של נכסים נוספים בהיקף לא מהותי לחברה. הפניקס מציינת, כי התמורה הכוללת תהא בטווח של כ-160-175 מיליוני ₪.

בתחילת השבוע דיווח בית ההשקעות אי. בי. אי על מו"מ עם פסגות לרכישת הקרנות הפסיביות (קרנות עוקבות וקרנות סל) תמורת כ-150 מיליון ₪.

ביולי האחרון מכרה פסגות קרנות נאמנות בהיקף של 11 מיליארד שקל וניהול תיקים תמורת כ-260 מיליון ₪ לחברת קסם מקבוצת הפניקס. רשות התחרות צמצמה את היקף העסקה שבמתווה המקורי שלה עמד היקף הקרנות על כ-17.1 מיליארד שקל. פסגות הודיעה אז על רווח הון מהעסקה של כ-90 מיליון ₪, זאת, בנוסף למכירת פעילות ניהול התיקים גם היא להפניקס, תמורת כ-50 מיליון שקלים.

x