לחסדי נעמי דרושים ציידי פוקימונים ב200 ₪ לשעה

בעמותה מסבירים שכל מי שיבקש צייד פוקימון יתבקש להציע הצעת מחיר בדמות של "תרומת ארוחות", לנזקקים לקראת ראש השנה

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/08/2016

עמותת חסדי נעמי העמותה הגדולה בישראל לחלוקת מזון יוצאת במבצע חדש, לקראת איסוף מנות המזון בראש השנה עבור נזקקים. במסגרת הפעילות מציעה העמותה עבודה ל"ציידי פוקימונים", בשכר של 200 ₪ לשעה, שנתרם על ידי תורם אנונימי במיוחד עבור מבצע זה, שנכון לעכשיו מוגדר כפיילוט ולכן כרגע מחפשים בין 5-10 ציידים.

במסגרת הפעילות העלתה חסדי נעמי מודעות דרושים המציעות שכר של 200 ₪ לשעה לציידי פוקימונים מקצועיים. ציידים אלו יוצמדו לשחקני משחק הפוקימון שמעוניינים להמשיך להתקדם במשחק שבזמן שאינם יכולים לשחק, וכך יתקדמו במשחק ב"זמן מת", (כמו שינה, במהלך לימודים וכו) – בעצם, על ידי החלפת הפרטים איתם נרשמו למשחק יוכלו השחקנים להתקדם במשחק גם כשאינם יכולים לשחק שכן יהיה מי שיעשה זאת עבורם.  

בעמותה מסבירים שכל מי שיבקש צייד פוקימון יתבקש להציע הצעת מחיר בדמות של "תרומת ארוחות", לנזקקים לקראת ראש השנה כאשר מדובר במינימום של 7 ארוחות לכל שעתיים הזמנה, בעלות של 40 ₪ לארוחה -  כאשר מי שמציע את המספק גדול ביותר של הארוחות יזכה בשחקן. למשל, אם נשארו שני ציידי פוקימון  ופלוני מתל אביב פלוני מירושלים  ופלוני מגני יהודה יטלפנו  - רק השניים שיציעו את ההצעות הגבוהות ביותר יוכלו להשכיר שחקן – בתנאי שעברו את המינימום הנדרש.

מחסדי נעמי נמסר שהרעיון לצאת בקמפיין מבוסס פוקימונים מהווה הזדמנות לעידוד הציבור לתרום עבור רכישת מזון לנזקקים. והיעד הראשוני של העמותה הוא להוסיף תרומה של 200 ארוחות לקראת ראש השנה –בנוסף, לאיסוף השגרתי .

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x