תדיראן הולדינגס >> טובי פישביין, מנהל הכספים הראשי מסיים כהונה ובמקומו ימונה רביד קימיה

 

 
רביד קימיה צילום תמר מוצפירביד קימיה צילום תמר מוצפי
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/12/2016

משה ממרוד, מנכ"ל החברה ובעל השליטה, אמר: "ברצוני להודות מקרב לב לטובי פישביין על שנים מוצלחות מאוד בתדיראן, בהן היתה לו תרומה משמעותית בביסוס וחיזוק מעמדה של תדיראן. אני רוצה לאחל לטובי הצלחה גדולה בהמשך הדרך. המינוי של רביד קימיה, שמגיע עם ניסיון רב בניהול השקעות וביצוע עסקאות. אני מאחל לרביד הצלחה רבה ובטוח כי הצטרפותו תתרום לחיזוק החברה ולהמשך צמיחתה."

טובי פישביין מסר היום: "לאחר שנים של עשייה, שינויים, אתגרים והישגים, אני חש תחושת מיצוי וסיפוק. יחד עם חבריי העובדים והמנהלים הצעדנו את תדיראן לשיאים חדשים בכל הפרמטרים התפעוליים והפיננסים. אני מבקש להודות למשה ממרוד, לחבריי להנהלה ולעובדים, לדירקטוריון ולבעלי המניות מקרב הציבור – על האמון ושיתוף הפעולה."

תדיראן הולדינגס דיווחה היום שטובי פישביין, משנה למנכ"ל ומנהל הכספים הראשי ופיתוח עסקי של החברה מסיים את כהונתו לאחר 5 וחצי שנים ובמקומו ימונה לתפקיד רביד קימיה.

פישביין מונה לתפקידו בשנת 2011 ובמסגרת תפקידו ביצע מהלכים להרחבת בסיס המשקיעים במניות ובאגרות החוב של החברה וכן היה שותף מרכזי למהלכי התייעלות ושיפור ההון החוזר בקבוצה, אשר הובילו לתזרים מזומנים משמעותי מפעילות שוטפת, להפחתה ניכרת במינוף ולשיפור דירוג האשראי בשתי דרגות בשנה האחרונה.

לדברי משה ממרוד, מנכ"ל החברה ובעל השליטה, "לטובי הייתה תרומה משמעותית לתדיראן, בזכות ההיכרות המעמיקה שלו עם הקבוצה, עבודתו המקצועית והקפדנית, חשיבתו האנליטית והמקורית והיכולת שלו להציג נאמנה את פעילות הקבוצה והישגיה במערכת הבנקאית ובשוק ההון. טובי פעל בהצלחה רבה לביסוס וחיזוק מעמדה של תדיראן בשוק ההון ובקרב הבנקים. אני מאחל לטובי הצלחה בהמשך דרכו ומודה לו על תרומתו הרבה לקבוצת תדיראן. אני שמח על הצטרפותו של רביד קימיה לחברה ומאחל לו הצלחה רבה. רביד מביא לחברה את ניסיונו המקצועי והידע הרב שצבר בעולם ההשקעות. אני משוכנע שמינויו יתרום לקידום החברה וצמיחתה", סיכם ממרוד.

רביד קימיה (43) הינו בוגר תואר ראשון במשפטים ותואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב ובוגר תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מאוניברסיטת בר אילן. 

לקימיה ניסיון עשיר בעולם ההשקעות, הכולל ביצוע עסקאות וניהול השקעות. בתפקיד האחרון שלו קימיה כיהן כסמנכ"ל השקעות בדיסקונט שוקי הון, מקבוצת דיסקונט והיה אחראי על תיק ההשקעות האלטרנטיביות של הבנק, הכולל השקעות בקרנות השקעה וכן השקעות ישירות בחברות. 

בעבר שימש קימיה כשותף-מנהל בחברת ערך מוחלט, חברה אשר יסד בשנת 2009 והתמחתה בייזום ובליווי עסקאות ריאליות ופיננסיות עבור גופים מוסדיים, קרנות השקעה, חברות ומשקיעים פרטיים. קודם לכן, ניהל את תחום ההשקעות הריאליות בחברת מגדל ביטוח, בה הוביל את עסקאות ההשקעה הישירות בחברות.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x