בשנת 2016 חצתה קבוצת פוקס את יעד המכירות של 2 מיליארד ש"ח שהציבה לעצמה, ורשמה גידול בהכנסות של מעל 14% בהשוואה לשנה קודמת

הקרנות שמחזיקות בפוקס

 

 
הראל ויזל מנכל פוקס צילום רפי דלויההראל ויזל מנכל פוקס צילום רפי דלויה
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/03/2017

הקרנות שמחזיקות בפוקס

שנת 2016 חצתה קבוצת פוקס את יעד המכירות של 2 מיליארד ש"ח שהציבה לעצמה, ורשמה גידול בהכנסות של מעל 14% בהשוואה לשנה קודמת, זאת יחד עם שיפור ניכר בכל שאר הפרמטרים.

פוקס ממשיכה לצמוח הן במותגי הליבה והן במותגים החדשים, תוך מתן דגש על שיפור הרווח התפעולי, אותו הגדלנו בכ- 40% לסך של כ- 6.5% מהמחזור.

חנות ראשונה של המותג FOOT LOCKER נפתחה בשבוע שעבר ואנו נערכים לפתיחת חנויות נוספות בישראל ולהרחבת פעילות הספורט והפנאי. במקביל, אנו פועלים לקראת השקת פלטפורמה למכירות Online והצעדת החברה לעידן הדיגיטלי.

אנו מעריכים כי המשך היישום המוצלח של אסטרטגיית הקבוצה יבטיח את צמיחת החברה והגדלת הרווחיות גם בשנים הבאות.
  • הכנסות הקבוצה (100%) הסתכמו בלמעלה מ- 2.1 מיליארד ש"ח בדיווח המגזרי, עליה של כ- 14.1% בהשוואה לאשתקד. 

  • הרווח התפעולי בשנת 2016 עלה בכ- 40.4% לכ- 95.5 מיליוני ש"ח המהווים כ- 6.5% ממחזור המכירות  מול רווח תפעולי אשתקד של כ- 68.0 מיליוני ש"ח המהווים כ- 5.1% מהמכירות.

  • הרווח התפעולי ברבעון הרביעי 2016 עלה בכ- 50% לכ- 49.7 מיליוני ש"ח המהווים כ- 11.9% מהמכירות מול רווח תפעולי ברבעון המקביל אשתקד של כ- 33.2 מיליוני ש"ח המהווים כ- 8.8%  מהמכירות.

  • תזרים המזומנים שנבע מפעילות שוטפת בשנת 2016 עלה לכ- 168.3 מיליון ש"ח.

  • המכירות בחנויות הזהות במגזר אופנה ואופנת הבית בישראל עלו במהלך שנת 2016 בכ- 5.1% ובמגזר מוצרי אווירה וטיפוח בכ- 13%.
נתונים מתוך הדוחות הכספיים: 

  • ההכנסות בשנת 2016  בחלוקה למגזרי פעילות, לפני התאמות, הסתכמו בכ- 2,110.2 מיליון ש"ח, גידול של כ- 14.1% (כ- 260.2 מיליון ש"ח).

  • עליה של כ- 210.7 מיליון ש"ח בתחום האופנה ואופנת הבית בארץ, גידול של כ- 14.8%. 

  • ירידה של כ- 14.3 מיליון ש"ח בתחום האופנה בחו"ל, קיטון של כ- 36.9%.

  • עליה של כ- 18.6 מיליון ש"ח בתחום מוצרי אווירה וטיפוח, גידול של כ- 12.9%.

  • עליה של כ- 45.1 מיליון ש"ח באחרים, גידול של כ- 18.5%. 
  • ההכנסות בשנת 2016 בהתאם לדוח החשבונאי (שאינו כולל את הגידול בהכנסות אמריקן איגל)הסתכמו בכ- 1,463.6 מיליון ש"ח לעומת כ- 1,322.4 מיליון ש"ח אשתקד, עליה של כ- 10.7% (141.2 מיליון ש"ח). 
העליה במחזור המכירות בשנת 2016 נבעה בשל הגידול במכירות בחנויות הזהות בשיעור של כ- 5.1% במגזר האופנה ואופנת הבית, של כ- 13.1% במגזר מוצרי אווירה וטיפוח וכן בשל הגידול בשטחי המסחר.

כל זאת בניכוי אי הכללת מכירות פעילות מותגי AE החל מיום 1 במאי, 2015.

הרווח הגולמי בשנת 2016 הסתכם בכ- 832.9 מיליון ש"ח (כ- 56.9% מהמכירות) בהשוואה לרווח גולמי של כ- 750.3 מיליון ש"ח (כ- 56.7% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד. 
       
הרווח התפעולי בשנת 2016 הסתכם בכ- 95.5 מיליון ש"ח והיווה כ- 6.5% מהמכירות בהשוואה לרווח תפעולי של כ- 68.0 מיליון ש"ח  אשר היווה כ- 5.1% מהמכירות בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי בשנת 2016 הסתכם לכ- 66.0 מיליון ש"ח והיווה כ- 4.5% מהמכירות בהשוואה לרווח נקי של כ- 54.7 מיליון ש"ח אשר היווה כ- 4.1% מהמכירות בתקופה המקבילה אשתקד.

  • ההכנסות ברבעון הרביעי בחלוקה למגזרי פעילות, לפני התאמות לדוח החשבונאי, הסתכמו לכ- 577.5 מיליון ש"ח, עליה של כ- 7.2% (כ-39.0 מיליון ש"ח).
  1. עליה של כ- 35.4 מיליון ש"ח בתחום האופנה ואופנת הבית בארץ, גידול של כ- 8.2%. 

  2. ירידה של כ- 5.0 מיליון ש"ח בתחום האופנה בחו"ל, קיטון של כ- 56.2%.

  3. עליה של כ- 1.8 מיליון ש"ח בתחום מוצרי אווירה וטיפוח (ללין), גידול של כ- 5.0%.

  4. עליה של כ- 6.7 מיליון ש"ח באחרים, גידול של כ- 11.1%. 
  • ההכנסות ברבעון הרביעי בהתאם לדוח החשבונאי לשנת 2016 הסתכמו בכ- 417.6 מיליון ש"ח לעומת כ- 376.8 מיליון ש"ח אשתקד, עליה של כ- כ- 10.8% ( כ- 40.8 מיליון ש"ח).
העליה במחזור המכירות ברבעון הרביעי של שנת 2016 נובעת מגידול בפעילות המותגים ובכלל זה במותגים החדשיםMango  ו- Nike, שפעילותם החלה במהלך שנת 2015, וכן מעליה במכירות בחנויות הזהות בתקופה המדווחת.

הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של שנת 2016 הסתכם בכ- 248.5 מיליון ש"ח (כ- 59.5% מהמכירות) בהשוואה לרווח של כ- 216.2 מיליון ש"ח (כ- 57.4% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של שנת 2016 הסתכם בכ- 49.7 מיליון ש"ח והיווה כ- 11.9% מהמכירות בהשוואה לרווח תפעולי של כ- 33.2 מיליון ש"ח אשר היווה כ- 8.8% מהמכירות בתקופה המקבילה אשתקד.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x