YPO מכריזה על הזוכים בפרס החדשנות הגלובלית 2017

הארגון מוקיר גופים גלובליים חדשניים שהביאו לפריצות דרך וסיפקו השראה ליצירת שינוי חיובי

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
22/05/2017


YPO, ארגון ההנהגה המרכזי למנהלים הבכירים בעולם, סיכם את שבוע חדשנות YPO השנתי השני שלו בהכרזה על הזוכים בפרסי החדשנות הגלובלית. הפרס מוקיר חברי YPO שיצרו חדשנות מהפכנית וטיפחו צמיחה מתמשכת והזדמנויות עבור מובילים ברחבי העולם. 

בנוסף להכרה ב- 10 מובילי החדשנות, מתוך 24,000 חברי YPO לרוחב 130 מדינות, פרסי החדשנות הגלובלית מוענקים גם למוביל החדשנות באסיה ולמוביל החדשנות הצעיר הבוגר, שהוא בן או בת של חבר YPO (גילאי 17-29(.

"פרסי החדשנות הגלובלית מציגים את מובילי החדשנות הבולטים אשר מובילים את הדרך ליצירת חברות צופות-עתיד ואשר מספקות הזדמנויות משמעותיות עבור הדור הנוכחי והדור הבא. מובילים אלה מותירים חותם על העולם", אמר קית' אלפר, יו"ר שבוע החדשנות של YPO. 

במהלך שבוע החדשנות של YPO לשנת 2017, שנערך בחודש מאי, חברו יזמים משפיעים, מובילי חדשנות ומובילי דעה, כדי להחליף רעיונות בנושא השראה, פריצות דרך ויצירת שינוי, לאורך 50 אירועים, שידורי וידאו אינטראקטיביים ואירועי וידאו חיים ברחבי העולם. בסיכום השבוע, YPO הכריזה בהונג קונג על מוביל החדשנות האסייתי ובניו יורק על מוביל החדשנות הגלובלי. 

זוכי פרס החדשנות הגלובלית 2017
פרס החדשנות הגלובלית – מיכאל גולוואי, נשיא ומנכ"ל Advanced Solutions

מיכאל גולוואי הוא ממציא ה- BioAssemblyBot, מדפסת ה- 3D הראשונה בעולם לרקמה אנושית אשר משתמשת ברובוט עם 6 צירים. BioAssemblyBot היא טכנולוגיה משבשת המאפשרת לחוקרים להשלים את הניסויים שלהם מהר יותר, לחברות פארמה להפחית עלויות וזמן מתהליך פיתוח תרופות, והיא יוצרת גישה חדשה לפתרון מחלות או כשל באיברים.

בנוסף למכירת החדשנות שלה ללקוחות ברחבי העולם, Advanced Solutions Life Sciences משתמשת בפלטפורמה של טכנולוגית BioAssemblyBot במעבדה שלה עצמה כדי לסייע לקדם את המדע, כולל פיתוחים שמקדמים את המטרה של הדפסת איברים בתלת מימד. 

פרס החדשנות הגלובלית – מוביל החדשנות באסיה – טדהירו קוואדה, נשיא תעשיות קוואדה

טדהירו קוואדה הוא נשיא Kawada Technologies, המנהלת מגוון פעילויות עסקיות כולל בינוי, ICT, תעופה, איכות סביבה ורובוטיקה. עם רקע בהנדסה מכנית ותעופה, הוא הוביל בקוואדה את המחקר והפיתוח של רובוטים דמויי אדם , תוך שיתוף פעולה עם אוניברסיטת טוקיו וסוכנויות של ממשלת יפן. מאז שנת 

2000, קבוצת קוואדה פיתחה יותר מ- 10 גרסאות של רובוטים דמויי אדם דו רגליים. מוצר הרובוטיקה החדש ביותר של קוואדה, NEXTAGE, הוא רובוט שיתופי לשימוש תעשייתי (cobot), המעצים חברות ייצור, מקל על חדשנות במפעלים ויעילות של עבודה. 

פרס החדשנות הגלובלית – הדור הבא של YPO – ניקולס אקרמן
נ
יקולס אקרמן הוא המפתח של טכנולוגית bCODE, המספקת לחברות שיטה להעביר כרטיסים לכל המשתמשים הניידים באמצעות SMS. טכנולוגית bCODE התפתחה מאז, וכעת היא מציעה שירותים לקמעונאים ולחברות אשראי, המאפשרים תקשורת קבועה עם הלקוח ואספקה דינאמית של תמריצים כדי לעודד ולתגמל נאמנות לקוחות. 

"ברכות לזוכים בפרס החדשנות הגלובלית לשנת 2017, אשר מייצגים את החדשנות ואת עומק הכשרון של רשת YPO הגלובלית", אמר סקוט מורדל, מנכ"ל YPO. "הכרה במקוריות וביכולת ההמצאה שלהם היא דרך מושלמת לסכם את שבוע החדשנות השני של YPO". 

עלו לגמר
המתמודדים בגמר על פרסי החדשנות הגלובלית של YPO כוללים את: 

רקס בריגס, מנכ"ל Marketing Evolution

Marketing Evolution היא פלטפורמת SaaS לאופטימיזציה של כל מערך השיווק, והיוצרת של ROI Brain, אשר משתמשת באנליזה ברמת המשתמש כדי לספק רוטציה של מסרים, מיקוד, ואופטימיזציה של תמהיל המדיה עבור כל מדיה.

מרק הנדלנד, מנכ"ל Level11
Level11 היא חברת פיתוח תוכנה לחווית משתמש, אשר חברה לאחרונה ל"קרניבל קרוז" במטרה לפתח פלטפורמת IoT אשר מספקת חוויות אירוח אישיות לאורחים בהיקף נרחב. 

גרג היל, Frustum

Frustum היא חלוצה בתוכנה לתכנון גנרטיבי ואופטימיזציה של טופולוגיה עבור מהנדסים ומעצבי תעשייתיים. לאחרונה השיקה את ליבת הגיאומטריה שלה, שנועדה להעביר את השוק של תכנון נעזר מחשב ב- 3D אל תכנון גנרטיבי אמיתי ואופטימיזציה. 
סמיר קולקרני, מנכ"ל Showcase
Showcase היא רשת לאומית של 105 חנויות הפועלת בקנדה, ואחת מהקמעונאיות החדשניות ביותר בצפון אמריקה, המתבססת על טכנולוגיה פורצת דרך ושרשרת אספקה רזה. 
ג'ורג' קורץ, נשיא, מנכ"ל ומייסד CrowdStrike
CrowdStrike היא חברת אבטחת סייבר מובילה הממוקדת בהגנת נקודות קצה של הדור הבא, מודיעין איומים ותגובה לאירועים, באמצעות הגנת נקודות קצה מבוססת ענן. 
Stuart Lacey, מייסדת ומנכ"ל Trunomi
Trunomi ממציאה מחדש את הדרך בה ארגונים פיננסים מטפלים בנתוני לקוחות, כשהיא מחברת גופים פיננסים באופן מאובטח אל הלקוחות שלהם, על גבי פלטפורמה מבוססת הסכמה לשיתוף מידע. הפלטפורמה מבוססת ההרשאות וההסכמה משנה את הדרך בה גופים פיננסים מטפלים בנתוני לקוחות, תוך עמידה מלאה ברגולציה של הגנת פרטיות. 
ראו מולפורי, מנכ"ל View
View היא החברה הראשונה שהתקדמה בהצלחה למסחור בהיקף נרחב של זכוכית דינאמית - דור חדש של זכוכית ארכיטקטונית אשר עוברת דרך מגוון מצבי שקיפות כדי לשלוט באנרגיית השמש. 
ג'וש סיגל, יו"ר ומנכ"ל StoneCastle Financial Crop
סיגל יצר את Camber, ערכת כלים פיננסים המאפשרת למותגים ולמפתחים לבנות אפליקציות פיננסיות ומאפיינים על גבי הרשת של StoneCaslte, הכוללת יותר מ- 700 בנקים קהילתיים מבוטחים, כשהוא למעשה מייצר את הפלטפורמה הראשונה לבנקאות בענן (BAAS). 
טג' טאדי, מייסד ומנכ"ל MindMaze
טאדי ייסד את MindMaze ב- 2011 כדי לפתח טכנולוגיות המסייעות למטופלים להתאושש מפציעות ראש. החברה השיקה לאחרונה מכשירים אשר משתמשים בטכנולוגיות מציאות וירטואלית, הדמיה מוחית וגיימינג, כדי לבצע אימון מחדש של מוחם של נפגעי שבץ. 
MindMaze מפתחת כעת פתרונות לפגיעות בחוט השדרה ובקטועי גפיים.
אודות שבוע החדשנות של YPO
שבוע החדשנות של YPO מציע למנהלים בכירים אירועי לימוד והזדמנויות נטוורקינג במטרה להזריק חדשנות לחברות שלהם, ליצור שותפויות אסטרטגיות, ולהשפיע באופן חיובי על העסקים ועל הקהילות בהם הם פועלים. בעזרת שבוע החדשנות, מובילי YPO היו מסוגלים למנף שותפויות חדשות לחדשנות, לשלב חדשנות בתרבות הארגונית שלהם, ולהפוך רעיונות לתוכניות ברות ביצוע. 
אירועי שבוע החדשנות של YPO 2017 נערכו ביותר מ- 30 מדינות ברחבי העולם, כולל תל אביב, ישראל; ניו יורק, ניו יורק; מלבורן, אוסטרליה; עמק הסיליקון, קליפורניה; הונג קונג, סין ועוד. כולם נועדו לקידום חדשנות לרוחב טווח רחב של תעשיות. השבוע כלל סיעורי רעיונות, סדנאות, פאנלים בשידור חי, סיורים בחברות, שיחות ועידה גלובליות, הרצאות בסגנון טד ודיבייט. 

 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x