גשר של אור - בר מצווה לילדים עם עיוורון

כ-150 ילדים עם עיוורון ולקויי ראייה מכל רחבי הארץ חגגו את טקס בר-המצווה שלהם יחד בהשתתפות קרוב ל-1000 בני משפחה וחברים במסגרת פרויקט 'גשר של אור' ובשיתוף המרכז לעיוור בישראל.

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/05/2017

היום (ג') יתקיים טקס חגיגת בר-מצווה לכ-150 ילדים עם עיוורון ולקויי ראייה (או ילדים להורים לקויי ראייה ואחים לילדים לקויי ראייה) מכל רחבי הארץ במסגרת פרויקט 'גשר של אור' ובשיתוף המרכז לעיוור בישראל, אופק לילדינו, השירות לעיוור, הספריה המרכזית לעיוורים ועמותות נוספות. באירוע צפויים לקחת קרוב ל-1000 אנשים,  בהם בני משפחה, חיילים, מלווים ומתנדבי גשר של אור.

"זוהי ההזדמנות שלנו לשמח ליום אחד כ-150 ילדים לקויי ראייה" מסביר ג'וני ירום, נשיא 'גשר של אור' שעומד בראש הפרויקט "לשמחתנו, אנו זוכים להיענות האדירה של מאות אנשים לקחת חלק באירוע ולשמח את הילדים וזה פשוט מחמם את הלב"

הטקס כולל סיורים בספארי, הופעות מוזיקליות של ארז גל-אור- אמן עם עיוורון וכוכבת הילדים נועה קירל וכן טקס ממלכתי בנוכחות כל הילדים.

בין הילדים תוגרל הגרלה של שבוע חופשה באירופה, בכיסוי הוצאות מלא לזוכה ולבן משפחה נלווה, כאשר בתום האירוע יחולקו לכל חתני וכלות השמחה תעודות הוקרה אישיות וחבילות שי עם מתנות יקרות ערך בשווי מעל 1,500 ש"ח לכל חוגג.

פרויקט גשר של אור מתקיים מזה 17 שנים כיוזמה משותפת של יחידות צבאיות, אנשי הייטק בכירים ומרכזי עיוורים ברחבי הארץ. הפרויקט פועל לקידום רווחתם של אנשים עם עיוורון ולקויות ראייה בישראל ומבוסס על מתנדבים בלבד, ללא כל מקבלי שכר.

כמה מהחברות המובילות במשק תורמות ל'גשר של אור', ביניהן: בנק הפועלים, בנק דיסקונט, הבנק הבינלאומי, הראל, מגדל, מטריקס, ישראכרט, דלק, IBI, מבטח-סימון, ביטוח ישיר, סופר-פארם, E&Y, לוג-און, יעל, מיטווך ובניו, סאפיינס, One1, SQLink, איטרניטי, אולימפוס, בזק, מיטב-דש, ילין-לפידות, בנק איגוד, בנק המזרחי, אל-על, הדקה ה-90 וחברות נוספות.

נתי ביאליסטוק-כהן, מנכ"ל המרכז לעיוור בישראל אמר כי "מסורת חגיגת בר המצווה לילדים עם עיוורון ולקויות ראייה הפכה לאורך השנים למוקד משיכה של מאות רבות של אנשים שמגיעים במיוחד כדי לשמח את הילדים.  מאות האנשים שמתנדבים ומשקיעים מזמנם וממרצם למען הילדים במסירות נפש מהווים עדות מהדהדת לכוחו של הפרויקט והצלחתו"

עו"ד זוהר ג'ינאו, יו"ר "עלה – העמותה לקידום סטודנטים עיוורים", הסביר: "עלה, שמפעילה פרוייקט חונכות ארצי לילדים עם עיוורון ולקויות ראייה, במטרה לקרבם ללימודים אקדמאים בבגרותם, הנה שותפה פעילה בחגיגה זו, שנועדה, כל כולה, לשמח את הילדים ובני משפחתם"

 
הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x