פלוריסטם קיבלה אישור לפטנט מרכזי ביפן

לקרנות המשקיעות בפלוריסטם לחץ כאן

 

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
29/07/2018

לקרנות המשקיעות בפלוריסטם לחץ כאן

 

חברת פלוריסטם (PSTI), מובילה עולמית בפיתוח מוצרי ריפוי תאי המופקים משיליה אנושית, דיווחה היום (ה') כי משרד הפטנטים ביפן העניק לחברה אישור פטנט לטיפול בסינדרום הקרינה החמורה (ARS) והשפעתה על מערכת העיכול. הפטנט שכותרתו היא "מתודולוגיות לטיפול בקרינה או בפגיעות כימיות" קשור להזרקה לשריר של תאי השיליה שמתרבים בתנאי תלת ממד, ומיועדים להקל על פגיעות במערכת העיכול בנפגעים שנחשפו לקרינה או לכימותרפיה.  

"הפטנט הוא נכס חשוב במיוחד עבור פלוריסטם ביפן, בשל הפרסום שהיה לאחרונה של הממצאים מהניסויים הפרה-קליניים שנערכו במרכז הרפואי באוניברסיטת פוקושימה, שהראו כי בעקבות חשיפה לקרינה, הטיפול בתאי ה-PLX-R18 העלה באופן משמעותי את שיעור השרידות בקרב החיות שטופלו, שימר את פעילות תאי הגזע במערכת העיכול, האיץ את ההתאוששות של מערכת העיכול ומנע נזק חמור לרקמות הפנימיות במעיים" אמר זמי אברמן, יו"ר ומנכ"ל משותף בפלוריסטם.

והוסיף: "אנו מאמינים כי PLX-R18 הוא הטיפול הרפואי האופטימלי כיום לפגיעות קרינה חמורות. ARS הינו סינדרום המתאפיין בפגיעות מרובות איברים, כולל תמותה, הנובעים מהנזק הנגרם כתוצאה מקרינה בעיקר למח העצם ולמערכת העיכול. הניסויים באוניברסיטת פוקושימה הראו כי ל-PLX-R18 יש פוטנציאל לטפל באיברים רבים הנפגעים ב-ARS".

תאי ה-PLX-R18 של פלוריסטם נמצאים בשלב פיתוח מתקדמים כטיפול ב-ARS במסגרת תוכנית ניסויים הנערכת וממומנת על ידי רשות הבריאות הלאומית בארה"ב (NIH) והם גם נבחנים על ידי משרד ההגנה האמריקאי (DOD) ובאוניברסיטת פוקושימה ביפן. לאחרונה אישר ה-FDA את הבקשה ל-IND (אישור תרופה חדשה) ל-PLX-R18, מה שמאפשר לפלוריסטם לטפל בנפגעים שיתכן שנחשפו לרמות גבוהות של קרינה במקרים של מתקפה או תאונה גרעינית בארה"ב. תכנית הפיתוח של פלוריסטם לטיפול באמצעות תאי ה-PLX-R18 ב-ARS זכתה גם למעמד של תרופת יתום מה-FDA.

פלוריסטם הינה חברה ישראלית מובילה בפיתוח מוצרי ריפוי המבוססים על תאים המופקים משליות. החברה, הממוקמת בחיפה ומעסיקה 180 עובדים, מצויה בשלבים קליניים מתקדמים ברחבי העולם. החברה מחזיקה באחד ממתקני ייצור התאים הגדולים והמתקדמים בעולם, עם פוטנציאל ייצור של כ-150 אלף מנות תאים בשנה.

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

 
x