פלוריסטם ו-CHART חתמו על הסכם מסחור למכשיר הפשרת התאים

לקרנות המשקיעות בפלוריסטם לחץ כאן 

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
09/12/2018

לקרנות המשקיעות בפלוריסטם לחץ כאן 

 

חברת פלוריסטם, המובילה בתחום הרפואה המשקמת ומפתחת מוצרי ריפוי תאי חדשניים המופקים מתאי שיליה, מדווחת היום (ג') כי חתמה על הסכם מסחור למכשיר הפשרת התאים שפיתחה פלוריסטם עם חברה בת של Chart Industries. במסגרת תנאי ההסכם, יוענקו ל-Chart הזכויות הבלעדיות על ייצור ושיווק מכשיר הפשרת התאים של פלוריסטם בכל הטריטוריות ברחבי העולם, פרט לסין, בעוד שפלוריסטם תקבל תמלוגים ממכירות המכשיר ותהנה מאספקת מספר מוסכם של מכשירים.  

טכנולוגיית ה-Point of care של מכשור ההפשרה שפיתחה פלוריסטם, תוכנן כך שהוא מאפשר הפשרה מדויקת ואוטומטית של תאים בתנאים סביבתיים מבוקרים ומנוטרים, וצפוי לספק תאים מופשרים חיים ואיכותיים ברמות הגבוהות ביותר. הטכנולוגיה הקניינית של פלוריסטם הינה בעלת תכונות ייחודיות ומתקדמות, אשר תוכננו כך שיהיו מכשירי ההפשרה המובילים בשוק.
"הרפואה המשקמת ומוצרי הריפוי התאי עושים צעדים משמעותיים לעבר השוק, ואנו צריכים להבטיח שהכלים שמאפשרים את השימוש בהם יהיו נגישים. על מנת להפיק את התוצאות הקליניות היעילות והטובות ביותר אנו צריכים שתהיה שליטה מלאה על שרשרת הקירור, כולל וחשוב ביותר, על המתודולוגיה היעילה ביותר להפשרת התאים המוקפאים לפני הטיפול בחולים", אמר יקי ינאי, מנכ"ל משותף ונשיא פלוריסטם. "אנו שמחים מאוד ש- Chart Industries, חברה מובילה בעולם בתחום מכשור ההקפאה, היא שותפת השיווק שלנו לטכנולוגיית ההפשרה, ומביטים קדימה לעבודה המשותפת עם Chart ולהבאת טכנולוגיית מכשור ההפשרה שלנו למרכזים רפואיים ולמעבדות ברחבי העולם".   
 
"במשך יותר מ-50 שנה, Chart Industries היתה למובילת חדשנות בתחומי ההקפאה, ההפשרה והאיחסון של חומרים ביולוגיים חיוניים לתעשיית מדעי החיים, כולל רקמות אנושיות, דם טבורי, מח עצם ותאי גזע", אמר Buzz Bies, סגן נשיא ומנהל כללי של חברת Chart. "אני מאמין כי ציוד  הפשרת התאים של פלוריסטם, שהינו הטוב מסוגו, משלים באופן מושלם את פורטפוליו הפתרונות של Chart ואנו מצפים להציע את הטכנולוגיה הזו ללקוחותינו ברחבי העולם". 
 
x