אלטשולר שחם גמל ופנסיה בע"מ השלימה גיוס הון של כ-282.5 מיליון שקלים לפי שווי של 1.13 מיליארד שקלים

יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם גמל ופנסיה בע"מ: "שמחים על הבעת האמון של שוק ההון הישראלי בפעילות החברה וצמיחתה"

 

 
 

עידו גבע
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/07/2019

 
אלטשולר שחם גמל ופנסיה בע"מ השלימה היום, יום שלישי, 16.07.2019, את השלב המוסדי של הנפקה ראשונה לציבור של מניות החברה. מחיר המניה נקבע על 5.9 שקלים, גבוה ב-25% ממחיר המינימום שנקבע למניה במכרז ושיקף שווי חברה אפקטיבי של כ-1.13 מיליארד שקלים. 
 
בהמשך השבוע צפוי להתקיים השלב הציבורי של ההנפקה כאשר עם השלמת הצעת המכר, יחזיק יאיר לוינשטיין 14.4%, אלטשולר שחם בע"מ (המוחזקת על ידי קלמן שחם, גילעד אלטשולר ורוני בר) תחזיק ב-60.6% וביתרה, העומדת על סך 25% יחזיק הציבור.
 
מדובר בהנפקה הראשונה בישראל של חברת גמל ופנסיה בישראל, ההנפקה נהנתה מביקושים ערים מצד הגופים המוסדיים. מניות החברה צפויות להיכנס ב"מסלול מהיר" למדדי הבורסה המובילים.
 
אלטשולר שחם גמל ופנסיה בע"מ היא חברת הגמל וההשתלמות הגדולה בישראל המציגה לאורך השנים צמיחה אורגנית בפעילות ובהיקף הנכסים המנוהלים עם כ-91 מיליארד שקלים  ולמעלה מ-1.4 מיליון לקוחות באפיקים השונים ביניהם גם קרן הפנסיה הנבחרת וחיסכון לכל ילד. 
 
יאיר לוינשטיין, מנכ"ל אלטשולר שחם גמל ופנסיה: "אנו מברכים על הבעת האמון של שוק ההון הישראלי בפעילות החברה וצמיחתה. כבשנו יעדים רבים לאורך השנים, ויעדים רבים עוד לפנינו, נמשיך להוביל את החברה באחריות ומקצועיות לטובת לקוחותינו ולטובת ציבור המשקיעים". 
 
רן שחם, מנכ"ל משותף בבית ההשקעות אלטשולר שחם: "הנפקתה של חברת הגמל והפנסיה היא נקודת ציון משמעותית לבית ההשקעות, 29 שנים לאחר שהוקם על ידי גילעד וקלמן ומשקפת את האמון שנותן בנו הציבור. ביחד עם יאיר, גילעד והצוות המעולה נמשיך להצעיד את החברה קדימה ולתת ערך מוסף לציבור המשקיעים".
 
את ההנפקה הובילו חברות החיתום רוסאריו קפיטל ולאומי פרטנרס והיא לוותה על ידי פועלים I.B.I, לידר שוקי הון, מנורה חיתום ואפסילון. ההנפקה לוותה על ידי עו"ד אילנית לנדסמן ממשרד עורכי הדין הרצוג פוקס נאמן ועל ידי רו"ח שי בזק ממשרד EY.
x