ביום א >> ארגון Superbrands העולמי יעניק אותות הצטיינות על ״תרומה לאורך זמן לשיווק ולמיתוג בישראל״ לליאון קופלר, ליאור רייטבלט ושושי ואיציק אורן

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
21/11/2014

באירוע השנתי שמקיים הארגון בישראל יוענקו אותות הצטיינות גם לחברת אל-על ולאיקאה שמחקר צרכנים מצא כי הצרכנים בישראל בחרו בהם 'כ'מותג האהוב' בקטגוריה שלהם

המסורת נמשכת זו השנה השישית ברציפות: ארגון  Superbrands הבינלאומי יעניק גם השנה אותות הצטיינות אישייים לאנשי עסקים ישראליים על תרומה לאורך זמן לתחום השיווק והמיתוג בישראל. בטקס השנתי שיתקיים ביום ראשון הקרוב (23.11) יקבלו את האות יו"ר רשת 'סופר-פארם' ליאור רייטבלט יחד עם הבעלים והמייסד של הרשת, ליאון קופלר לצד מייסדי רשת 'שילב' שושי ואיציק אורן.

בנימוקיהם, ציינו חברי ועדת ההיגוי של Superbrands  בישראל, כי תחת הנהגתם וניהולם של רייטבלט וקופלר הפכה רשת סופר-פארם למובילה ולסמן ימני בתחום הקמעונאות בישראל, תוך שהיא קובעת סטנדרטים של מצוינות, מקצועיות ושירות שהפכו לסטנדרט בעולם הקמעונאות הישראלי והגיעה להישגים רבים בארץ ובעולם.

על בעלי 'שילב' ציינו חברת ועדת ההיגוי כי שושי ואיציק אורן הפכו את שילב לרשת מוצרי הילדים המובילה בישראל, היו הראשונים לפתח שירותים וקונספטים קמעונאיים בתחום, והקימו "על הדרך" את טייני לאב – שאחראית על הצלחות בינלאומיות בתחום צעצועי התפתחות לילדים ("ג'ימיני" ועוד). על יכולתם לזהות צורך לא ממומש בשוק, על החזון שהפעו למציאות ועל הצלחתם להפוך את שילב למותג על בישראל – הוחלט להעניק להם את אות ה-Superbrands.
ועדת ההיגוי של Superbrands  בישראל מורכבת מדקאני בתי הספר למנהל עסקים וראשי החוגים לשיווק באוניברסיטאות ובמכללות המובילות בישראל. רייטבלט, קופלר ובני הזוג אורן מצטרפים לחבורה מכובדת של אישים קיבלה בעבר את אותות ההצטיינות של Superbrands  ובכללם השר לשעבר משה כחלון (בכהונתו כשר התקשורת), השר גלעד ארדן (בכהונתו כשר להגנת הסביבה), דב לאוטמן, דן פרופר, דוד עזריאלי ז"ל, אלי הורוביץ ז"ל, מיכאל שטראוס, ברונו לנדסברג מייסד סנו וד"ר אלי פישר מייסד חברת ד"ר פישר.

בטקס יוענקו גם אותות מיוחדים לשני מנכ"לים, שהמותגים שלהם הוכתרו כ'מותג האהוב' בקטגוריה שלהם: שוקי קובלנץ – מנכ"ל איקאה ישראל ודוד מיימון – מנכ"ל אל על. במחקר הצרכנים המקיף, שערך בישראל הארגון הבינלאומי, נמצא כי הצרכנים הישראלים הכתירו את איקאה כ'מותג האהוב' בישראל בקטגוריית עיצוב הבית ואל-על הוא 'המותג האהוב' ביותר בקטגוריית הנופש והפנאי.

כל הפרסים יוענקו בטקס השנתי שעורך ארגון Superbrands  בישראל ביום א' הקרוב בתל אביב, במסגרתו ישיק הארגון יחד עם היו"רים, בעלים, מנכ"לים בכירים, סמנכ"לי שיווק ומנהלי המותג של המותגים המובילים בישראל, את מהדורת 2014 של ספר מותגי העל של ישראל, היוצאת לאור זו השנה השישית ברציפות, בפורמט אלבומי מהודר הזהה לספרים שמוציא ארגון Superbrands הבינלאומי בכל העולם.
לדברי אתי עמיעד, מנכ"ל Superbrands בישראל: Superbrands הם מותגים שהקשר שנוצר בינם לבין הצרכנים הוא עמוק וחזק במיוחד. רק מותגים, שעוצמת הקשר שלהם נמצאת במחקר כחזקה מספיק – מוכתרים כ-Superbrands  . אנחנו שמחים וגאים להעניק גם השנה את אותות ההצטיינות של Superbrands לאישים ולמותגים שהפגינו פעילות שיווקית ומיתוגית מצטיינת".

בשנת 2014 הכתירו הצרכנים בישראל 307 מותגים כ- Superbrands- מותגי על.ברשימה ניתן למצוא מוצרי צריכה כגון תנובה, אסם, קוקה קולה, שטראוס וחוגלה; אישים כדוגמת גידי גוב, שמעון פרס והרמטכ"ל בני גנץ, מותגים קמעונאיים כדוגמת שופרסל, סופר-פארם, רמי לוי וצומת ספרים, מותגים בינלאומיים כדוגמת סימילאק, e-bay וקרלסברג, מותגים מיוחדים כמו מועדוני הספורט של מכבי ת"א בכדורסל ובכדורגל ועוד רשימה ארוכה של מותגי על הפועלים

בישראל אותם ניתן למצוא באתר הארגון בכתובת www.superbrands.co.il .

על ארגון ה-Superbrands

ארגון ה-Superbrands הבינלאומי הוקם לפני יותר מ-20 שנים בבריטניה במטרה להכיר ולהוקיר פעילות שיווקית יוצאת דופן של מותגים ושל מנהלים.

הארגון פעיל בכ-70 מדינות מסביב לעולם ולפני שש שנים החל לפעול גם בישראל.

במסגרת פעילות הארגון נערך בכל מדינה מחקר (בישראל על ידי חברת Market Watch של אבינעם ברוג) הקובע מי הם מותגי העל של ישראל במגוון תחומים. מדי שנה, יוצא לאור ספר ה-Superbrands של ישראל, המכיל ניתוחים שיווקיים של מגוון מותגי על הפועלים בישראל.

בכל שנה, נערך טקס חגיגי במטרה לעודד מצוינות שיווקית ומיתוגית בקרב צמרת החברות והמותגים בישראל, וזאת באמצעות הענקת אותות הצטיינות, הוקרה והערכה למנהלים, למותגים ולאישי ציבור.

בישראל, מייצגים את הארגון אתי עמיעד וערן יסעור, המוציאים לאור של העיתון פורום שיווק והמארגנים של פרסי החדשנות של מוצר השנה בישראל.

 

 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x