לייבפרסון משיקה >> מערכת ראשונה בעולם לניהול פעילות בוטים

המערכת תוכננה כך שתוכל לנהל במקביל מספר רב של בוטים בתחומי הדיגיטל, השיווק ושירות הלקוחות של ארגונים גדולים.
הקרנות שמחזיקות במניה 

 

 
ערן ואנונו לייבפרסון קרדיט אייל יצהרערן ואנונו לייבפרסון קרדיט אייל יצהר
 



>
הקרנות שמחזיקות במניה 

(Nasdaq: LPSN) LivePerson., המובילה הגלובלית לפתרונות תקשורת דיגיטליים במובייל ובאונליין מסג׳ינג, הכריזה היום על השקת הפלטפורמה הראשונה בעולם לניהול בוטים על ידי חברות. המערכת תוכננה כך שתוכל לנהל במקביל מספר רב של בוטים בתחומי הדיגיטל, השיווק ושירות הלקוחות של ארגונים גדולים.   LiveEngage for Bots הינה הרחבה של פלטפורמת LiveEngage ומאפשרת למעשה לכל ארגון להטמיע, לנהל ולמדוד פעילויות של בוטים במקום אחד, באופן ישיר, לצד עובדים אנושיים. הפלטפורמה כמו גם ההרחבה החדשה פותחו במרכז הפיתוח של החברה ברעננה. 

הפלטפורמה תומכת בבוטים, שפותחו על-ידי צד שלישי, החברות עצמן או בוטים שפותחו באמצעות שיתופי פעולה של לייבפרסון עם חברות המפתחות בוטים ו-AI. מספר חברות ענק כבר עושות שימוש בבוטים על גבי פלטפורמת LiveEngage for Bots ובהן ניתן למצוא בין השאר גם את טושיבה, NextIT, Rebotify  BotCentral, GetJenny ו-Chatfuel  שהבוט שלהם, משולב פלטפורמת LiveEngage for Bots הוצג לאחרונה בכנס F8 של Facebook.  

עד עתה, מערכות לניהול בוטים פעלו בעולם באופן חלקי ולא ענו על ציפיות הלקוחות והחברות שהפעילו אותם כאחד. הסיבה לכשל זה נבעה בעיקר מהיעדר קישוריות טובה לגורם האנושי וחוסר יכולת למדוד ולבחון את פעילות הבוט בכל רגע נתון. LiveEngage for Bots פותרת בעיות אלה בכך שהיא מתייחסת לבוטים ולנציג האנושי באופן דומה. שני הגורמים, הדיגיטלי והאנושי הם סוכנים במערכת שמנוהלים ונמדדים כל העת. 

"הרחבת המערכת וחיבור בוטים כנציגים הייתה אך טבעית עבורנו ומאפשרת ללקוחותינו להשיק שירותים אוטומטים, למדוד אותם וכמובן להנות מהמעבר בין בוט לנציג אנושי ולהפך. פתיחת הפלטפורמה מאפשרת חיבור קל ויעיל של פתרונות צד שלישי המתפקדים כעוד נציג במערכת", מסביר ערן ואנונו, מנכ"ל לייבפרסון ישראל וסמנכ"ל טכנולוגיות בלייבפרסון העולמית. "המערכת מאפשרת לארגונים לעקוב ולנהל מרכזי שירות ומכירה בהיקפים גדולים הכוללים נציגים וירטואליים ואנושיים תחת קורת גג אחת ובזמן אמת תוך כדי ניהול האינטראקציות עצמן. הפתרון מבוסס על טכנולוגיות AI מתקדמות המפותחות במרכז הפיתוח הישראלי ומוטמע בימים אלו אצל מספר לקוחות גדולים."

בוטים שהושקו בעבר הותירו רושם עגום, ותחושה רעה של צרכנים שחשו שהבוט לא מבין ולא מטפל בהם כראוי. ממחקר שביצעה LivePerson בחודש אפריל 2017 עולה כי 60%   מהצרכנים מעדיפים לשוחח עם נציג אנושי, רק מהסיבה שהם מאמינים שרק נציג אנושי יבין את הצרכים שלהם וייתן להם מענה איכותי. במקרה בו הבוט לא מבין את הצרכן, 67% מהם ירצו העברה ישירה ומיידית לנציג אנושי. המערכת של LiveEngage for Bots מזהה את כשלי השיחה האלה בהתהוותם, תוך ניתוח עמוק של מהלך התקשורת בין הצרכן לבוט, ומעבירה ישירות לנציג אנושי בכל פעם שחוסר שביעות רצון עולה. 

LivePerson מכנה את תהליך ההעברה החלק הזה בין בוט לנציג אנושי בשם "טנגו" – כלומר, תהליך זהיר, מדויק, בו שני שותפים חייבים לעבוד יחד בתיאום מלא. שני השותפים במקרה זה הם הבוט והנציג האנושי. "הטנגו" הזה למעשה מחבר בקשר ישיר את הבוטים ואת הנציגים האנושיים ונותן ללקוח הסופי תחושה של טיפול איכותי, יעיל ובמקביל חוסך עלויות רבות לעסקים שמשתמשים בו. 

מהמחקר עוד עולה שבמקרים לא מעטים הבוטים טובים יותר מהנציג האנושי כאן מדובר בעיקר בנושאים פשוטים יחסית. 71% יעדיפו שבוט ידווח להם על יתרה בבנק, ו 61% יעדיפו עדכון כתובת וכדומה.

"מערכות כמו LiveEngage for Bots מהוות עדות לצמיחה המסיבית של עולם הבוטים", אומר דמיטרי דומיק, מנכ"ל חברת ChatFuel. "עם העליה בפופולריות של טכנולוגיות הבוטים, חברות חייבות כלים לניהול כלי זה ולמינוף פעילות זו למטרות העסקיות. אנו מחויבים לתמיכה בטכנולוגיות כמו LiveEngage for Bots על מנת לקדם את תחום הבוטים בעולם".

אסוור פריאדרשן, מנכ"ל ומייסד BotCentral,: "אנו שמחים על ההזדמנות להיכלל ברשימת השותפים המוקדמים של  LiveEngage for Bots. הבוטים שאנו מפתחים יאפשרו לנציג האנושי להתמקד במשימות המורכבות יותר והמאתגרות בזמן שהבוטים יעשו את כל המשימות השגרתיות".

יתרון מפתח של LiveEngage for Bots הוא השקיפות המלאה לגבי פעילות הבוט. במקום "שגר ושכח", בו כל בוט לא מנוטר בזמן אמת, הפלטפורמה החדשה מספקת שכבת מודיעין נוספת של בינה מלאכותית. ארגונים שיעבדו עם המערכת יוכלו בכל רגע נתון לדעת האם הלקוחות שלהם מרוצים מפעילות הבוט, לנטר בזמן אמת כל כשל ולדאוג ששביעות הרצון תהיה גבוהה. 


אודות לייבפרסון:

לייבפרסון (LivePerson) החברה המובילה בעולם לפתרונות תקשורת דיגיטליים ומי שמניעה את השינוי והמעבר מערוץ התקשורת הקולי, לקשר דיגיטלי משמעותי בין לקוחות לחברות. לייבפרסון פיתחה את פלטפורמת LiveEngage המתקדמת המשרתת כיום למעלה מ- 18,000 לקוחות ברחבי העולם ובה מתנהלות למעלה מ-27 מיליון אינטראקציות עם גולשים בחודש בזמן אמת. החברה מונה כיום כ- 1,150 עובדים, מתוכם למעלה מ- 400 עובדים במרכז הפיתוח הטכנולוגי ברעננה.



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x