איך מנהלים תקשורת נכונה מול יועצים ומנהלי השקעות?

"עליכם לקבוע אסטרטגיה תקשורתית הכוללת מטרות, קביעת יעדים רצויים באמצעות השאלות הנכונות, בחינת ההזדמנויות, התמקדות בקהלי היעד שלכם, מיקוד המסרים תוך נטרול התנגדויות ושאלות מאתגרות שעלולות לצוץ. "

 

 
שירה אימרגליק, אתי לפלר-שישירה אימרגליק, אתי לפלר-שי
 

שירה אימרגליק, אתי לפלר-שי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
04/06/2017

המסר הוא הבסיס לכל מערכת יחסים עסקית. מסר נכון מחבר בין אנשים, מחבר בין עסקים ומוביל להצלחות עסקיות. אסטרטגיה תקשורתית נכונה מאפשרת לחברות לנהל ולהוביל את השיח עליהם תוך הדגשת הערך המוסף והייחודיות שלהם. מסר חייב להיות ממוקד, זכיר ומניע לפעולה. מסרים ברורים וממוקדים יגרמו למנהלי השקעות/יועצים להמליץ או לרכוש מניות ואגרות חוב של החברה. שירה אימרגליק, אתי לפלר-שי מייסדות חברת TES, המובילה בתחום האסטרטגיה ומיומנות תקשורת המונים, חולקות איתנו תובנות על הדרך הנכונה לתקשר עם יועצי ומנהלי השקעות

הכול מתחיל באסטרטגיה

אסטרטגיה תקשורתית היא הבסיס לכל מערכת המסרים הפנים והחוץ ארגונית. עליכם לקבוע אסטרטגיה תקשורתית הכוללת מטרות, קביעת יעדים רצויים באמצעות השאלות הנכונות, בחינת ההזדמנויות, התמקדות בקהלי היעד שלכם, מיקוד המסרים תוך נטרול התנגדויות ושאלות מאתגרות שעלולות לצוץ.

תהליך זה מאפשר לכם להגיע מוכנים, ממוקדים ובטוחים במסר שלכם. כשאתם בטוחים גם מנהלי ויועצי ההשקעות בטוחים. כחלק מבניית האסטרטגיה עליכם לבחור מי מעביר את המסרים בתוך החברה ומתי. היכולת להעביר את המסר הנכון כך שהצד השני יבין את זה בדיוק כפי שאתם רוצים, ויקדם את הרעיון כפי שאתם מציעים, היא היכולת לייצר אסטרטגיה נכונה המבוססת על מערכת מסרים ממוקדים שמייצרת הזדמנויות עסקיות.

חדדו את המסר

אחרי שבנינו אסטרטגיה תקשורתית, והחלטנו על המסרים איתם יוצאים החוצה, עלינו לדעת איך להעביר אותם, בהתאם למטרות והיעדים שהגדרנו באסטרטגיה. אנחנו חייבים לדעת ולהגיד במה אנחנו טובים, איזה הצעת ערך אנחנו יכולים לתת למנהלי ההשקעות/יועצים כיצד אנחנו מצליחים לייצר עניין לרכוש או להמליץ על מצביעים על שותפים אסטרטגיים ומשקיעים ששותפים לדרך. עלינו לדעת לזהות מי עומד מולנו ולהתאים לו את המסר הנכון. בעולם שהופך להיות דיגיטלי קיימת חשיבות רבה להפיכת המדיום הקר שכולל בתוכו את שיחות הטלפון, הצ’אטים והמיילים ל”מדיום חם” – בדיוק כמו בפגישה אישית. עלינו לדעת ולייצר קשר אישי ומהיר, לנהל קשרים עסקיים ארוכי טווח שמתבססים על אמון, מקצועיות ושותפות.

Don't waste my time

כבדו את זמנם של יועצי ההשקעות. הזמן הוא משאב יקר. ארגונים וחברות מבינים את הנוסחה הפשוטה שזריזות מקנה יתרון. כבדו את זמנם של מנהלי ההשקעות, הם מוצפים במידע על שוק ההון. המסרים שאתם מעבירים חייבים להיות ממוקדים, תמציתיים. דאגו שהחומרים הכתובים יתחילו עם העיקר והנושא שחשוב לכם להתמקד בו.

תהיו זמינים

הקשר עם מנהלי ויועצי ההשקעות צריך להיות שוטף, לא רק בשיחות טלפון ובכנסים. עליכם לדאוג לטפח את הקשר האישי, להיות זמינים לשאלות וזריזים במתן תשובות. מנהלי ויועצי ההשקעות צריכים להרגיש שיש להם לאן לפנות כשהם צריכים אתכם. נהלו איתם קשר אישי ודיגיטלי, רשתות חברתיות הן כלים שניתן להשתמש בהן כדי לחזק את המסרים ולטפח את הקשרים שלכם.

משבר הוא הזדמנות | אל תיעלמו בשעת משבר

בנו תכנית היערכות לניהול משברים מראש. ברגע פריצת המשבר, העמידו את כל המשאבים גם עבור מנהלי ההשקעות, אחרי המשבר מערכת היחסים בינכם תהיה הרבה יותר חזקה. בשעת משבר עליכם לאתר ולמצוא את הלקוחות שלכם בכל הזירות האפשריות.

LEAD |  

תהיו מובילים ולא מובלים | תיזמו, תחדשו, תרעננו ושמרו על אמינות כל הדרך.

שירה אימרגליק ואתי לפלר-שי הן מנכ”ליות משותפות ומייסדות חברת TES, המתמחה בבניית תוכנית אסטרטגית תקשורתית לטווח ארוך. חברת TES מעניקה כלים אפקטיביים מיידיים המניעים לפעולה, טכניקות משנות מציאות עסקית המאפשרות בניית מערכות יחסים עסקיות ארוכות טווח, הנעת תהליכים מקדמי מכירות, גיוס לקוחות חדשים, העמקת פעילות עם לקוחות קיימים וייעול תהליכים, ניהול השינוי תוך נטרול התנגדויות, בניית אסטרטגיה ושפה תומכת

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x