שוק ההון מביע אמון >> קבוצת חג`ג` גייסה 100 מיליון שקל בריבית נמוכה של 3 אחוז בלבד בשלב המוסדי

לקרנות המשקיעות בחגג לחץ כאן 
 

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/09/2019

לקרנות המשקיעות בחגג לחץ כאן 
 
הגופים המוסדיים ממשיכים להביע אמון בפעילות קבוצת קבוצת חג'ג' בשליטת האחים צחי ועידו חג'ג' שרשמה הישג משמעותי. החברה זכתה היום לביקושים בהיקף של כ- 200 מיליון ש"ח ונענתה לביקושים של כ- 100 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת אג"ח מסדרה ט', בריבית של 3 אחוז בלבד, הריבית הנמוכה ביותר שגייסה החברה עד היום,  עם מח"מ של שנתיים. ביקושי היתר שנרשמו היו יותר מפי שתיים מיעד הגיוס שהציבה החברה. בהנפקה השתתפו גופים מוסדיים מהמובילים בישראל. את הגיוס הובילה דיסקונט חיתום.
 
את סדרת האג"ח תגבה חג'ג' בבטוחה של הלוואת בעלים ביחס לחוב בפרויקט MOMA, הממוקם ברחוב סלמה בתל אביב. הפרויקט כולל ארבעה בניינים – שני מגדלים בני 18 קומות ושני בניינים בני שבע קומות. התכנית תכלול גם פארק אורבני, שישתרע על פני שלושה דונמים, וכן קומת קרקע מסחרית אשר תכלול מסעדות, בתי קפה, מתקני כושר ועוד ומתוכנן באופן הכולל עירוב שימושים של מגורים, מסחר ומלונאות.  לאחרונה פורסם כי החברה מכרה 57 דירות וכן מבנה שלם בהיקף של כ 6,000 מ"ר לרשת המלונות בראון תמורת 100 מיליון שקל, אשר תקים בו מלון בן 190 חדרים. הפרויקט החל בנייה ממש בימים אלה וצפוי להיות מושלם בעוד פחות מארבע שנים.
 
מקבוצת חג'ג' נמסר: "הגיוס נועד לשרת את המשך פיתוח העסקי של החברה ואת איתנותה הפיננסית. הגיוס המוצלח בריבית הנמוכה ביותר שגייסה החברה עד כה מהווה המשך הבעת אמון של הגופים המוסדיים בפעילות החברה ובתוצאות פעילותיה ובאסטרטגיה העסקית שלה, אשר צופה את הדבר הבא. החברה עובדת עם בעלי המקצוע המובילים בישראל ובעולם ביניהם גם שני אדריכלי העל ריצ'ארד מאייר ודיוויד רוקוול ומעצב העל ג'ורג'יו ארמני ותמשיך להוביל את השוק עם חדשנות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר".
 
קבוצת חג'ג' נחשבת כיום לאחת מחברות הנדל"ן הפעילות בישראל. שווי החברה עלה מתחילת השנה ב-15 אחוזים לכ-514 מיליון שקלים. החברה מציגה לאורך תקופה ארוכה תוצאות פעילות מצוינות, הכוללות פורטפוליו של פרויקטי נדל"ן מהמובילים בישראל, וההון העצמי עומד על כחצי מיליארד ש"ח בין היתר הביאה החברה בשנה האחרונה להשבחת פרויקטים רבים אותם היא אמורה להתחיל לפתח ובתוך כך מגדל בן 40 קומות ברוטשילד פינת שד"ל, מתחם מומה שהפך מאזור מלאכה למגורים
 
תעסוקה ומסחר, רחוב איינשטיין בו אושרה תב"ע שהגדילה משמעותית את היקף הזכויות במגרשי הפינה וכן בפרויקט המרינה בהרצליה בו אישרה הוועד המקומית הכפלה של זכויות הבנייב המתחם.
 
עד היום  מסרה החברה עשרות פרויקטים מרביתם בהיקפים ניכרים ובמיקומים נדירים ושינתה את פני העיר תל אביב. לאחרונה מסרה את מגדלי הארבעה, שני מגדלי משרדים בני כארבעים קומות ברחוב הארבעה בתל אביב,  פרויקט המשרדים הנחשב ליוקרתי ביותר בתל אביב, מגדלי קריניצי, מגדל בנתניה ובימים אלו מוסרת את מגדל רסיטל.

 

x