רשמו ביומנים ב31.5 כנס עדיף >> הסכם הפנסיה החדש והשפעותיו על המגזר העסקי במוקד

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
03/05/2016

חתימת ההסכם המגדיל את הפקדות המעסיקים והעובדים לפנסיה ל-18.5% היוותה בשורה גדולה למרבית העובדים במשק. אך מה יהיו השלכותיו על המעסיקים? והאם ההסכם טוב למי שמרוויח מעט וזקוק לכל שקל בחיי היום-יום? וגם: האם צריך להעלות את גיל הפרישה ולהפסיק להסתמך על הביטוח הלאומי? ראשי ארגוני המעסיקים, קובעי המדיניות, משפטנים ובכירי ענף הביטוח יענו על שאלות אלה ועוד בכנס המעסיקים ה-6 בתחום הפנסיה והעבודה של עדיף, בשיתוף התאחדות התעשיינים ואיגוד לשכות המסחר, שייערך ב-31.5.2016 בלאונרדו סיטי טאואר ברמת גן

הרפורמות שמקדם אגף שוק ההון בשנה האחרונה הרחיבו באופן משמעותי את האחריות המוטלת על מגזר המעסיקים והפכו אותו למרכזי עוד יותר בשוק הפנסיוני. הסכם הפנסיה המגדיל את שיעורי ההפקדה ל-18.5%, הקריאות להעלות את גיל הפרישה, חובת הדיווח על ההפקדות הפנסיוניות והגדלת שיעורן, רפורמת קרן ברירת המחדל והפרדת התפעול מהשיווק הם רק חלק מהשינויים שעוברים על המגזר ויעמדו במוקד כנס המעסיקים ה-6 בתחום הפנסיה והעבודה, שייערך ב-31.5.2016 בלאונרדו סיטי טאוור ברמת גן. את הכנס עורכת עדיף, בשיתוף התאחדות התעשיינים ואיגוד לשכות המסחר.

קובעי המדיניות יעמדו בכנס על הסיבות העומדות מאחורי פרץ הרגולציה, ראשי ארגוני המעסיקים יציגו את עמדתם שהביאה אותם להסכמות שאפשרו את כינון התקנות החדשות ויסבירו כיצד המגזר העסקי מתכונן למעבר משלב הרפורמות לשלב ביצוען, בכירי ענף הביטוח ישפכו אור על היערכותם לכללים החדשים ומשפטנים מובילים יסייעו למעסיקים להבין את מעמדם המעודכן ולהתגונן מפני תביעות אפשריות. בנוסף תתקיים לאורך הכנס כוורת מומחים – מפגשי 'אחד על אחד' עם מומחי מכללת עדיף.

בין המשתתפים: ח"כ מיכל בירן, המחנה הציוני; עו"ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר בישראל; יהודה (יודקה) שגב, מנכ"ל התאחדות התעשיינים; הסגנים הבכירים לממונה על שוק ההון, הביטוח והחיסכון רו"ח הראל שרעבי ויואב גפני; בני שיזף, משנה למנכ"ל; מנהל תחום חיסכון ארוך טווח וסיכוני חיים; הפניקס; עו"ד גיא קריגר, , משנה למנכ"ל ומנהל אגף מוצרים ופיתוח, מנורה מבטחים פנסיה וגמל; דודי ליידנר, מנכ"ל הראל פנסיה רובי גינל, משנה למנכ"ל התאחדות התעשיינים; ד"ר עדי ברנדר, ראש אגף מאקרו ומדיניות בחטיבת המחקר בבנק ישראל; אבי רוזנבאום, משנה למנכ"ל; מנהל משותף בחטיבה לחיסכון ארוך טווח, כלל ביטוח; עו"ד עופר יוחננוף, היועץ המשפטי ומנהל המחלקה למשפט עבודה, התאחדות התעשיינים; עו"ד שלומי לויה, היועץ המשפטי של איגוד לשכת המסחר; עמיר טל, מנכ"ל סוויפטנס, חברת המסלקה הפנסיונית. 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x