דולומיט אחזקות מדווחת לראשונה זה 10 שנים מעבר מהפסד לרווח ברבעון השני של 2016

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/08/2016

הרינו מתכבדים להגיש בזאת את דוח הדירקטוריון של דולומיט אחזקות בע"מ ("החברה" או במאוחד "הקבוצה") לתקופות של שישה ושלושה חודשים שנסתיימו ביום 30 ביוני 2016") תקופת הדוח" ו- "הרבעון השני" בהתאמה) ועד למועד פרסומו כשהוא ערוך לפי תקנות הדוחות.


החברה הינה חברת החזקות והשקעות, אשר נכון למועד הדוח פועלת בתחום פעילות אחד, תחום מדעי החיים וקלינטק באמצעות חברת גפן השקעות ביומד בע"מ ("גפן"), חברה כלולה, בה מחזיקה החברה נכון למועד זה כ- 34.10% מהון המניות (כ- 31.88%  בדילול מלא). גפן פועלת בעצמה ובאמצעות חברות בנות שלה, א.ת.י אשקלון תעשיות ידע טכנולוגיות בע"מ ("את"י") ומיט"ב - מרכז יזמות טכנולוגית בע"מ, ובאמצעות חברה כלולה מהותית שלה- הורייזן גרינטק וונצ'רס בע"מ ("הורייזן"), לקידום והשבחה של פרויקטים טכנולוגיים חדשניים בתחום מדעי החיים והקלינטק.

בנוסף, החברה הינה בעלת השליטה בצמיחה אינווסטמנט האוס בע"מ ("צמיחה"), חברה ציבורית אשר מניותיה רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב בע"מ ("הבורסה"), מכוח החזקתה בכ- 83.7% מהונה המונפק של צמיחה. כאמור בדוח התקופתי ולהלן, צמיחה הינה בעלת השליטה בפרוטאולוג'יקס בע"מ ("פרוטאולוג'יקס"), חברה ציבורית אשר מניותיה רשומות למסחר בבורסה וזאת מכוח החזקתה של צמיחה בכ- 44.7% מהון המניות של פרוטאולוג'יקס.לפירוט מורחב אודות תחום מדעי החיים וקלינטק, עסקי החברה ותחומי פעילותה ראו חלק א' לדוח התקופתי.

יצוין כי מעבר לאמור בדוח התקופתי ולהלן, לא חלו שינויים מהותיים בפעילות החברה ומצב עסקיה במהלך תקופת הדוח ועד למועד פרסומו של דוח זה.

1.1 .אירועים מהותיים בתקופת הדוח ולאחריה

1.1.1 .לפרטים אודות הצעת רכש מלאה בלתי מותנית שפרסמה החברה למניותיה של צמיחה בתמורה לסך של 102.25 אגורות למניה, לה ניתנו הודעות קיבול אשר מהווים שיעור של כ- 0.28% מההון ומזכויות ההצבעה בצמיחה, ראו דוחות מיידיים שפרסמה החברה בימים 2016.1.4 ו-2016.1.18) 

2.1.1 .לפרטים אודות התקשרות החברה ביום 17.1.16 בהסכם מותנה עם משאבי הגליל בע"מ, חברה כלולה ("משאבי הגליל"), למכירת אחזקותיה של החברה במשאבי הגליל ופירעון מלוא הלוואת הבעלים
 שהעמידה לה החברה, ראו דוח מיידי שפרסמה החברה ביום 2016.1.17.

3.1.1 .לפרטים אודות בקשה שהתקבלה אצל החברה ביום 26.11.15 אשר הוגשה בידי בעל מניות באר. וי. בי אחזקות בע"מ ("RVB ,("חברה כלולה של החברה המצויה בהליכי פירוק זמני לאישור תובענה ייצוגית אשר המשיבים הינם החברה ונושאי משרה בעבר ובהווה ב- RVB ,ראו סעיף 2.7.3 לדוח התקופתי וביאור 6א. לדוחות הכספיים.

5.1.1 .לפרטים אודות התקשרות החברה בהסכם פשרה עם פורסייט אוטונומס הולדינג בע"מ ("פורסייט") וצמיחה לצורך הסדרת סכסוך בדבר תשלום דמי ניהול שהעניקה פורסייט לצמיחה, ומתן הלוואה לצמיחה בסך של 300 אלפי ש"ח לצורך מימון התשלום שנקבע בהסדר הפשרה וצרכיה השוטפים של צמיחה, ראו דוח מיידי 
לפרטים אודות הלוואה נוספת לצמיחה בסך של 100 אלפי ש"ח שאושרה על ידי דירקטוריון החברה.

6.1.1 .ביום 2016.3.31 נחתם הסכם בין בעלי השליטה בחברה, גדי טפר ("טפר") ודג'לדטי, למכירת השליטה בחברה, באופן שחברה בשליטת דג'לדטי תרכוש את כל האחזקות בחברה מידי חברות בשליטת טפר ("הסכם מכירת השליטה"). נכון למועד פרסום דוח זה הסכם מכירת השליטה טרם הושלם. ביום 2016.5.9 חדל מר גדי טפר לכהן כמנכ"ל החברה, וזאת לאור הודעה בדבר התפטרותו, כפי שנמסרה על ידו לחברה. בהתאם להודעת ההתפטרות שמסר טפר במקביל גם לצמיחה, חדל טפר לכהן גם כמנכ"ל בצמיחה. ביום 26.5.16 מסר טפר הודעות התפטרות מכהונתו כדירקטור בחברה, בצמיחה ובפרוטאולוג'יקס. לפרטים נוספים אודות הסכם מכירת השליטה והתפטרותו של טפר, ראו דוחות מיידיים שפרסמה.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x