הושלמה העסקה לרכישת פעילות החיתום והברוקראג של לידר שוקי הון על ידי מנהלי החברה

הנהלת לידר שוקי הון השלימה את רכישת פעילות החיתום והברוקראז' בתמורה ל-25 מיליון שקלים; החברה הרוכשת תמשיך להחזיק בשם לידר שוקי

 

 
שי בן יקר מנכל לידר שוקי הוןשי בן יקר מנכל לידר שוקי הון
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
27/10/2016

הנהלת לידר שוקי הון השלימה את רכישת פעילות החיתום והברוקראז' בתמורה ל-25 מיליון שקלים; החברה הרוכשת תמשיך להחזיק בשם לידר שוקי הון

עמית ורדי ישמש כיו"ר החברה; שי בן יקר מונה למנכ"ל

בנוסף, מונתה סבינה לוי למנהלת מחלקת המחקר, כאשר אלון גלזר ישמש כסמנכ"ל המחקר ויהיה אחראי על תחומי פעילות נוספים

שי בן יקר, המנכ"ל: "הרכישה מאפשרת לנו להמשיך להוביל את תחומי החיתום והברוקראז' תוך מחויבות גבוהה ללקוחותינו. כעת, עם השלמת העסקה אנו נבחן התרחבות לפעילויות נוספות בשוק ההון" 

לידר שוקי הון הודיעה היום על סגירת העסקה לפיה קבוצת רוכשים בשליטת עמית ורדי, מנכ"ל החברה לשעבר, הכוללת בין היתר, נושאי משרה בחברה, רכשו את מלוא ההחזקות בחברה הבת לידר הנפקות, הפועלת בתחום החיתום ובחברה הבת לידר בית השקעות, הפועלת בתחום הברוקראז'. 
 
העסקה נסגרה בהתאם לתנאים שהוצבו; התמורה ששולמה לחברה על ידי קבוצת הרוכשים הינה בסך של כ-25 מיליון ש"ח. סך של 10 מיליון ש"ח מתוך התמורה שולם על ידי הרוכשת לחברה במזומן במועד השלמת העסקה, ויתרת התמורה הועמדה  על ידי החברה כהלוואה.
 
במסגרת העסקה הוסכם על המשך שיתוף הפעולה עם הבנק הבינלאומי הראשון לישראל בע"מ, כבעל מניות בלידר הנפקות.

קבוצת הרוכשים יוצגה על ידי עורכי הדין אורי רוזנברג ורן שלום ממשרד אגמון ושות' רוזנברג ושות'. המוכרת יוצגה בעסקה על ידי עורכי הדין איה יופה ויובל אדן ממשרד גרוס קלינהנדלר חודק הלוי גרינברג ושות'. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x