בעקבות השלמת עסקת אדמה - אלשטיין: "אי די בי חזקה יותר היום"

העסקה המוצלחת מאפשרת לנו לרשום רווח בעל משמעות אסטרטגית עבור הקבוצה

 

 
 

מערכת
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/11/2016

אדוארדו אלשטיין, בעל השליטה באי די בי מסר: ״השלמתה המוצלחת של עסקת אדמה מבטאת יותר מכל את יכולתנו ליצור הזדמנות משמעותית וגם לממשה. לזהות ערך חבוי ולהציפו באופן שישרת נכונה את טובתם של כלל מחזיקי העניין שלנו. אין ספק שאי די בי ביום שאחרי עסקת אדמה, חזקה יותר.

חשוב לציין, כי מימושה של עסקה גלובלית כזו עם מערכת אינטרסים רבים ומורכבים, חייבה אותנו לנהל את המו״מ ברגישות וביצירתיות. במהלך המו״מ הצלחנו גם ליצור יחסים חשובים ביותר עם שחקנים מובילים בעולם העסקי בסין, מדובר בפתיחת דלת עבורנו במקום הצומח והמשפיע בכלכלה הגלובלית.

בהזדמנות זו ברצוני להודות לידידי, יו״ר כימצ'ינה, רן ג׳יאנשין, ולברך אותו על עסקה שנבנתה על בסיס של אמון הדדי והערכה מקצועית גדולה״.
 
שולם לפידות, מנכל דסק״ש מסר: ״השלמת עסקת אדמה מבטאת את יכולתה של אידיבי ודסק״ש בעידן החדש שלה, ליצור הזדמנויות ולממשן וזאת מתוך מחויבות לכלל בעלי העניין שלנו.

העסקה המוצלחת מאפשרת לנו לרשום רווח בעל משמעות אסטרטגית עבור הקבוצה, המהווה מכפיל כוח עצמתי להמשך ביסוס ופיתוח פעילותנו.

אנו ממשיכים להיות ממוקדים במעורבות מוקפדת ואינטנסיבית בחברות הקונצרן, במטרה להמשיך ולייצר ערך משמעותי ובר קיימא״.



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן – בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
דע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x