מחירי החופשות באירופה הוזלו בעקבות קריסת האירו >> הזדמנות לסגור חופשות לחג הפסח ולקיץ ולקבע את המחיר הזול

אם בעבר אירופה נחשבה ליקרה לישראלים, כיום ברוב המדינות המחירים זולים מאשר בישראל

 

 
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
25/12/2016

השילוב בין שחיקת היורו ומשברים ביטחוניים באירופה הביא לירידת מחירי מלונות זמנית. הירידה הינה הזדמנות להזמין כעת מראש מלון מוזל עבור החופשות בהמשך השנה הקרובה בעסקה ללא דמי ביטול, מאחר ולא ידוע בכמה יתייקרו המחירים לקראת חופשות פסח באפריל וחופשות הקיץ באוגוסט.
 
לדברי איל סגל, מנכ"ל הוטלס קומביינד ישראל: "בעקבות הוזלת מחירי מלונות אנו רואים גידול בתיירות לאירופה. ישראלים רבים מנצלים את ההוזלה כדי לצאת לחופשה שניה ושלישית. בנוסף לנופשים הסדרתיים, גם אנשים שלא יכלו לצאת בעבר לחופשה מגלים שהמחירים המוזלים מותאמים ליכולותיהם."
 
למרות עלייה בתיירות הנכנסת לאירופה, הענף ביבשת נמצא בהאטה כלכלית מאחר והוא מושפע בעיקר מתיירות פנים. בדיקת מחירים באתר הוטלס קומביינד מראה שמחיר חדר זוגי לחופשות פסח במלון 3 כוכבים הוא:

בודפשט 69 שקל במקום 167 שקל

לונדון 114 שקל במקום 304 שקל

רומא 121 שקל במקום 307 שקל

פריז 185 שקל במקום 480 שקל
 
וארוח משפחה של 5 נפשות יעלה:

בודפשט 191 שקל במקום 289 שקל

לונדון 266 שקל במקום 892 שקל

פריז 339 שקל במקום 630 שקל

רומא 367 שקל במקום 618 שקל


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x