יו"ר התאחדות התעשיינים בצפון הנרי צימרמן >> מברך על אישור משרד האנרגיה לחיבור מפעל "טמבור" לגז טבעי

 

 
 

מיכאל לוי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
06/03/2017

רשות הגז הטבעי במשרד האנרגיה העניקה בשבוע שעבר אישור הזרמה של גז טבעי דחוס (גט''ד) למפעל "טמבור" שבעכו. האישור ניתן לאחר שהמפעל השלים את הכנת התשתית הדרושה, הכוללת הסבת המתקנים הפנים מפעליים והקמת מתקן פריקה לגז טבעי. בהמשך לכך, יוכל מפעל "טמבור" להצטרף לשורת מפעלים שכבר נהנים כיום מהאפשרות לעשות שימוש בגז הטבעי. 

מפעל טמבור מצטרף לחמישה מפעלי תעשייה בצפון הארץ שמקבלים כיום גז טבעי דחוס בשיטה זו: " "תנובה תל יוסף", "תנובה אלון תבור", "אורבונד", "פסדים" ו"פלסטיב". זאת, בנוסף למפעל "פניציה" בצפון, שהשתמש בשיטה זו עד לחיבורו לרשת החלוקה. בחודשים הקרובים צפויים ארבעה מפעלים נוספים בצפון הארץ להשלים את ההכנות לתחילת השימוש בגז טבעי דחוס: "גבס גשר", "צ'אם", "חוגלה"  ו"נילית".  

הנרי צימרמן, יו"ר התאחדות התעשיינים במרחב צפון, בירך את המפעלים ואת משרדי הממשלה המקדמים את הנושא. לדבריו, "אין ספק כי מדובר בבשורה לתעשייה ולאיכות הסביבה. לגז הטבעי יתרונות משמעותיים והוא בשורה אמתית לכל תעשיין ובוודאי שלמפעלים הגדולים". צימרמן הוסיף כי "יש להמשיך ולפעול לקידום הנושא. אני, כיו"ר התאחדות צפון, אעשה ככל שביכולתי על מנת לצמצם את הרגולציה לרמה ההכרחית בלבד, על מנת לשמור על זהירות מתבקשת מחד, ומאידך- לקדם את הגז הטבעי בתעשייה בכלל ובצפון בפרט. אני מברך על תרומתה של  התאחדות התעשיינים בקידום הנושא, הדחיפה מול משרדי ממשלה, המפגשים עם ספקי הגז ועוד–אנו נמשיך עד שכל מפעל שיחפוץ בכך, יזכה לקבל גז טבעי זול ונקי".


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x