בלעדי ל FUNDER >> חגי בדש "סביבת הריבית הנמוכה, לצד השינויים במגמות בתעשיית ניהול הנכסים הפיננסים, הם שהובילו להקמת בית ההשקעות החדש - פורטה"

 

 
חגי בדש מנכל פורטהחגי בדש מנכל פורטה
 

אדם כהן
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
12/06/2017

גרסה חדשה 2.0 של אפליקציית FUNDER עכשיו באנדרואיד

גרסה חדשה 3.3 של אפליקציית FUNDER עכשיו באייפון

הגרסאות החדשות כוללות "משחק משקיעים" בקרנות נאמנות ! בואו לקבל 100 אלף שקלים (וירטואלים) ונראה אתכם מנצחים!

חגי בדש מנכ"ל פסגות לשעבר מקים בית השקעות חדש - FORTE בית ההשקעות שיתמחה בקרנות נאמנות וניהול תיקי השקעות ללקוחות פרטיים ותאגידים. אבישי הרצנו, מנהל השקעות בנוסטרו של קבוצת הראל, ימונה לסמנכ"ל השקעות. בדש יכהן כמנכ"ל בפועל בנוסף להיותו הבעלים. בשלבים הבאים צפוי להיכנס בית ההשקעות לפעילות של ניהול חיסכון ארוך טווח: גמל להשקעה, קרנות השתלמות וקופות אישיות (IRA) .

לבדש (43) ניסיון רב בשוק ההון. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל פסגות, בית ההשקעות הגדול בישראל, ופרש בספטמבר אשתקד, לאחר חמש שנים כמנכ"ל ו- 16 שנים בחברה. במקביל לתפקידו בפסגות, כיהן כיו"ר איגוד בתי ההשקעות, מיום הקמתו בשנת 2013 . 

בתקופת כהונתו בפסגות, הוביל בדש את פעילות בית ההשקעות להישגים משמעותיים וצבר ניסיון בפעילויות מגוונות בתחומי החיסכון לטווח קצר וארוך בתעשייה הפיננסית. 

כאמור לבית ההשקעות גויס אבישי הרצנו(38) , מנהל השקעות מוערך ומנוסה, אשר בשש השנים האחרונות ניהל השקעות בנוסטרו של הראל ביטוח ולפני כן שימש כאנליסט בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל. להרצנו, אשר יכהן כסמנכ"ל ההשקעות, 12 שנות ניסיון בתחומי אנליזה, מחקר וניהול השקעות. כחלק מההקמה, מגויסים אנשי השקעות, שיווק, תפעול ורגולציה. 

"בשנים האחרונות אנו חווים עלייה במודעות הציבור לניהול השקעות, הסטה של כספים מפיקדונות למוצרים פיננסים וצמיחה משמעותית של בתי השקעות הבולטים בתשואות". אומר בדש לכתב FUNDER, ומוסיף כי "סביבת הריבית הנמוכה, לצד השינויים המהותיים במגמות הכלכליות והמבניות בתעשיית ניהול הנכסים והשירותים הפיננסים, הם שהובילו להחלטה להקים את בית ההשקעות החדש - פורטה". 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x