אקסלנס >> הרווח הנקי של דלתא ברבעון השני צפוי לעמוד על 9 מיליון דולר עם צמיחה במכירות

חל שיפור קל בארה"ב ובאירופה ביחס לרבעון ראשון שהיה חלש מאוד, אם כי האתגרים, בעיקר בארה"ב, עוד מאיימים.
הקרנות שמחזיקות את דלתא

 

 
מיכל אלשיך צלם עודד קרנימיכל אלשיך צלם עודד קרני
 

מיכל אלשיך
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
10/08/2017

הקרנות שמחזיקות את דלתא


מיכל אלשיך, אנליסטית בכירה באקסלנס ברוקראז', מעריכה לקראת פרסום הדוחות הכספיים של חברת האופנה דלתא הערב, כי "עיקר המיקוד יהיה בתחזית השנתית שצפויה להיות ללא שינוי, משמע - צמיחה גבוהה על רקע הרכישה (15%) אך צמיחה אורגנית די אפסית (בין מינוס 1% לפלוס 3%) ורווח נקי יציב ביחס לאשתקד של כ-50-52 מיליון דולר (היות ובינתיים הנרכשת מוסיפה נתח למכירות אך כמעט ללא תוספת ברווח). ב-2018 צפויה צמיחה על רקע חוזה CK . המניה רשמה לאחרונה ירידות ונסחרת ב-100 שקלים". אלשיך אומרת כי "המלצתנו בינתיים נותרת בתשואת שוק במחיר יעד של 105 שקלים". 

אלשיך מעריכה כי "ברבעון השני צפוי רווח (בנטרול חד- פעמי) של 9 מיליון דולר, ביחס ל-8 מיליון דולר אשתקד עם צמיחה במכירות של כ-32% עקב הרכישה אך מנגד צמיחה אורגנית של כ-0%. אמנם מדובר בשיפור מסוים ביחס לרבעון ראשון, אז הצמיחה עמדה על כ-23% והאורגנית הייתה מינוס 3%, אך עדיין נתוני הצמיחה חלשים למדי. חל שיפור קל בארה"ב ובאירופה ביחס לרבעון ראשון שהיה חלש מאוד, אם כי האתגרים, בעיקר בארה"ב, עוד מאיימים. 

בפעילות הנרכשת, דלתא מתקדמת בהליכי ההתייעלות, והיא פיטרה חלק מהעובדים, ביצעה רה אורגניזציה ומכרה את בניין המשרדים, מה שצפוי להוביל לרווח הון חד פעמי של כ-3 מיליון דולר. בעוד אנו סומכים על ההנהלה ויכולתה להתייעל בנרכשת ולשפר רווחיות, עדיין קיימים סימני שאלה בנוגע לפוטנציאל הצמיחה של פעילות מסוג ג׳ינסים פרימיום בסביבה מאתגרת למדי בתחום האופנה בארה״ב".
 
הכתבה אינה מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. לכותבים ולאקסלנס נשואה שירותי הבורסה בע"מ אין עניין אישי בנושא הכתבה. חברות מקבוצת אקסלנס מחזיקות ו/או עשויות להחזיק ני"ע ונכסים פיננסים המוזכרים בכתבה קבוצת אקסלנס הינה חלק מקבוצת דלק העוסקת, בין היתר, בעסקי הנפט והגז.



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x