תאת טכנולוגיות >> הכנסות הרבעון השני הסתכמו בכ-26.6 מיליון דולר

כמות האחזקות על המניה זינק בחודשים האחרונים.
הקרנות שמחזיקות את המניה 

 

 
 

עידו אסייג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
14/08/2017

הקרנות שמחזיקות את המניה 

צמיחה של 13% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, 

ושל -14% בחציון הראשון של 2017 לעומת התקופה המקבילה ב-2016

ה-EBITDA המתואם הגיע ל-2.4 מיליון דולר ברבעון השני, גידול של כ-100% לעומת הרבעון המקביל אשתקד;במחצית הראשונה של השנה ה-EBITDA המתואם הגיע ל-5.3 מיליון דולר, גידול של כ-130% לעומת התקופה המקבילה אשתקד

תאת טכנולוגיות, ספקית מובילה של מוצרים ושירותים בתחום התעופה האזרחית והביטחונית וכן לתעשיות ההגנה הקרקעיות, פרסמה היום את התוצאות הכספיות לרבעון השני והחציון הראשון שהסתיים ב-30 ביוני, 2017.

דגשים פיננסים עיקריים:

  • הכנסות הרבעון השני הסתכמו בכ-26.6 מיליון דולר, צמיחה של 13.2% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, בו  היקף ההכנסות עמד על 23.5 מיליון דולר. בחציון הראשון של 2017 הסתכמו ההכנסות בכ-53.6 מיליון דולר, צמיחה של 13.6% בהכנסות ביחס לתקופה המקבילה אשתקד, בה היקף ההכנסות עמד על 47.2 מיליון דולר.

  • הרווחיות השתפרה באופן משמעותי, הן רבעון מול רבעון והן חציון מול חציון:
  • EBITDA מתואם לרבעון השני עלה ל-2.4 מיליון דולר  בהשוואה ל- EBITDA של 1.2 מיליון דולר  ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-100%; בחציון הראשון של 2017 צמח ה-EBITDA  המתואם לכ-5.3 מיליון דולר בהשוואה לכ-2.3 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ- 130%.

  • רווח נקי על בסיס GAAP עמד על כ-0.6 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 2.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

  • רווח נקי על בסיס Non-GAAP הגיע לכ-0.8 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של  0.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. 

  • ב-12 חודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2017, גדלו הכנסות החברה לכ-102.3 מיליון דולר, צמיחה של 12.7% ביחס ל-12 החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2016, בהם הסתכמו הכנסות החברה בכ-90.8 מיליון דולר.  ה- EBITDA המתואם באותה תקופה זינק ביותר מפי 4 לרמה של 10.9 מיליון דולר, ביחס ל-EBITDA מתואם של 2.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה שהסתיימה ב-30 ביוני 2016.
יגאל זמיר, מנכ"ל ונשיא תאת טכנולוגיות: "תוצאות הרבעון השני משקפות את המשך יישום תכניתנו להתייעלות תפעולית והפחתה בהוצאות. זהו הרבעון הרביעי ברציפות שבו אנו מציגים שיפור עקבי ומשמעותי שהינו תוצאה של פעולות ייעול, מינוף סינרגיות נוספות בין פעילויות הקבוצה והבשלת מספר תהליכי שיווק חדשים. בנוסף, אנו מבצעים תהליך שיטתי של התמקדות בפרוייקטים המבטיחים שיעורי רווחיות גבוהים מאלו שאפיינו את פעילותנו בעבר, כפי שבא לידי ביטוי בשינוי בתמהיל המכירות של החברה." 

מר זמיר הוסיף כי "תעשיית התעופה נהנית מגידול בציי המטוסים, עלייה בתנועת הנוסעים ומחירי דלקים נמוכים; אנו פועלים למנף מגמות אלו במטרה לחזק את עסקינו ואת המיצוב התחרותי שלנו. אנו שמחים שהגידול של 14% במכירות החברה הושג במקביל לקיטון בהוצאות התפעוליות כך שהחברה הצליחה להכפיל את ה-EBITDA במחצית הראשונה של 2017 בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. שיעור ה-EBITDA גדל אף הוא ליותר מ-9% מסך ההכנסות במהלך תקופה זו. אנו מאמינים כי התכנית האסטרטגית הרב שנתית של החברה תאפשר לתאת לנצל טוב יותר את הזדמנויות עסקיות ולשמר  את תנופת הצמיחה."





הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x