אופנהיימר על אמדוקס >> בעמדה חזקה על מנת ליהנות ממנועי צמיחה מגוונים בתהליך המעבר לרשתות תקשורת וירטואליות והפיכתם של מפעילות תקשורת גלובאליות לספקיות תוכן

הקרנות שמחזיקות את אמדוקס.

 

 
 

שי אייל
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
11/09/2017

הקרנות שמחזיקות את אמדוקס.

חברת אמדוקס (DOX) ממוצבת להערכתנו בעמדה חזקה על מנת ליהנות ממנועי צמיחה מגוונים בתהליך המעבר לרשתות תקשורת וירטואליות והפיכתם של מפעילות תקשורת גלובאליות לספקיות תוכן, ערוצי טלוויזיה בתשלום ושירותי ערך מוסף למגזר הארגוני. בתהליך זה, נהנית אמדוקס ממובילות טכנולוגית ומשיתופי פעולה ארוכי טווח עם חברות שירותי התקשורת המובילות, תוך שמירה על נראות עסקית גבוהה, רווחיות נאה ומאזן חזק. אנו רואים את אמדוקס בתור הזדמנות השקעה אטרקטיבית, ומשמרים את המלצתנו על Outperform עם מחיר יעד של 70$. הסקירה המצ"ב בת כ-30 עמודים מספקת מידע מקיף על החברה, כולל מיפוי תחומי פעילותה ושוקי היעד, מפת התחרות, מיצובה הטכנולוגית במחקרים של גופים חיצוניים, רשימת לקוחותיה ועוד מידע רב, התומך בתיזת ההשקעה במניית החברה.
 
חברת אמדוקס הינה ספקית מובילה של תוכנה ושירותים עבור מפעילות תקשורת גלובאליות בשווקים המפותחים והמתפתחים. פעילות החברה מבוססת על פרוייקטים ארוכי טווח, ובכך מתאפיינת בנראות גבוהה לצד רווחיות נאה, מצב המצדיק פרמיה בתמחור לעומת המתחרים. החברה נהנית ממובילות טכנולוגית, המאפשרת פוטנציאל לצמיחה גבוהה בשנים הקרובות בזכות התקדמות ביישום טכנולוגיית וירטואליזציית הרשת – NFV, המאפשרת ללקוחותיה חסכון משמעותי בעלויות תחזוקה לצד הרחבת שירותי ערך מוסף.
 
רשימת לקוחות אמדוקס מונה את מובילות ענף שירותי התקשורת, כולל AT&T , בל קנדה, T-Mobile US, סינגטל, ספרינט, טלפוניקה וודאפון, בנוסף לחברות הכבלים המובילות כגון קומקאסט, צ'רטר, Altice ועוד, ומגוון מפעילות תקשורת קטנות יותר בעשרות מדינות ברחבי העולם. החברה הוכיחה את יכולתה לשמור על מובילות טכנולוגית ולספק את צרכיהם המגוונים של לקוחותיה, זאת ללא פגיעה ברווחיות. הדוגמה האחרונה לכך היא השקת פלטפורמת E-COMP התומכת בטכנולוגיית NFV ומקנה ללקוחותיה יתרון תחרותי ניכר.
 
חברת אמדוקס נוהגת במדיניות מטיבה עם המשקיעים, כאשר היא מחלקת את מרבית תזרים המזומנים הפנוי שלה לבעלי המניות בחברה באמצעות דיווידנד ורכישת מניות עצמית (כ-80% מה-FCF ב-4 השנים האחרונות). אנו משמרים את המלצת ה-Outperform על מניית DOX עם מחיר יעד של 70$, בהתבסס על מכפיל 17.5 לתחזית הרווח ל-2018, תחזית שאינה מגלמת את מלוא הפוטנציאל של יישום טכנולוגיית ה-NFV על ידי לקוחותיה.

 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x