אופנהיימר על צ`קפוינט >> אנו צופים עמידה בתחזיות הקונצנזוס >> הכנסות של 450 מיליון דולר

הקרנות שמחזיקות את המניה

 

 
 

שי אייל
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
08/10/2017

הקרנות שמחזיקות את המניה

בעקבות בדיקת ערוצי ההפצה של חברת צ'קפוינט (CHKP) אנו צופים תוצאות חזקות ברבעון השלישי 2017, עם פוטנציאל להפתעה חיובית. להערכתנו, אזור אירופה, המהווה כ-34% מתמהיל ההכנסות, צפוי להציג האצה בקצב הצמיחה לעומת הרבעון הקודם. כמו כן, פעילות החברה באמריקה, האחראית על כמחצית מהכנסות, צפויה להמשיך במגמת צמיחה חזקה, אם כי הסופות האחרונות עלולות לגרום לשיבושים קלים במחזורי המכירות. הצמיחה השנתית במכירת המוצרים אמנם צפויה להאט ברבעון זה, בין השאר עקב תזמון יום הכיפורים השנה, אך אנו סבורים כי תחזית הקונצנזוס לירידה שנתית של 5.8% הנה שמרנית. אנו משמרים את המלצתנו למניית CHKP על Outperform עם מחיר יעד של 128$.

לאחרונה ערכנו בדיקה של 20 ערוצי הפצה של צ'קפוינט בארה"ב ובאירופה, ובהתבסס על הנתונים שקיבלנו אנו צופים עמידה בתחזיות הקונצנזוס - הכנסות של 450 מיליון דולר, עם פוטנציאל להפתעה חיובית. אנו צופים המשך צמיחה חזקה בפעילות המנויים software blades, שנמצאת במגמת האצה מזה הרבעון הראשון של 2016. אנו מעריכים כי ארכיטקטורת ה Infinity החדשה של צ'קפוינט וחבילות מוצרי  ה high-end כמו NGTX הם הגורמים המובילים למגמה זו. אנו צופים המשך מומנטום חזק בפעילות ה-blades גם הרבעון, בזכות הצמיחה המואצת במוצר SandBlast ובפתרונות הענן.

הסופות שפגעו לאחרונה באזור דרום-מזרח ארה"ב, בנוסף לתזמון יום הכיפורים שנופל השנה על הימים האחרונים של הרבעון השלישי, עלולים להעיק קלות על תוצאות הרבעון, אך לדעתנו מגולמים בתחזיות הקונצנזוס. בצד החיובי, פעילות צ'קפוינט באירופה מציגה שיפור בתבנית הביקושים, בהתחשב בעונתיות החלשה, ועשויה להפתיע לטובה.

אנו לא משנים את תחזיתנו לרבעון השלישי, בו צופים הכנסות של 449 מיליון דולר, צמיחה שנתית של 5%, עם רווח נקי של 1.23$ למניה (סנט אחד נמוך מהקונצנזוס) ושיעור רווח תפעולי של 52.9%. אנו צופים תוצאות בהתאם לצפי בשוק, ומציינים כי מתקפות הסייבר האחרונות, כגון פריצת בסיסי הנתונים של חברות Equifax (נתוני אשראי של מאות מיליוני צרכנים) ו-Whole Foods (רשת המזון האורגני שנרכשה על ידי אמזון) אמורות להגביר את תקציבי ההשקעה העתידיים בתחום אבטחת המידע. אנו משמרים את המלצתנו על Outperform עם מחיר יעד של 128$, בהתבסס על מכפיל 16.5 לתחזית הרווח ל-2019 בתוספת מזומנים, או בהתבסס על מכפיל תזרים מזומנים (EV/FCF) של 15.9 על התחזית לשנת 2019.

שי אייל, אנליסט אופנהיימר 



סקירה זו הוכנה בידי אופנהיימר ישראל, חברה בשליטת קבוצת אופנהיימר שהינה תאגיד בינלאומי העוסק במסחר בניירות ערך, חיתום, הפצה ונהול השקעות בניירות ערך. אופנהיימר ישראל ומי שהועסק על ידה בהכנת הסקירה אינם בעלי רישיון שיווק ו/או ייעוץ השקעות, ולפיכך סקירה זו מיועדת למשקיעים מסווגים (כהגדרת מונח בחוק ני"ע) בלבד ואינה מיועדת להפצה לאחרים, ועל מקבל הסקירה נאסר להעבירה ו/או להציגה למי שאינו משקיע מסווג. דו"ח זה אינו מהווה המלצה לבצוע עסקאות בנייר הערך הנסקר, אינו מתבסס ו/או מתחשב בצרכיו ו/או בנתוניו של הקורא   ואינו מהווה תחליף לייעוץ השקעות המתחשב בצרכי הלקוח.  
סקירה זו הוכנה בהסתמך על מידע ציבורי לרבות מידע פומבי ו/או מידע שפורסם בידי החברה הנסקרת, ומבלי שאופנהיימר ישראל ערכה בדיקות להוכחת אמיתות המידע. אופנהיימר ישראל מאמינה כי הינו מהימן.
עם זאת, לא אנו, לא כל מי שפועל מטעמנו יכול לערוב לשלמותו או לדיוקו של תוכן הדו"ח. אין הדו"ח מתיימר להוות ניתוח מלא של כל העובדות הנוגעות לחברה נשוא הדו"ח, לתעשייה בה היא פועלת, ולמניה. דו"ח זה מהווה גורם אחד מבין הגורמים שיש בהם להשפיע על החלטות ההשקעה של הקורא, ואנו מניחים כי הדו"ח יקרא יחד עם דוחות זמינים אחרים ונתונים נוספים. הדעות המובאות בדו"ח ניתנו על בסיס המידע הקיים במועד הכנת הדו"ח, ועשויות להשתנות ללא שום הודעה נוספת. אופנהיימר ישראל אינה מתחייבת לעדכן את הדו"ח בכל מקרה של שנוי בנסיבות ו/או בנתונים או בכלל.
משקיע הקורא את הדו"ח אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בו, תיצור עבורו רווחים. ההשקעה ו/או ביצוע עסקאות בניירות הערך  הנסקרים בדו"ח עשויים שלא להתאים לכל סוגי המשקיעים.
ניתוח ניירות הערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנסקרים ומסקנות עורכי הדו"ח אינם מביאים בחשבון שקולי מס ייחודיים למשקיע ומומלץ לקורא להתייעץ עם יועצי מס קודם לביצוע השקעה בניירות ערך ו/או בנכסים פיננסיים.
ניגודי ענינים פוטנציאליים
קבוצת אופנהיימר, אופנהיימר ישראל ו/או מי שמועסק על ידן או מי מטעמנו עשויים להחזיק, למכור או לקנות ניירות ערך ו/או נכסים פיננסיים  הנסקרים ו/או ניירות ערך שהונפקו בידי חברות הנסקרות בדו"ח,  לרבות במועד הפצת הדו"ח ו/או בכל מועד אחר.
 קבוצת אופנהיימר ו/או אופנהיימר ישראל ו/או מי מטעמן עשויים לשמש כחתם ו/או מפיץ של ניירות הערך ו/או הנכסים הפיננסיים הנסקרים ו/או של ניירות ערך או נכסים פיננסיים אחרים אשר ינופקו בידי החברות הנסקרות
קבוצת אופנהיימר באמצעות חברות בשליטתה, הינו עושה שוק במניה, ו/או היה חתם או חתם משותף בהנפקה ציבורית או פרטית של חברה זו, או של אחת מן החברות הקשורות אליה, ו/או סיפק ייעוץ פיננסי לחברה או לאחת מן החברות הקשורות אליה במהלך התקופה של שלוש שנים שקדמה לדוח.
 
* אין להעתיק בכל דרך שהיא שום חלק מדוח זה ללא רשות בכתב של   - Oppenheimer Israel ©. 
* כל הזכויות שמורות ל-  Oppenheimer Israel.
* דוח זה  נכתב  בישראל, בעברית, ע"י Oppenheimer Israel לשימוש בישראל בלבד.

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x