רגע של גאווה ישראלית >> מומחה חוויית משתמש זכה בתחרות בינ"ל בסן פרנסיסקו, בפרס בחירת הקהל עבור אתר maveze שאפיין ועיצב‎

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
17/09/2014

ישראלי זכה בפרס בחירת הקהל בתחרות חוויית המשתמש הבינלאומית בסן פרנסיסקו
 
טל פלורנטין, הוזמן לטקס UXAwards כדי לקבל את פרס בחירת הקהל עבור עיצוב ואיפיון אתר האינטרנט Maveze
 
בסוף השבוע התקיים בסן פרנסיסקו טקס UXAwards, הנחשב לאירוע הבינלאומי, החשוב ביותר בתחום חוויית המשתמש (UX). בתחרות התמודדו 125 פרויקטי UX מכל העולם, שנבחרו להשתתף בתחרות, בהן עבודות של החברות: גוגל, אדידס, SAP, LG, LA Times, MSNBC, Chrysler, MTV, Harley-Davidson, New York City, PriceLine, eBay, ו- Virgin America. צוות השופטים בתחרות כלל מעצבים ומנהלים בכירים בחברות ענק בהן פייסבוק, Uber ו- Amazon.
 
טל פלורנטין, מומחה חוויית משתמש, מחלוצי התחום בישראל, הגיש לתחרות את עבודת האיפיון והעיצוב שלו לאתר www.maveze.co.il. בתחילת השבוע קיבל פניה ממארגני התחרות שהמליצו לו להגיע לסן פרנסיסקו. אמש, באירוע ההכרזה, התברר כי פלורנטין זכה עבור עבודתו בפרס בחירת הקהל היוקרתי.
 
בנימוקי הזכייה ציינו השופטים כי "חוויית המשתמש של אתר 'מה וזה' כוללת מספר פריצות דרך בהן תצוגה אופקית חדשנית, חוויית בלוגינג המאפשרת קרבה מיוחדת בין הכותב לקוראיו באמצעות שיתוף מידע נלווה של הכותב על הרקע, העיתוי, המניע והאווירה שליוותה את כתיבת הפוסט כמו גם בפלטפורמה המאפשרת לכותב לשלב תוכן קולי בדמות סאונד רלוונטי או הקראה של הטקסט להדגשת הניואנסים הייחודיים לכותב.
 
עוד הודגש בדברי השיפוט כי עיצוב ואיפיון האתר לקחו צעד קדימה את מערכת היחסים בין הכותב לקוראיו באמצעות מגוון רחב של אפשרויות תגובה מלבד הלייק השגרתי וכי האתר מתחשב בצורה אידיאלית בצרכי הגלישה הנוכחיים, העושים שימוש מוגבר בסמארטפונים וטאבלטים.
 
פלורנטין: "מלבד הפרגון מהקהל עצמו, אין ספק שהצלחת האתר בקרב המשתמשים היא פועל יוצא גם של אפשרויות הפרסום ששילבנו בו כך שבתוך כל העושר הגרפי, בולטות גם ההזדמנויות השיווקיות שמאפשרות לחברות לקדם את המותג שלהן בצורה אפקטיבית יותר מבכל מקום אחר בקרב קהילת דור ה-Y.

"לעמוד על הבמה עם גדולי מעצבי הUX בעולם זו חוויה בלתי נשכחת ומרגשת במיוחד. אני שמח על ההזדמנות שנפלה בחלקי ושמח על ההכרה הבינ"ל, שהיא צעד חשוב להתפתחות התחום בארץ ומציבה את ישראל על המפה הבינלאומית גם בתחום הזה ונותנת דחיפה עצומה להמשיך ולתכנן מוצרים מנצחים גם בקנה מידה בינלאומי".
 
טל פלורנטין, מנכ"ל חברת UXVision, הוביל את תכנון ממשקי המשתמש של כ-120 מוצרים, מערכות, אפליקציות ואתרים. בין לקוחותיו: מיקרוסופט, שטראוס, שופרסל, מאקו, משטרת ישראל, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, בזק בינלאומי, לאומי קארד, דן, מכון ויצמן למדע, רשת פתאל ומפלגת יש עתיד.
 
כידוע, את אתר 'מה וזה' הקימו לפני כשנתיים היזמיות טל וולקוביץ ויעל מונרוב בכוונה לשמש אתר האינטרנט הראשון של דור ה-Y לדור ה-Y.
 

 



הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או  או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניניים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.

x