אלדן תחבורה >> ההכנסות ברבעון השלישי של 2016 גדלו ב-11% לכ-427 מיליון שקל

הקרנות שמחזיקות באלדן 

 

 
שי דהן, מנכל משותף באלדןשי דהן, מנכל משותף באלדן
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/12/2016

הקרנות שמחזיקות באלדן 

שי דהן, מנכ"ל משותף באלדן:
"החברה מסכמת את תוצאות הרבעון השלישי של 2016 עם גידול בהיקפי הפעילות, תוך שימת דגש על גידול בשורת הרווח. כמו כן, החל מתחילת השנה ביצענו מספר מהלכים לצורך שיפור גמישותה הפיננסית של החברה, תוך מיקוד בהוזלת עלויות המימון והמשך שיפור מערך מכירת כלי הרכב של החברה" 

חברת אלדן תחבורה בע"מ, שהינה אחת מחברות הליסינג והשכרת הרכב המובילות במשק, פרסמה היום את דו"חותיה הכספיים לסיכום הרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשנים של שנת 2016:

הכנסות החברה ברבעון השלישי 2016 גדלו בכ-11% לכ-427 מיליון שקל, בהשוואה לכ-383 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 

במגזר הליסינג התפעולי ההכנסות ברבעון השלישי 2016 עלו בכ- 10% לכ-267 מיליון שקל, לעומת כ-242 ברבעון מקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מעלייה בהכנסות ממכירת כלי רכב ובתמורה הממוצעת לרכב. בנוסף, חל גידול בהכנסות המיוחסות לפעילות המגזר בעקבות עלייה בכמות הרכבים המושכרים למגזר זה.

במגזר השכרת כלי הרכב גדלו ההכנסות ברבעון השלישי של 2016 לכ-157 מיליון שקל, לעומת 139 140 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, בעקבות גידול בכמות כלי הרכב שנמכרו ובתמורה הממוצעת לרכב. מנגד, חל קיטון בהכנסות משכירות עקב ירידה בכמות כלי הרכב המושכרים.

הרווח הגולמי של אלדן ברבעון השלישי 2016 גדל לכ-6970 מיליון שקל, לעומת כ-678 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 

הרווח התפעולי של אלדן ברבעון השלישי של 2016 הסתכם בכ- 29 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של כ-30 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי הכולל של החברה ברבעון השלישי 2016 הסתכם בכ-4 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה גדלו בתשעת החודשים הראשונים של 2016 בכ-6.69% לכ-1.24 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.16 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. 

במגזר השכרת כלי הרכב ההכנסות גדלו לכ-47980 מיליון שקל, לעומת כ-420 מיליון שקל בתקופה המקבילה ב-2015. השיפור מיוחס לעליה בכמות כלי הרכב שנמכרו וכן לעליה בתמורה ממוצעת לרכב. מנגד, חל קיטון בהכנסות משכירות בעיקר עקב ירידה בכמות כלי הרכב המושכרים. 

במגזר הליסינג התפעולי ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של 2016 גדלו בכ-2% לכ-7556 מיליון שקל, לעומת כ-740 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נבע בעיקרו מגידול בהכנסות ממכירת כלי רכב במגזר וכן משיפור בהכנסות משכירות במגזר זה.

הרווח הגולמי של אלדן בתשעת החודשים הראשונים של 2016 הסתכם בכ-190 מיליון שקל, לעומת כ- 2012 בתקופה המקבילה אשתקד. 

הרווח התפעולי של אלדן בתשעת החודשים הראשונים של 2016 ירד לכ-61 מיליון שקל, לעומת רווח תפעולי של כ-9089 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד הנקי הכולל של החברה בתשעת החודשים הראשונים של 2016 הסתכם בכ-10 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-6.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. עיקר הירידה בשורה התחתונה מיוחסת לגידול בהפרשה לחובות מסופקים.

ממאזן החברה עולה כי, הונה העצמי של החברה, נכון ליום ה-30.09.2016, עלה לכ-328 מיליון שקל, והוא מהווה כ-11.3% מסך המאזן. 

בחודש נובמבר 2016 השלימה החברה גיוס חוב בדרך של הרחבת סדרת אג"ח ב'. החברה זכתה לביקושי יתר של כ-366 מיליון שקל ובחרה לגייס סכום של כ-205 מיליון שקל. אגרות החוב מדורגות ברמה של Baa1 על ידי חברת הדירוג "מדרוג" ומח"מ הסדרה הינו כ-2.8 שנים.

קבוצת אלדן תחבורה בע"מ הינה אחת מחברות הליסינג והשכרת הרכב הגדולות והוותיקות בישראל. החברה פועלת בעיקר בתחומי הליסינג התפעולי והשכרת כלי רכב . כמו כן, לחברה פעילות בתחום הנדל"ן המניב. לחברה צי של כ-34,000 כלי רכב והיא מפעילה עשרות סניפים ונקודות שרות ומכירה ברחבי הארץ. החברה נמצאת בבעלות מר יוסף דהן, המכהן כיו"ר החברה, ומנוהלת על ידי שי ושלמה דהן. איגרות החוב של החברה החלו להיסחר בבורסה בתל-אביב במרץ 2015.


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x