מי הם הישראלים הפופולאריים ביותר באינסטגרם?

 

 
 

קרן מרדכי
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
07/01/2016

כלי טכנולוגי חדש שפותח בישראל סורק את החשבונות של שני מיליון משתמשים ישראלים ומנתח מי הם המשתמשים האהובים ביותר על ידי הקהל שטרם התגלו על ידי התקשורת והפכו ל"ידוענים" באופן רשמי. הפיתוח מנתח את דפוסי הפעילות של המשתמשים ומדרג אותם על פי כמות העוקבים, התגובות והלייקים.
הפיתוח מאפשר גם לגלות מי הם הסלבס בעלי הביצועים הטובים ביותר באינסטגרם.
 
לדברי ערן ניזרי, מנכ"ל ומייסד חברת לידרס מפתחת המערכת העוסקת בפרסום באמצעות רשתות חברתיות: "אפשרויות החיפוש החדשות באינסטגרם ישמשו הפקות של סדרות ריאליטי כמו 'האח הגדול' ו'הישרדות', שיוכלו להתחיל את העונה עם דמויות שכבר הוכחו כמושכות תשומת לב ומביאות איתן את מאות אלפי העוקבים למסך".
 
דוגמה לבעלת חשבון עצום, שטרם התגלתה היא מריה דומרק, עם יותר מ- 214,000 עוקבים. לדבריה, אנשים מזהים אותה ברחוב כ"זאת מהאינסטגרם" ואפילו עוצרים כדי להצטלם יחד. חשבון חזק נוסף הוא של טליה סוטרה גם עם 214,000 עוקבים. היא אמנית יוגה החושפת ברשת את סיפור העלייה שלה והקמת בית בישראל. הגולשים מעורבים בתהליך, שואלים שאלות והיא מרגישה שהם כמו משפחה בשבילה. 
 
ניזרי מוסיף: "המערכת יודעת לפלח את המשתמשים על פי נישות תוכן כאוכל, אופנה, ספורט, אמנות, מוזיקה ופיטנס. פילוח זה מאפשר להבין מי הם הגורואים הרלוונטיים החזקים ביותר בכל תחום ומשמש חברות מסחריות המבקשות מובילי דעה בתחום פעילותן".
 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x