סאפיינס מעמיקה פעילות בטורקיה >> חברת אנדולו ביטוח חתמה הסכם בהיקף של מיליוני דולרים להרחבת שיתוף הפעולה האסטרטגי

Sapiens IDIT נבחרה כמערכת הליבה לניהול הפוליסות בתחום ביטוח הרכב, אחד מתחומי העסקים המרכזיים של חברת הביטוח

 

 
רוני על-דור מנכל סאפיינס צילום יוסי אלוני.רוני על-דור מנכל סאפיינס צילום יוסי אלוני.
 

איתי שלוסברג
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
24/05/2016

חברת התוכנה סאפיינס, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק (NASDAQ, TASE: SPNS), המספקת פתרונות תוכנה לתחום הביטוח והפיננסים, מעמיקה את פעילותה בטורקיה. החברה הכריזה היום כי חברת אנדולו ביטוח (Anadolu Insurance) החליטה להרחיב את קשריה האסטרטגיים עם סאפיינס וחתמה עימה על הסכם לביצוע פרויקט שהיקפו נאמד במיליוני דולרים. 

כחלק מפרויקט טרנספורמציה גדול שהושק בהצלחה בתחום ביטוח הבריאות הקבוצתי, הפרטי, ביטוח שריפות וחובה, תאפשר עתה מערכת הליבה Sapiens IDIT תמיכה מלאה גם באחד מתחומי העסקים המרכזיים של אנדולו – ביטוח הרכב.  

"לאחר שביצענו תהליך 'עליה לאוויר' מהיר וחלק למערכת פעילה בתחומי ביטוח הבריאות והשריפות שלנו, אנו חשים בטוחים בבחירת אותה פלטפורמה שתתמוך מעתה גם בתחום הרכב", ציין מאהמט אבאסי, סמנכ"ל מערכות מידע באנדולו. "איחוד המערכות הפנימיות שלנו מהווה חלק חשוב בפרויקט הטרנספורמציה שיסייע לנו לשמור על מיצובנו הגבוה בשוק הטורקי התחרותי. אנו רואים בסאפיינס שותפה נאמנה בעלת יכולת מוכחת ב'לספק את הסחורה' וידע נרחב בתעשיית הרכב". 

"אנו שמחים מאוד שהביטחון והאמון שחשה אנדולו בסאפיינס הובילו להרחבת ההסכם הקיים, ולהמשך תנופת הצמיחה של סאפיינס" ציין רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס. "אחד היתרונות במערכת הליבה Sapiens IDIT הוא בכך שהיא מאפשרת לספקי ביטוח אלמנטארי לצמוח בקצב שלהם, ובסופו של דבר לאגד את תחומי העסקים שלהם תחת פלטפורמה מרכזית אחת". 

הרכיבים המודולאריים של מערכת Sapiens IDIT תומכים בכל פעילויות הליבה בתחום הביטוחים הפרטיים, המסחריים והביטוחים הייחודיים לענפים ספציפיים. 

סאפיינס דיווחה במהלך החודש את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2016, מהן עולה צמיחה של כ-20.9% בהכנסות לכ-49.6 מיליון דולר, בהשוואה לכ-41.0 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) עלה ברבעון הראשון בכ-26.6% והסתכם בכ-6.0 מיליון דולר, בהשוואה ל-4.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

אודות סאפיינס 
סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לשוק הביטוח המותאמים לתחומי ביטוח אלמנטארי, ביטוחי חיים ופנסיה, ביטוחי משנה ועוד. פתרונות החברה מאפשרים לחברות הביטוח לייעל תהליכים עסקיים, להסתגל במהירות לשינויים בתעשייה ולספק שירותים חדשניים ללקוחותיהן. סאפיינס הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה כ-1,700 עובדים ומשרתת יותר מ-190 חברות ביטוח בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל. 


הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן– בין באופן כללי ובין בהתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x