החל מהיום הבורסה תעבור לשימוש במערכת המאיה החדשה

המאיה החדשה כוללת חידושים משמעותיים המשפרים את יכולותיה ככלי עבודה מרכזי עבור פעילי שוק ההון

 

 
 

עומר רגב
LinkedinFacebookTwitter Whatsapp
01/11/2016

החל מיום שלישי הקרוב, 1. בנובמבר 2016, תחליף מערכת המאיה החדשה את המערכת הקודמת. בשבועות האחרונים בהם פעלו שתי מערכות המאיה במקביל, התקבלו פידבקים מציבור המשתמשים ובעקבות כך בוצעו שיפורים נוספים במערכת. 

מאיה, מערכת אינטרנט להודעות החברות של הבורסה לניירות ערך בתל אביב, מהווה כלי עבודה מרכזי לציבור המשקיעים, לחברות הבורסאיות ולכל קהילת שוק ההון בישראל. מערכת מאיה מאפשרת לקבל מידע מקיף על החברות הבורסאיות ועל ניירות הערך הנסחרים בבורסת תל-אביב כמו גם על  מדדים ומוצרים שונים, הודעות הבורסה ועוד.

מאיה החדשה כוללת עיצוב חדשני, ממשק משתמש נוח יותר ושינויים רבים שנועדו להקל על השימוש במערכת ולייעל אותו, בדגש על הפונקציות המשמשות את המשקיעים, החברות הציבוריות ופעילי שוק ההון. בין היתר, הורחבה יכולת החיפוש כך שמעתה יתאפשר חיפוש באמצעות טקסט חופשי בכל מאגרי המידע, סינון פשוט ונוח כולל חיתוכים ואפשרויות סינון חדשות, ייצוא ישיר לגיליון נתונים מטבלאות האתר, פונקציות חדשות ב"סוכן חכם" כולל שמירת הודעות מועדפות, הרחבת האפשרויות להתאמה אישית ועוד.

האתר החדש כולל אפשרות שיתוף נוחה ומהירה באמצעות מייל, פייסבוק, טוויטר ווואטסאפ וכן התאמה לגלישה באמצעות מכשירים סלולריים. בנוסף האתר נגיש לבעלי מוגבלויות.

השקת מערכת מאיה החדשה הינה שלב ראשון במסגרת פרויקט מקיף הכולל שדרוג של כל ממשקי הדיגיטל העסקיים של הבורסה, בהם האפליקציה ואתר האינטרנט של הבורסה המספקים נתוני מסחר, נתונים היסטוריים ומידע על פעילות הבורסה.


מצ"ב קישור למערכת מאיה החדשה: https://maya.tase.co.il/

קישור להסבר אודות השיפורים החדשים: https://www.tase.co.il/LPages/Maya/index.html 

הנתונים, המידע, הדעות והתחזיות המתפרסמות באתר זה מסופקים כשרות לגולשים. אין לראות בהם המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות ב: קרנות נאמנות, תעודות סל, קופות גמל, קרנות פנסיה, קרנות השתלמות או כל נייר ערך אחר או נדל"ן–בין באופן כללי ובין תחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל קורא – לרכישה ו/או ביצוע השקעות ו/או פעולות או עסקאות כלשהן. במידע עלולות ליפול טעויות ועשויים לחול בו שינויי שוק ושינויים אחרים. כמו כן עלולות להתגלות סטיות בין התחזיות המובאות בסקירה זו לתוצאות בפועל. לכותב עשוי להיות עניין אישי במאמר זה, לרבות החזקה ו/או ביצוע עסקה עבור עצמו ו/או עבור אחרים בניירות ערך ו/או במוצרים פיננסיים אחרים הנזכרים במסמך זה. הכותב עשוי להימצא בניגוד עניינים. פאנדר אינה מתחייבת להודיע לקוראים בדרך כלשהי על שינויים כאמור, מראש או בדיעבד. פאנדר לא תהיה אחראית בכל צורה שהיא לנזק או הפסד שיגרמו משימוש במאמר/ראיון זה, אם יגרמו, ואינה מתחייבת כי שימוש במידע זה עשוי ליצור רווחים בידי המשתמש.
x